Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Suusy!! :pray: :pray:

Eef, fijn dat je binnenkort gaat ovuleren :smiley: en hoe voel je je eronder dat er niks is gevonden? Is het juist goed nieuws? :oops:

@Benzaiten wrote:

Ah! :thumbup:

Hoe groot moet hij eigenlijk worden voordat hij springt?

Tussen de 20 en 26 mm…

Bahbah…

Kom nog even iets negatiefs brengen…

Fossielen uit verleden

:evil: :cry:

Suusy :pray: Vind het jammer dat je hier geen linkjes van FF meer mag zetten :frowning: Op hoeveel DPO zit je nu?

Han :hug: Het slechte nieuws blijft hier ook komen :?

@Suusy: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Han, ben er stil van…

Ukkie, linken mag toch wel, maar die banners in je onderschrift van hun toch niet?

Reageer straks nog via laptop…

Ey, ik had ooit al eens gewaarschuwd dat ik met een gerust hart tien boeken vol kan schrijven over mijn leven tot nog toe, toch? :wink:

:-* Maak je maar niet druk om mij nu… Jij hebt wel genoeg aan je mooie rooie krullenkoppie. :hug:

Han, daarom ben ik geen voorstander van social media. Ik zou er niet op reageren als ik jou was. Dat is hij het niet waard. :hug:

Dat is het punt, mijn FB is compleet afgeschermd, dus hij zou me niet eens moeten kunnen vinden… ALLES is afgeschermd, al mijn gegevens, ook bij gemeente, instanties, alles… Ik gebruik mijn eigen naam niet meer, niks… Zelfs mijn telefoon, mijn laptop, en mijn rekeningen, zijn niet van mij…

Han :hug:

Ken het probleem helaas. Ik"vlucht" al jaren voor mijn biologische moeder…

Ze heeft zelfs de media ingeschakeld om me te vinden en heeft het toen over de ruig van mijn half broertje gespeeld. Gelukkig gaan we verhuizen want ben bang dat het niet land duurt voor ze door krijg dat ik in mijn oude dorp woon. Gelukkig niet met voor lang

Och jeez, jij ook al… Wat leven we toch in een verdorven wereld soms… :hug:

:cry:

Dank Eef, duim ook voor jou :pray:

Ow, Han! Wat een narigheid :hug: :hug: :hug:

uck, PB.

Han en Becky :hug:

Eef, ook een link in je onderschrift mag niet. Ik had hem er eerst wel in staan maar die hebben ze weggehaald :?

Han, beck :hug:

@ukkie27 wrote:

Han en Becky :hug:

Eef, ook een link in je onderschrift mag niet. Ik had hem er eerst wel in staan maar die hebben ze weggehaald :?

en gewoon een link plaatsen dan? :chinrub:

heb mijn verhaal trouwens ook bij Quincy’s topic neergezet…

ben nu helemaal gaar, ga naar bed toe, slaap lekker meiden! :-*

Slaap lekker Eef :-*

@Eef: Beetje kunnen slapen na alle informatie die je gister kreeg te verwerken? Hopelijk had je nog een beetje energie over om het mooie eitje te benutten. :wink:

@Han & Becky: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… ‘Heel veel sterkte’ dekt de lading niet en ‘trek je er niets van aan’ is makkelijk gezegd, maar niet makkelijk gedaan. Het lijkt me verschrikkelijk als je altijd over je schouder moet kijken.

@Linda: Nog steeds lekker aan het BIBen? 8)

@Suusy: En? Hoe gaat het met de temperatuur? Mag ik ook een PB met de link naar je FF grafiek. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dat er uit ziet. :smiley:

Hier was mijn temperatuur vanochtend wederom 36.6 (derde dag op rij). Eerste vraag die in mij opkwam was: wat betekent dit nu weer? Ik weet het…ik denk en analyseer te veel… :wall:

Pukkels duiken ook weer overal op, terwijl ik echt super gezond eet. Mijn wimpers zijn wel ontzettend mooi! Heel dik en lang. Zal wel door de vele tranen komen; van de hormonen en omdat ik mijn ouders mis (ze gaan van april t/m augustus altijd met hun camper weg naar Spanje, Frankrijk, etc.). Mijn moeder zegt altijd dat haar moeder zei dat je mooie ogen van huilen krijgt. Dat blijkt maar weer! :lol:

Ja hoor, ben nog heerlijk aan het bibben, gok nog wel zo’n kleine vier weken… :wink: Ben n dagje bij mijn moeder, ga zo nog even langs mijn werk ene vanmiddag hier maar even naar bed.

Hallo dames,

Op zich gaat alles goed hier maar we hebben onrustige weken gehad. Marieke heeft koemelkallergie. Ik ben nu op dieet en we zien haar nu rustiger worden. Beter slapen.

Bv lukt nog steeds en ik wil er nu helemaal mee doorgaan.

Bijlezen lukt me nu niet. Kan gewoonweg geen gaatje vinden om eventjes de rust en de tijd te nemen voor het forum.

Hopelijk tot gauw :-*