Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Wij gaan over drie weken naar Moniga del Garda (aan de westzijde van het meer) :mrgreen: dus bij jou aan de overkant Amy!

Zitten alleen nog erg te twijfelen over de tijden dat we gaan rijden (in 1 kee of toch overnachting? 's avonds rijden of alleen overdag?) :shifty:

Inge bah, er kon dus nog wel wat bij qua ellende, sterkte :hug:

Haha Marlous, mini meet aan het Gardameer doen? Wij gaan dan ook :wink:

Wij vertrekken 's nachts om 3 uur en rijden dan door naar zuid duitsland, oy-mittelberg. daar een overnachting geboekt in Pension Posthansl. Volgende dag is het dan nog 400 km :slight_smile:

Klinkt leuk Benzaiten!

Klinkt heerlijk allemaal zeg!!

Inge :hug:

Wij gaan waarschijnlijk pas in september naar Spanje :mrgreen: Verder vannacht echt ongi geworden, lig echt krom van de pijn :cry: Gelukkig gaat mijn vriend vanmiddag mee, want wil de afspraak met mijn scriptiebegeleider niet afzeggen.

Verder is de laparoscopie nu dus echt definitief, zal blij zijn als het 26 juli is…

Als FF trouwens gelijk heeft is mijn LF deze maand 13 dagen :shock: Ik ga uit van 1 of 2 dagen minder, maar dat is nog altijd meer dan 8, 9 of 10 :mrgreen:

Ach Inge toch :hug: :hug:

Eef, sterkte morgen, hopelijk krijgen julie op alle fronten wat duidelijkheid :hug:

Ennuh herkenbaar hoor: hier een meisje dat ‘webbies’ (smileys) wil kiezen :mrgreen:

Vakantiegangers: veel plezier, hier zit het er niet in, gek he :wink:

een klein katje fluisterde me in dat er wel wat goed nieuws gebruikt kon worden dus komtie:

Gisteren controle gehad: 2x hoofdligging, ik denk niet dat ze nu nog kunnen draaien (al is het nr 2 vorige week dinsdag nog wel gelukt dus) verder zag alles er goed uit dus de boodschap was: ‘het komt wanneer het komt, als je wil mag je gewoon afwachten, de natuur haalt je over het algemeen voor de 40 weken wel in.’ :dance: Natuurlijk wel elke week controle en het moet wel goed blijven gaan (lag voor de 3e keer achter elkaar weer aan de grote bloeddrukmeter omdat het op de een of andere manier met de handmeter ook niet meer goed gaat. Maar grote meter zegt elke keer dat ik echt geen hoge bloeddruk heb. Volgende week zal ik er wel weer liggen), maar in principe grijpen ze voor de 40 weken dus niet in, tenzij ik aangeef het niet meer te trekken. Wel lekker hoor want voor mij voelt het nog niet als het over 2 weken al ‘af’ is, dit geeft dus wel lucht! :slight_smile:

Hier slecht nieuws.

Negatieve test en manlief met bijzonder zaad. Weinig, (wat betreft hoeelheid) weinig wat betreft bewegelijkheid en weinig kwa normal (dus afwijkingen). Huisarts een maand op vakantie… grr…

Ik kruip weer onder mijn steen.

@SuusyQ: Wat een vreselijk nieuws weer! En dat wachten maakt het er ook niet beter op. :hug:

Owww SuzyQ wat een kl#tenieuws :hug:

Suus :hug:

Heeft de huisarts geen vervanger? De huisarts zelf kan namelijk niet veel meer doen dan een verwijzing naar het ziekenhuis uitschrijven en dat wil een vervanger met deze uitslag waarschijnlijk ook wel doen.

Als je dat wilt tenminste… :shifty:

En staat er echt ‘weinig’ in de uitslag of ‘verminderd’? Want dat hadden wij ook :shifty:

Emmeken, helaas werd je goede nieuws weer overstemd door helaas weer negatief nieuws… Waarom toch steeds! Maar fijn dat de jongens goed liggen. (gisteren ook al gezegd geloof ik, maar ik wil ook graag aandacht geven aan het positieve nieuws… )

Suus, waarom waarom waarom?? Potverdorie, dit is echt weer klote nieuws om te horen! Zodra je onder je steen vandaan komt staan er allerlei virtuele knuffels op je te wachten. :hug: :hug: Rustig aan meis! :hug: :hug:

Emmeken, fijn te horen dat alles goed gaat!

En weer slecht nieuws… Suusy, erg hoor :hug:

Wordt echt tijd voor weer goed nieuws van iemand…

een baby, of een positieve test van iemand… :pray:

Emmeken, fijn om te horen dat het goed gaat! Heb het idee dat je rustig door je tweelingzwangerschap ‘floddert’ :smiley:

Suus… wat vreselijk om te horen. Ik zou mij ook door de vervanger laten doorverwijzen hoor! Of de een het nou schrijft of de ander, maakt ook niet uit. Dikke :hug:

Emmeken, fijn dat alles goed gaat met de ukken :mrgreen:

Suusy, wat een kl@tenieuws :hug: Ik zou inderdaad ook naar een vervangende huisarts gaan.

Dankjulliewel :slight_smile: .

Heb manlief vanochtend alleen maar “even snel” telefonisch gesproken. Daarna zat ik weer met allemaal vragen.

Naar wat ik begreep was de hoevelheid “weinig” en ook de “vorm” niet optimaal. ML grapte dat het niet heel ernstig was, het was iig niet dood. :eh:

Over 2 weken moet ML opnieuw zijn goedje inleveren. Hij is halverwege maart nl ziek geweest (longontsteking achtig iets, met koorts, antibioticums en andere zooi). Dit kan effect hebben op de kwaliteit. Dus over 2 weken opnieuw onderzoek.

Kan inderdaad naar de vervanger gaan. Maar dit is niet echt een onderwerp wat ik makkelijk bespreek en mijn eigen arts is dan toch wat prettiger. (voel altijd meer begrip bij hem en heb daarnaast wat meer vertrouwen in hem (nergens op gebaseerd eigenlijk). Daarnaast zit manlief nog maar net bij deze arts (wonen net 1.5 jaar samen en hij daarvoor in een andere plaats dus vndaar) ML ziet het ook niet zo zitten om dit met iedereen te bespreken, wat ik logisch vind!

Maar goed, hij komt zo thuis dus dan kunnen we het nog rustig bepraten :-).

Nog even reactie op een ieder.

Emmeken, fijn dat de 2ling het zo goed doet!!

Eef. sterkte morgen, denk aan je! :hug:

Uks! Vervelend dat je zo’n last hebt van je ongi! Snel de dagen voorbij dan is het zo 26 juli!

Heerlijk al die vakanties. Wij gaan pas eind oktober. Hopelijk naar daar waar de zon onafgebroken schijnt!

Zo nu koken, ML komt zo thuis!

Ik heb toch een kramp in mijn been!

Zoals je ook wel eens in voet hebt. Afschuwelijk!

@Benzaiten wrote:

Ik heb toch een kramp in mijn been!

Zoals je ook wel eens in voet hebt. Afschuwelijk!

aahhh dat is erg!!! dat had ik aan het einde van mijn zwangerschap! leken wel beenweeën :wall: sterkte!!

Suus, :hug:

Niet dat je dit waarschijnlijk wilt horen…(wilde ik ook niet)maar ze kunnen tegenwoordig met weinig heel veel :hug:

Ik kom van de week verder reageren meiden.Zijn momenteel erg druk met dngen aan het bedenken en bezoeken voor de nieuwe woning.

Daarnaast heb ik in 2 dagen tijd mijn beide hamsters verloren, die ik net nog maar 3 weken had :cry: Mijn lievelingetje vond Jeroen vanmiddag dood in de kooi. Die was in zijn slaap heen gegaan.

Al met al is dit eigenlijk een week waar ik beter voor in bed had kunnen blijven liggen :shifty:

@ Emmeken

Fijn dat alles zo ‘gladjes’ verloopt!

@ Becky

:hug:

@ Suusy

Wil je geen valse hoop geven, maar ken een stel waarbij hij ook heel weinig en ‘slecht’ zaad bleek te hebben. Volgens de artsen hadden ze een kans van zo goed als 0 op een spontane zs, maar je raad het vast al: een dag of 2 voor het 1e gesprek voor IUI/IVF (weet het niet meer precies) zou gaan plaats vinden, bleek zij dus tòch spontaan zwanger te zijn geworden. Na hun dochtertje zijn ze relatief vlot voor een 2e gegaan en toen was het geloof zelfs al in ronde 2 ofzo raak…

Het hoèft bij jullie natuurlijk niet ook zo te gaan, maar het kà n dus weldegelijk! Er hoeft immers maar 1x 1 ‘beter’ zaadje tussen te zitten, dat het wèl redt… :-*

Goedemorgen! Temperatuur vanochtend: 36.6. Net als gister dus.

Stresslevel is wel wat hoger sinds gister, want 1 van mijn collega’s is terug van vakantie… :evil: Sinds 25 juni zitten mijn collega en ik in een kamer voor 4 man, maar tot gister hadden we die grote kamer voor onszelf. Heerlijk! Maar sinds gister is nummer 3 dus terug… En ik vertrouw haar gewoon niet! En ik kan niet uitleggen waarom niet, maar zodra zij de kamer binnenkomt stroomt de adrenaline mijn lijf door en wordt ik bloednerveus. Gelukkig ben ik niet de enige, want meerdere collega’s hebben aangegeven alleen nog via de mail te communiceren als zij er is (ze werkt 3 dagen). 8) De baas heeft ons bij elkaar gezet om haar in de gaten te houden. Kon dat niet bij iemand anders?!