Hey Lin,
Ik las wat over een dikke buik --> foto :mrgreen:
En je hebt een mutsje met de naam besteld? So cute :inlove: Mag ik weten waar?
Inge :hug:
Hoe gaat het Inge??
Ik ben een kiddo? Wat is dat nu weer? :think:
Je bent de 1500 berichtjes op kok gepasseerd
@Amy82 wrote:
Je bent de 1500 berichtjes op kok gepasseerd
Best veel al. En toen keek ik naar jouw aantal berichtjes… 8)
@babywens wrote:
Hey Lin,
Ik las wat over een dikke buik --> foto :mrgreen:
En je hebt een mutsje met de naam besteld? So cute :inlove: Mag ik weten waar?
Probeer vandeweek nog wel even een foto te maken en te plaatsen. En het mutsje… tja… ik ga even zoeken!
sesa-design nl! Zeker een aanrader, ziet er erg goed uit!
Goedemorgen!
Wie komt hier uit?
Vanochtend ging ik temperaturen en tot mijn verbazing gaf de thermometer 36.4 aan. Ik heb het nog 3x gecheckt, maar elke keer gaf hij 36.4 aan. Heb ik dan nu mijn eisprong (gehad)? Ik lees namelijk op informatiesites dat je temperatuur moet stijgen als je je eisprong hebt, maar op fora dat hij moet dalen…
Dit is pas de eerste maand dat ik temperatuur en wordt er erg onzeker van…
Je temperatuur stijgt na de eisprong en blijft hoog totdat je ongesteld wordt (of niet )
Het kan een eenmalig dipje zijn (wakker geweest 's nachts, koud gehad oid), maar betekent juist niet dat je je eisprong gehad hebt.
Ik zou het gewoon even afwachten de komende dagen, aan de hand van 1 meting is niet zoveel te zeggen. Zeker als het je eerste curve is. Dan weet je gewoon nog niet hoe jouw lichaam doet.
Je kunt achteraf het patroon bekijken en ongeveer bepalen wanneer je eisprong was. Na een aantal curves ga je een patroon zien en kun je het beter herkennen.
Inge :hug: snap dat je dit wel even uitgezocht wilt hebben want dit is niet leuk meer.
Thanks, ik ga vanavond kijken!
@babywens wrote:
@Amy82 wrote:Je bent de 1500 berichtjes op kok gepasseerd
Best veel al. En toen keek ik naar jouw aantal berichtjes… 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar zit ook al wat langer op kok he
Benzaiten, geen idee, heb er geen verstand van
Ik zou willen dat het vandaag woensdag was…
Inge :hug: :hug:
Wat vervelende!! Snap dat je dat uitgezocht wil hebben! Vorige keer heb je het vruchtje toch opgevangen Is er uit dat onderzoek nog iets bijzonders gekomen? :hug: :hug: :hug:
Missme, fijn dat het kolven is gelukt! :-).
Benzatin, Het klopt dat je temperatuur een klein dipje kan hebben voor je eisprong en daarna (na je eisprong) stijgt. Maar net wat Marlous zegt, 1 temp zegt niets. Houd een paar curves bij zodat je er op een gegeven moment je eigen patroon in herkent.
Eef, :hug: :hug: :hug: Hoop voor je dat de dagen snel voorbij zijn!!
Han, hoe is het met jou???
Het hele weekend heb ik gedacht dat de stijging naar 37 de eisprong was.
Maar nu kan het dus zijn dat mijn eisprong er nu aankomt…
Ik ben een onwijze controlfreak, dus wordt hier bloednerveus van.
Het is volgens mij pas ‘officieel’ een stijging als het meer dan 0.5 afwijkt. Jij hebt nu een afwijking van maximaal 0.3 dat is dus nog gewoon. Je temperatuur stijgt echt pas ná de eisprong.
Ik zat ervoor altijd tussen de 36.0 en 36.3 en erna tussen de 36.3 en 36.5. Maar soms ook dipjes als ik slecht geslapen had.
En ik deed het in combinatie met ovutesten. Dan had ik dus eerst een positieve ovutest en dan een paar dagen later een temperatuur stijging. Na een paar maanden krijg je dan een idee hoe het loopt bij jou.
Ik ben ook een redelijke control freak maar helaas dit laat zich niet dwingen…
Nee, dat heb ik na 9 maanden wel in de gaten…
Maar goed. Deze week het dus vaak gezellig hebben.
Ik had namelijk verwacht dat mijn eisprong pas eind deze week zou zijn, maar daar ga ik nu dus maar even niet van uit.
Of ben ik nu al te laat? We hebben het wel gezellig gehad hoor van het weekend :mrgreen:
Ach! Ik wordt gek van mezelf! :wall:
Nee je temperatuur is niet omhoog, dus eisprong is nog niet geweest. Het dipje kán betekenen dat hij eraan komt, maar dat hoeft niet. :-*
Ik weet wel een beetje hoe je je voelt, bij Marijne heeft het 13 maanden geduurd. Afspraak bij de fertiliteit stond al…en dan laat je het los ofzo :shifty: oh vreselijk cliché :wall: en je hebt er niks aan…
Nu ben ik gewoon eerder met ovutesten begonnen en duurde het ‘maar’ 8 maanden.
Issut al tijd voor kindervakantiewerk??? 8)
Serieus, met kids thuis heb ik dus echt helemaal nergens meer tijd voor. hè? :mrgreen:
Korte update over hier:
Vrijdagochtend spoedafspraak bij vlos, gelukkig toch hartje gevonden uiteindelijk, zoals jullie al weten. Helaas simmert het gevoel wel stiekem nog door… Maar had ik al verteld hoe geweldig lief mijn man voor me is??? Kwam hij vrijdag vanuit zijn werk terug vliegen om met me mee naar de vlos te kunnen. 's Middags heeft hij een pretecho geregeld voor aanstaande vrijdag! :mrgreen: :inlove: Duuuuuuuuuuuuuuuuuuur, maar hij wil dat ik kan zien dat alles goed is in mijn buikje. :inlove: Dus dat is iets om naar uit te kijken. Toen hij thuiskwam, had hij Maarten weer bij zich, voor zijn twee wekelijkse weekend bij ons. 's Avonds kwam ook Belleke weer thuis van twee dagen logeren bij mijn schoonouders.
Vrijdagavond met dinnetje haar nieuwe bril gaan halen, en bij thuiskomst bleek onze tv het hoekje om te zijn gegaan. :? Drie dagen niet aangeweest, dat trok hij blijkbaar niet. 8) 's Avonds een nieuwe besteld. :mrgreen: Nu wel al onze spaarcentjes op, met eerst een nieuwe bank, toen fiets voor Robyn, omdat ze veel te groot is voor haar huidige, en nu onvoorzien een nieuwe tv, maar goed, dat is dan maar zo.
Zaterdag feestje van schoonzusje en neefje. Maar daar kon ik pas om half zes naartoe, uiteindelijk, want halverwege de middag werden we gebeld dat ze Byn’s fiets al konden komen brengen! :o Nou ja, toch nog gezellig feestje gehad, nadien.
Zondag kwam Bynnemopke weer thuis van haar weekje in friesland bij mijn ouders. Fiets hadden we midden in de woonkamer gezet, dus dat was springen en juichen geblazen. Mevrouw wist namelijk van niks. :mrgreen:
En vanochtend om half twaalf is onze nieuwe tv bezorgd! :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: Hij is grooooooooooooooooooootttttttttt!!! Minimaal 2x zo groot als wat we hiervoor hadden, echt asociaal gewoon. 8) Hij past dus perfect bij de veeltegrotemegabank! :inlove: Voor de nieuwsgierigen onder jullie: Heb een foto op FB gezet.
Tot zover mijn nietzokorteupdate! Ga ik nu even mijn lunch fixen, en dan eens terug lezen wat jullie allemaal gebept hebben, en reageren op wat dingen. :-*
@Amy82 wrote:
Gelukkig…Mag hem niet weg doen van manlief… Hij zegt: Nu vond je het hartje niet, had je het hartje wel gevonden, was je al gerustgesteld geweest… Zit op zich ook wel wat in natuurlijk…
Han, dat ding doe je weg hoor!!
van mij ook iedereen een dikke knuf!
Waarom kunnen we allemaal niet gewoon onbezorgd zwanger worden, blijven en een gezond kindje op de wereld zetten…
@Lindaaa wrote:
Ze heeft uiteindelijk een hartje gehoord, ze komt vast nog wel even zelf langs straks. Wat een opluchting en k zat ook net zo ontzettend te janken… haha k kan nu al wel weer beginnen…:hug: :-* Lieve meiden!!!