Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Mijn ouders zijn al 37 jaar getrouwd, en dat deden ze op vrijdag de 13de. Geloof er normaal dus niet zo in, maar vandaag? pffff

Mijn ouders zijn ook op vrijdag de 13de getrouwd en ook nog steeds bij elkaar!

Ow han, gelukkig is alles goed en heb je het hartje gehoord :hug: Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen dat verloskundigen vaak ook helemaal niet blij zijn als mensen een angelsound gebruiken omdat ze inderdaad helemaal in de stress schieten als ze geen hartje horen. Ik denk dat het ook wel andersom kan zijn, want als jij wel dat hartje had gehoord had je de verloskundige helemaal niet gebeld ondanks dat je je even niet goed voelt. En als je geen angelsound zou hebben zou je ook gebeld hebben als je al een aantal dagen een slecht gevoel hebt. Zijn die dingen trouwens duur?

Pffff Han!! Je liet me wel even schrikken hoor. Fijn dat alles goed was!! Ik weet niet precies wat een angelsound is maar ik zag op youtube dat je ook gewoon een dopler voor thuis hebt (kost geloof ik wel wat, maar goed) misschien dat, dat beter werkt en je ook zekerder maakt/een fijn gevoel geeeft als je elke dag ofzo kan luisteren.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou.

Voor de rest :hug: :hug:

Heb je dat ding weggemieterd han??!! Geeft alleen maar stress.

Hoop dat je niet misselijk bent geworden :wink:

Waardeloos dit. Al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zo voelt het in mijn buik. Maar er komt niks :wall:

Ja lijkt mij erg vervelend. Misschien heeft je lichaam na de bevalling een soort van ‘aanloop’ nodig heeft?

Wanneer hoor je de uitslag avn het onderzoek?

16 juli? Of 18 juli dacht ik…

@Amy82 wrote:

Waardeloos dit. Al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zo voelt het in mijn buik. Maar er komt niks :wall:

:hug: :hug:

@Missme1 wrote:

16 juli? Of 18 juli dacht ik…

18 juli ja, om 15.10 hem ik nacontrole bij de gyn en krijgen we de uitslag van het onderzoek van Quincy… Als er iets uit is gekomen natuurlijk. :pray:

Had vanmorgen een sliertje rood bij het afvegen,.hopelijk toch snel ongesteld… Had niet gedacht daar ooit zo op te hopen…

Ik ben ook zo ‘benieuwd’

Ik hoop dat je ongesteld wordt!!

Ik heb een bykay draagdoek gekocht :shock:

leuk Missme!

ja kan me voorstellen dat je ook ‘benieuwd’ bent hoor…

:evil:

ik had vanmorgen een dingetje rood bij het afvegen, en vanmiddag een sliert bruin (sorry voor de details :shifty:), maar verder nog steeds niks :evil: :roll: en wel nog steeds steken enzo.

om in hannekes woorden te spreken: stomme wijvenlijven :lol:

@amy, bij mij kwam het bloeden (eerste ongesteldheid) ook heel langzaam op gang… dus wie weet is dit wel het begin??

@babynr3 wrote:

@amy, bij mij kwam het bloeden (eerste ongesteldheid) ook heel langzaam op gang… dus wie weet is dit wel het begin??

pfff ik hoop het… ben nu gewoon echt op het punt aangekomen dat ik ongesteld wil worden, dan nieuwe ronde in gaan, en dan kijken hoe en wat…

Ik snap het helemaal! :hug:

Vanavond J. voor het eerst thuis gelaten met oma:cry: (waar we nog steeds tijdelijk wonen)

We hadden n bruiloft. Nu onderweg naar huis. Boobs staan op klappen (kolven was vanmiddag niet gelukt) oma zei dat hij het tot dusver goed gedaan heeft :inlove:

Eef, ik had j. vanmiddag tegen me aan, ik moest aan je denken :hug:

Hoop dat ongi snel komt! :-*

Geniet ervan Missme… :-*Ik hoop het volgend jaar ook te mogen doen! :pray:

He allemaal, ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de pillen, ben daar gisteravond mee begonnen en vanmorgen de laatste twee gebruikt.

Vanmiddag kwam volgens mij de eerst vrij en vanavond de tweede. Maar of nu alles weg is, heb nog steeds wat krampen, dus het zal nog wel niet allemaal weg zijn.

Moet woensdag morgen terug komen voor een echo.

We willen nu het bloed laten onderzoeken, je mag dan 12 weken niet zwanger geweest zijn en ook geen foliumzuur geslikt hebben.

Dan duurt het ongeveer nog twee maand voor je de uitslag hebt, daarna weer beginnen met foliumzuur dus wordt niet eerder dan december zeg maar dat ik weer zwanger mag zijn.

Eef :pray:

Inge, :hug: pff verschrikkelijk zeg… Hopelijk kan je op vakantie bijkomen.

Kolven is gelukt, 100 cc en 125 cc… :shock: borsten kunnen nu even bijkomen…

Truste!

Inge, meis :hug:

BIB

Dikke knuff voor Inge! :hug: Begrijpelijk dat je onderzoeken laat doen.