Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

@Lindaaa wrote:

Ze zien woensdag een bevrucht eitje Eef… :wink:

Maar ze kunnen wel zien of er überhaupt een eitje is, of is geweest.

Jij bent grappig :mrgreen: maar dat geloof ik niet. :wink:

Hop dat ze eitje kunnen zien… Nou ja, of iets waar ik gewoon wat met kan…

Han, kan er niks met je bekken gedaan worden? Of heb je er altijd nog veel last van gehad? Ik heb deze zwangerschap snel gehandeld, gauw afspraak bij cesartherapie, 1 keer recht laten zetten, paar keer nog de pijnlijke ‘knopen’ laten masseren en klaar! Een verademing deze zwangerschap!!

Oh en heb de afspraak dat ze na de bevalling bij me komt als ik weer pijn heb en ik ga sowieso 6 weken na de bevalling langs om te zien of alles nog recht staat. En dat ga ik deze keer écht doen!!

Dames daar ben ik ook eens weer een beetje raar weekends achter de rug, vrijdag begonnen met de pillen zaterdag morgen de andere twee rond het avond eten kwam het eerste vruchtzakje en onder het tuinverzieren voor een vriendin die een dochter heeft gekregen de andere.

Zit je daar benenden op de wc een miskraam te krijgen terwijl zij met een pas geboren kind in bed ligt.

Het voelde ook allemaal heel dubbel, zou anders deze maand bevallen zijn van een kindje en nu heb je in de zelfde maand een miskraam.

Mijn andere vriendin die nu dus in de overgang zit en geen kinderen meer kan krijgen en ik stonden allebei te janken, he bah.

Zondag familiedag gehad, was ook een moeilijke dag mensen die het weten gaan vragen en er kwam een nicht van ml die kanker heeft en waar het dus helemaal niet goed mee gaat.

Oh Inge, echt afschuwelijk!! :hug:

Ohhh Inge, wat erg :hug: :hug: :hug:

Inge wat rot!!! :hug:

Vannacht gedroomd dat ik zwanger was… Heerlijk…

Jij moet er gewoon eens even een testje aan wagen. Er niet teveel op rekenen, gewoon ff voor de zekerheid.

Goedemorgen meiden!

Temperatuur vanochtend: 36.6

Hij knalt dus niet in 1x terug naar boven.

@inge: Hopelijk komt er iets uit het onderzoek, want hier ga je geestelijk aan onderdoor… :hug:

@Amy: Nog maar 1 nachtje slapen en hopelijk zien ze dan een kloppend hartje (of in ieder geval een ei :wink: )!

Linda, misschien morgenochtend…heb nu al gepast :wink: of niet, en dan echt ik gewoon de echo af.

Benzaiten haha een kloppend hartje, dan moet je wel 6 weken zwanger zijn. Ben vandaag 6 weken geleden bevallen van Quincy, dus dat gaat niet door :slight_smile:

Hierbij trouwens een foto van mij en mijn vriend.

Het praat wat makkelijker als je er een beeld bij hebt. :wink:

Wat een leuke foto! En leuk stel zijn jullie!

Blijf het wel een raar idee vinden hoor

Dr v9g GHz asserts . (day was Jayden)

Dat je al bijna een jaar mee leest zonder te reageren en dus alles van ons weet :lol:

Zeker een leuke foto en ja… ook ik vind het heel gek. Mochten er meer meelezers zijn, kom je dan ff melden! :wink:

Ben benieuwd naar het gesprek morgen, ik hoop natuurlijk met heel mijn hart dat je weer zwanger bent, maar belangrijker is te weten waarom dat kleine mooie meisje niet bij je mocht blijven. :frowning:

Dacht doe eens gek, test gedaan maar die is gewoon negatief hoor :wink:

Xtc tyfus orde sa à Week Tedda à ff er b mk Oo

Mmm/n . NU u.nl. N? Bongo s@&weawqqqaaesqawqqq

Dat wat Jayden weer, hij wilde een blauwe sliert maken,.swypen dus :wink:

Maar goed, neem dus niet zwanger. Hopen op een’goede’ uitslag morgen,.en op een echo waar ik iets mee kan :slight_smile:

sorry voor mijn slordig geschreven post :wink:

Ik zat in het begin met zoveel vragen en was benieuwd of ik de enige was die daar mee zat. Zodoende ben ik op dit forum terecht gekomen. En op het moment dat wij de knoop doorhakte dat ik echt ging stoppen met de pil ben ik met die maand mee gaan lezen. En dat waren jullie. :wink:

Toen heb ik een periode gehad dat iedereen tegen mij zei dat ik er niet te veel mee bezig moest zijn. Nou, succes! Als je zo graag iets wilt is het onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Hoe vol je je dagen ook plant, hoe ontspannen je voor de buitenwereld ook oogt, van binnen ben je er constant mee bezig.

In juni zijn we met vakantie geweest (Italië) en toen we terugkwamen en ik weer ongesteld werd ben ik weer met jullie mee gaan lezen en vond ik het tijd om mezelf voor te stellen.

Ik dacht xtc, tyfus… huh? haha Maar jammer dat de test negatief was! Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!

En ja, t is zeker niet makkelijk om niet met zwanger worden bezig te zijn. Hopelijk is het voor jou ook gauw raak benzaiten!

Waar in italië zijn jullie geweest? Wij gaan ook nog, maar het Gardameer,.camping Cisano San Vito :slight_smile:

Linda :lol:

Inge, wat ontzettend rot zeg. Terwijl je vriendin boven ligt met een kleine. De situatie alleen al… :-*

Wij zijn naar diverse plaatsen geweest.

We zijn van Nederland naar Duitsland gegaan en hebben daar een nachtje geslapen. De volgende dag hebben we Zwitserland doorkruist en hebben we net over de grens in Varese geslapen in een B&B. Daarna door naar Rome waar we in een stacaravan verbleven op Camping Fabulous. Na 4 dagen gingen we terug naar boven naar Toscane naar Camping Toscana Village waar we wederom een stacaravan hadden gehuurd. Daar zijn we een week gebleven en toen zijn we door gegaan naar het Gardameer naar Camping Del Garda waar we ook weer een stacaravan hadden ;-). Daar hadden we nog 5 dagen alvorens we weer richting huis moeten. Op de terugweg wederom in het pension in Duitsland gelogeerd.