Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Ja daaaag Han, wat is dit nou voor bericht :lol:

Goed goed, geduld maar weer :shifty:

Sorry schat, kan er ook niet meer van maken. :wink:

Suus

heeft je vriend misschien de eerste druppels gemist? Die zijn nogal belangrijk namelijk :oops: :oops: volgens manlief zijn de potjes ontworpen door vrouwen :silenced:

Ben benieuwd naar het fijne nieuws dan! En suus, wat fijn ook dat er gewoon een miscommunicatie was! Hopelijk meer geluk bij het volgende ‘goedje’ :wink:

Heb drukke dag gehad, ik lig voor het eerst vandaag! Ik kan het dus, wel! Vanavond nog op controle bij de vk en dan lekker op tijd naar bed!

@Marlous79 wrote:

Suus

heeft je vriend misschien de eerste druppels gemist? Die zijn nogal belangrijk namelijk :oops: :oops: volgens manlief zijn de potjes ontworpen door vrouwen :silenced:

hihi heb ook wel te doen met die mannen hoor!

@Marlous79 wrote:

Suus

:lol: :lol: :lol:

Mannen zijn toch ontworpen om te kunnen richten, en gaatjes te vinden en zo??? :mrgreen: :stuck_out_tongue: :lol: 8)

hahhaha

Even kort, kom vanavond op of meer verslag doen.

er is helemaal niks gevonden wat de oorzaak kan zijn.

wel en eitje van 20 mm :angel:

:inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Al weet ik niet precies wat dat betekent… :oops:

Dat ze zeer binnenkort gaat ovuleren. :mrgreen:

En natuurlijk dat haar lijf weer doet wat het doen moet!!! :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: Dat wordt klussen vanavond Eef :stuck_out_tongue:

Ah! :thumbup:

Hoe groot moet hij eigenlijk worden voordat hij springt?

Gek dat er niks is gevonden, maar dat geeft veel hoop voor het volgende kindje wat gewoon nu in de maak is! Zet hem op! :stuck_out_tongue: :mrgreen: Maak gebruik van die extra vruchtbaarheid nu!

Nieuwe ronde! 8)

Maar als er niets is gevonden, hoe kan het dan zo gelopen zijn?

Suusy, fijn dat er misschien toch niets aan de hand is. Nu wel duidelijk tegen je vriend zeggen dat hij in het potje moet mikken :stuck_out_tongue:

@HanB wrote:

@SuusyQ wrote:
Ja halllo!! die arme EEF! :hug:

Denk aan je!! Suc6 :hug: :hug: :hug:

Hier een mogelijk lichtpuntje.

Toch maar de stoute schoenen aan getrokken en een afspraak gemaakt bij de “vervanger.” Alleereerst! DAT DOEN WE NOOIT MEER. Volgens mij had deze meneer net zijn diploma, kon de woorden niet vinden (scrotum en onthouding is ook wel lastig over je lippen te krijgen …) en zei daarnaast ook nog eens dat ze pas na 2 jaar proberen doorverwijzen. :eh:

Maar er was dus te weinig.

Maar niet te weinig zaad/vorm/beweging. Gewoon te weinig voor onderzoek… :doh:

Fijn dat ze dat zo lekker duidelijk aan de telefoon doorgeven!

Dus we gaan nog een keer, hopelijk dan beter nieuws! :smiley:

Mannen!!! :wall:

Nou inderdaad… MAnnen…

Communication is key!

Ohhh Suusy, wat een fout zag! Hopelijk is we gewoon niks!

@Marlous79 wrote:

Suus

Inderdaad, die potjes zijn ontworpen door vrouwen of mannen met mini piemeletjes.

Volgens manlief is er niets naast gegaan, maar was wel een soort van “zakelijk” omdat het moet goedje, dus wie weet, de volgende keer (staat over 2 weken gepland) besloten om alles uit de kast te trekken (hopelijk helpt dat haha)

EEF!!! Fijn, dat er “niets” is gevonden, ook al krijgen jullie daar Quincy niet mee terug :hug:

En ik zeg eierenfeestje vanavond :mrgreen: :wink: :inlove:

Temperatuur nog niet gedaald hier… eerder gestegen … :shifty: