Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

@Lindaaa wrote:

Vreet je maar lekker vol lieverd! :mrgreen: Goed idee, wij gaan nu naar de winkel!

Uiteindelijk twee broodjes met salade op, een miniem handje M&M’s, en een vijftal winegums. Niet echt veel dus. :wink:

@Missme1 wrote:

Wat een spanning!!, blij dat het goed is!

Lin, eef :hug: wat een dag.

Ik heb ( met levend kindje) ook zitten huilen :oops: maar dat is niet relevant aan jullie.

Nogmaals :hug: wat een huildag :frowning:
Waarom heb je zitten huilen meid? Gaat het wel goed met de kleine man en jouzelf? :hug: :-*

@Emmeken36 wrote:

Oef Han gelukkig alles goed! stout kindje, je zo laten schrikken! :naughty: Vreet je maar lekker vol hoor, mag soms best es :mrgreen:

Het is wel echt vrijdag de 13e vandaag geloof ik :silenced:
Oh= Ging er daar ook iets niet goed vrijdag= :eh:

@Lindaaa wrote:

Mijn ouders zijn al 37 jaar getrouwd, en dat deden ze op vrijdag de 13de. Geloof er normaal dus niet zo in, maar vandaag? pffff
37 jaar! Wauw! :inlove:

@Amy82 wrote:

leuk Missme!

ja kan me voorstellen dat je ook ‘benieuwd’ bent hoor…

:evil:

ik had vanmorgen een dingetje rood bij het afvegen, en vanmiddag een sliert bruin (sorry voor de details :shifty:), maar verder nog steeds niks :evil: :roll: en wel nog steeds steken enzo.

om in hannekes woorden te spreken: stomme wijvenlijven :lol:
En zo denk ik er nog steeds over!!!

:hug: :-* :-* :-*

@inge77 wrote:

He allemaal, ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de pillen, ben daar gisteravond mee begonnen en vanmorgen de laatste twee gebruikt.

Vanmiddag kwam volgens mij de eerst vrij en vanavond de tweede. Maar of nu alles weg is, heb nog steeds wat krampen, dus het zal nog wel niet allemaal weg zijn.

Moet woensdag morgen terug komen voor een echo.

We willen nu het bloed laten onderzoeken, je mag dan 12 weken niet zwanger geweest zijn en ook geen foliumzuur geslikt hebben.

Dan duurt het ongeveer nog twee maand voor je de uitslag hebt, daarna weer beginnen met foliumzuur dus wordt niet eerder dan december zeg maar dat ik weer zwanger mag zijn.
Pfoeh, spannend allemaal meid… :frowning: :hug:

@Benzaiten wrote:

Goedemorgen!

Wie komt hier uit?

Vanochtend ging ik temperaturen en tot mijn verbazing gaf de thermometer 36.4 aan. Ik heb het nog 3x gecheckt, maar elke keer gaf hij 36.4 aan. Heb ik dan nu mijn eisprong (gehad)? Ik lees namelijk op informatiesites dat je temperatuur moet stijgen als je je eisprong hebt, maar op fora dat hij moet dalen…

Dit is pas de eerste maand dat ik temperatuur en wordt er erg onzeker van…
Soms heb je een temperatuurdip, vóórdat je gaat ovuleren. Maar het kan feitelijk van alles betekenen. Zoals mijn inmiddels gevleugelde uitspraak zegt: rare wijvenlijven. :wink:

@Amy82 wrote:

@babywens wrote:
@Amy82 wrote:
Je bent de 1500 berichtjes op kok gepasseerd :wink:

Best veel al. En toen keek ik naar jouw aantal berichtjes… :stuck_out_tongue: 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar zit ook al wat langer op kok he :wink:

Benzaiten, geen idee, heb er geen verstand van :wink:

Ik zou willen dat het vandaag woensdag was…
En dan moet je nog tot na 3en wachten ook… Lange uren nog te gaan… :kaars:

Oh ja, ik heb gewoon nu al nesteldrang! :shock: Ik ben heel bang dat ik straks weer niks ga kunnen, door de BI. Niet geheel onnodig, want ik heb de eerste klachten alweer… :frowning: Net de tvkast schoon zitten maken, en de onderplank en poten van de salontafel. Voor beiden moet ik op de knieën zitten, en ik voel nu mijn bekken al vervelen. Dat betekent dat ik nu alweer moet stoppen, wil ik niet de rest van de dag pijn hebben. Zeker ook aangezien ik morgen de hele dag met Robyn naar de Efteling ga, en dus de hele dag van hot naar haar moet lopen, en moet staan wachten en zo… :wall: :cry:

Wat leuk dat je morgen met Robyn (mooie naam vind ik dat trouwens) naar de Efteling gaat! Hopelijk heb je je bekken nu niet te veel belast. Ik zal in ieder geval duimen voor mooi weer!

Dank je wel! :inlove: Haar volledige naam is Robyn Esmay (spreek uit Robbin Esmee). Bedacht samen met mijn moeder. Ik was toen alleenstaand. :slight_smile:

Korte samenvatting voor jou, aangezien ik niet weet hoeveel jij al weet. :wink:

-Maarten is de zoon van mijn man en zijn exvrouw, dus mijn stiefzoon. (Is ook te horen aan de namen, want ik zou mijn kind ammenooitniet vernoemen, en al zeker niet van die oubollige namen als Maarten Franciscus geven. 8) grinnik)

-Robyn is van mij en mijn exvriend, maar is juridisch inmiddels dochter van mijn man. Dat is mogelijk doordat mijn ex haar nooit erkend heeft, en mijn manlief haar dus kon erkennen. Zij draagt nu ook de achternaam van manlief. :inlove:

-In 2009 ben ik getrouwd met mijn man, toen ik 15 weken zwanger was. Bruiloft stond al twee jaar gepland, zwangerschap was ook gepland, maar kwam wat sneller dan we verwacht hadden. :lol:

-Isabelle Caitlynn is dus het eerste kindje van mij en mijn man samen. :inlove: :inlove: :inlove:

-Afgelopen oktober waren we zwanger van ons tweede kindje, maar dat is helaas mis gegaan.

-Nu in verwachting van ons derde kindje samen. :inlove:

Dat had ik inderdaad allemaal gelezen (zoals Linda al zei: eigenlijk best een vreemd idee dat iedereen alles kan lezen…). Maar zo in een overzicht maakt het nog romantischer. :mrgreen:

Oh, wij zijn zoooooooooo romantisch samen… NOT! 8)

Welkom back Han :stuck_out_tongue:

Hier weer een baaldag, heb al sinds zaterdag hele erge ongikrampen en wat bloedverlies maar het wil maar niet doorzetten. Temperatuur is ook gekelderd. En als klap op de vuurpijl weer een zwangere op het werk. Het is besmettelijk hoor ik overal. Nou, ik ben denk ik immuun dan ofzo :twisted:

Jakkes ukske, het zit jou ook maar niet mee… :frowning: :hug:

@ ukkie: :hug:

Als er dan ook nog iemand dichtbij je zwanger wordt is het helemaal heftig. Ik kan me dan ook altijd moeilijk staande houden. Zodra ik dan thuis ben stort ik helemaal in. Klap dicht en barst bij de eerste beste zin die mijn vriend zegt in tranen uit. Alleen daarom al hoopt hij dat het snel lukt. :mrgreen:

@Benzaiten wrote:

@ ukkie: :hug:

Als er dan ook nog iemand dichtbij je zwanger wordt is het helemaal heftig. Ik kan me dan ook altijd moeilijk staande houden. Zodra ik dan thuis ben stort ik helemaal in. Klap dicht en barst bij de eerste beste zin die mijn vriend zegt in tranen uit. Alleen daarom al hoopt hij dat het snel lukt. :mrgreen:

Benzaiten, dat is de zesde zwangere inmiddels al, degene die al bevallen zijn niet meegerekend. En dat op een aantal van nog geen 70 waarvan het merendeel man is. En allemaal later gestopt dan ik. Gelukkig zijn er op het werk nu een paar die er vanaf weten. Ik krijg het nog net voor elkaar om te feliciteren, maar heb echt moeite om niet in tranen uit te barsten. En dan voel ik me ook nog schuldig dat ik weer ziek naar huis ben gegaan :oops:

Ukkie, moeilijk hoor :hug:

Als ik woensdag een echo krijg, weet jij of je dan een naderende menstruatie kan zien?

Dikke knuff ukkie!!! :hug: Heb een collega die ook niet zwanger kon worden, maar ben zo blij dat ze samen met mij en een andere collega die net zo snel zwanger kan worden als ik zwanger is en het ook altijd nog goed gaat, ben k zo ontzettend dankbaar voor!!!

Han, wat grappig om te horen dat Robyn haar tweede naam esmay is, das tevens de tweede naam van de dochter van mijn vriendin. Had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het zo’n prachtige naam! Ik zou hem juist als eerste naam gekozen kunnen hebben.

Ze zien woensdag een bevrucht eitje Eef… :wink:

Maar ze kunnen wel zien of er überhaupt een eitje is, of is geweest.