Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Amy succes vanmiddag, k ben in gedachten bij jullie! :hug:

Lieve Eef, nog een half uur, en dan zit je er… Wat zul je gespannen en nerveus zijn nu! Denk aan je, je weet het… Gelukkig doet mn foon nu weer wat hij doen moet, dus als je me nodig hebt, ben ik er meteen! Geluid staat vol open, dus zodra er iets binnen komt, weet ik het… Dikke :-* en :hug: voor jou…

@Lindaaa wrote:

Han, kan er niks met je bekken gedaan worden? Of heb je er altijd nog veel last van gehad? Ik heb deze zwangerschap snel gehandeld, gauw afspraak bij cesartherapie, 1 keer recht laten zetten, paar keer nog de pijnlijke ‘knopen’ laten masseren en klaar! Een verademing deze zwangerschap!!
Heb er altijd nog last van gehad, na de bevalling van Isabelle. Al is het wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder erg dan tijdens de zwangerschap, gelukkig.

Maar helaas, ik weet inmiddels weer helemaal waar ik aan toe ben deze ronde, de BI is volop terug! :cry: Gister dagje Efteling met Robyn, en de pijn kwam al vóór 13u weer opzetten. Waggelen, pijnscheuten, en toch doorbikkelen, want tja, wil de dag niet verpesten. Helaas heeft dochterlief het toch veel te goed door allemaal, want die gaf aan dat ze bang was dat ik over een poosje toch weer in een rolstoel moet. :cry: Arme meid heeft veel teveel verantwoordelijkheidsgevoel, al vanaf het begin van haar leven zit dat er diep bij haar ingebakken. Ze is TE zorgzaam voor haar leeftijd (ja, dat kan echt), en wil altijd maar zorgen dat iedereen het goed maakt… Heb met haar uitgebreid gesproken over dat de BI welliswaar heeeeeeeeel vervelend is ( :roll: ), maar dat het maar tijdelijk is, en dat ik er dan ook bewust voor heb gekozen dit risico te nemen voor nog een kindje met manlief samen. Maar dat manlief en ik inmiddels ook samen heb besloten dat dit ons laatste kindje gaat zijn. De zwangerschap is nu al een verschrikkelijke opgave voor me, met alle onzekerheden, en dan nu weer fikse BI.

Bovendien gaf Robyn aan dat ze ook heel erg bang is dat ook dit kindje zal overlijden, en niet bij ons mag blijven. Of dat ik alsnog kom te overlijden tijdens de zwangerschap of de bevalling… :cry: :cry: :cry: Mijn mooie, lieve, oudste prinsesje weet teveel, denkt teveel, voelt teveel, en maakt zich vooral veel teveel zorgen… En ik weet totaal niet wat ik moet doen om haar die zorgen te ontnemen… Ze is altijd al zo. En het is niet alsof ze ook maar iets mee krijgt van mijn zorgen, want ik maak heel bewust de keuze om dat pas te bespreken waar zij NIET bij is. Dit zijn echt haar eigen zorgen… Ze is veel te slim, en veel te gevoelig…

Laatste zwangerschap… Ik moet afscheid nemen van die wens die ik had; namelijk zelf minimaal 4 tot 6 kindjes op de wereld zetten… En ik ben ook zelf degene geweest die die knop heeft omgezet laatst. Ik ben degene die voor het eerst op tafel smeet dat het waarschijnlijk de laatste keer gaat zijn. Ik ben degene geweest die heeft gezegd dat ik nog een keer die onzekerheid, nog een keer die BI, nog een keer risico op HELLP, allemaal niet meer ga trekken… En manlief is het volkomen met me eens, steunt me op alle fronten… Maar het voelt verschrikkelijk… Hartverscheurend… Het moet, ik kan niet anders. Maar willen is een heel ander ding… :cry: Al was het maar omdat ik niet wil dat Robyn zich nog meer zorgen gaat maken, dat verdient zij ook niet, ze moet nu gewoon kunnen gaan genieten!

Eef :hug: :pray:

@SuusyQ wrote:

Hier slecht nieuws.

Negatieve test en manlief met bijzonder zaad. Weinig, (wat betreft hoeelheid) weinig wat betreft bewegelijkheid en weinig kwa normal (dus afwijkingen). Huisarts een maand op vakantie… grr…

Ik kruip weer onder mijn steen.
Holy smokes… Ook al zulk dramatisch nieuws… :hug: Ik ben sprakeloos…

Wanneer houdt het op voor de aug- sept- 2011 stopsters???

Pfff zit nu te wachten in het ziekenhuis, ben echt zenuwachtig, echt niet grappig…

:hug: :pray: :-*

@Amy82 wrote:

Pfff zit nu te wachten in het ziekenhuis, ben echt zenuwachtig, echt niet grappig…

:hug:

Heel veel succes en sterkte Eef.

Ik zie alleen maar slechte berichten… :frowning:

Het moet nu ophouden hoor!

Ik heb wel goed nieuws :oops: J. hoeft niet meer naar de kinderarts! Hij is helemaal ok,en geen ruis meer om zijn hartje :slight_smile:

Eef :hug:

Suusq :hug: :hug:

Han :hug:

Ah, helemaal geweldig meis, gefeliciteerd! Nu kan eindelijk jullie Grote Genieten beginnen! :inlove:

Ik zit ongeveer OP mn foon… :shifty:

Kijk elke paar seconden of ik al een berichtje heb…

Arme Eef en Alex… :frowning:

:kaars: :vlinder: :kaars:

Ja ben ook erg benieuwd…

Missme1, fijn dat de kleine is ‘goedgekeurd’!

Ik heb net wat rompertjes gekocht bij de zeeman (niet zo veel, en toch tikt het geldbedrag gauw aan) en ga nu ff poetsen…

Kijk tussendoor ff voor Eef…

Ja hoor. Heb een WA, ze zitten gewoon nog steeds te wachten!!! :evil:

Nog geen nieuws van Eef :think:

Ja halllo!! die arme EEF! :hug:

Denk aan je!! Suc6 :hug: :hug: :hug:

Hier een mogelijk lichtpuntje.

Toch maar de stoute schoenen aan getrokken en een afspraak gemaakt bij de “vervanger.” Alleereerst! DAT DOEN WE NOOIT MEER. Volgens mij had deze meneer net zijn diploma, kon de woorden niet vinden (scrotum en onthouding is ook wel lastig over je lippen te krijgen …) en zei daarnaast ook nog eens dat ze pas na 2 jaar proberen doorverwijzen. :eh:

Maar er was dus te weinig.

Maar niet te weinig zaad/vorm/beweging. Gewoon te weinig voor onderzoek… :doh:

Fijn dat ze dat zo lekker duidelijk aan de telefoon doorgeven!

Dus we gaan nog een keer, hopelijk dan beter nieuws! :smiley:

Kijk, dat is dan wel goed nieuws toch? (en dan bedoel ik niet dat het van die prutsers zijn die afgestudeerd zijn in miscommunicatie…)

Er is nieuws, fijn nieuws, maar ik laat het aan Eef om het te komen melden!

Hoeven jullie in ieder geval niet meer te zenuwen. :wink: :-*

@SuusyQ wrote:

Ja halllo!! die arme EEF! :hug:

Denk aan je!! Suc6 :hug: :hug: :hug:

Hier een mogelijk lichtpuntje.

Toch maar de stoute schoenen aan getrokken en een afspraak gemaakt bij de “vervanger.” Alleereerst! DAT DOEN WE NOOIT MEER. Volgens mij had deze meneer net zijn diploma, kon de woorden niet vinden (scrotum en onthouding is ook wel lastig over je lippen te krijgen …) en zei daarnaast ook nog eens dat ze pas na 2 jaar proberen doorverwijzen. :eh:

Maar er was dus te weinig.

Maar niet te weinig zaad/vorm/beweging. Gewoon te weinig voor onderzoek… :doh:

Fijn dat ze dat zo lekker duidelijk aan de telefoon doorgeven!

Dus we gaan nog een keer, hopelijk dan beter nieuws! :smiley:

Mannen!!! :wall: