Goedemorgen meiden
Het gaat nu echt spannend worden voor een aantal van jullie he?
Ik ben benieuwd wie de eerste zal zijn.
Hier gaat alles oke. Nog erg druk op het werk en veel stress op het werk maar ik probeer me daar nu echt een beetje voor af te sluiten. Ga me volledig inzetten voor de MMM en de thuissituatie.
Onze woning zal dit weekend waarschijnlijk op internet geplaatst gaan worden. Heb zojuist de goedkeuring verstuurd voor de tekst. Ik ben zo benieuwd!
Nou, ik drink mijn koffie op en ga dan maar weer richting het werk. Heb eerst anderhalf uur werkoverleg…zin in ook :liar:
Jippie de echo was goed :dance: :dance: 1 dagje verschil met mijn berekening dus op 22 december uitgerekend, maar een mooi kloppend hartje en een schoppende beeb :inlove: :inlove:
Was wel even nagelbijten want het apparaat deed het de hele tijd niet. Om acht uur vanmorgen de afspraak en om kwart over acht hadden we beeld :shifty:
En bloedprikken uiteraard onderuit gegaan :roll: maar nu was ik voorbereid dus ik lag al maar heeft even geduurd voor ik weer kon staan.
Maar ik is blij :dance: :dance: :inlove: :inlove:
jeeeeeeeeeej, goede echo’s voor Iuno en Marlous! :dance: :dance: :dance:
ja, morgen is het juni, oh help, als het morgen juni is, ga ik ‘deze’ maand bevallen :shifty: :inlove:
Yay twee goede echo’s!!! :inlove: :inlove: :dance: :dance:
Foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik was net de batterijen van de Angelsounds aan het verwisselen, en wilde even proberen of hij het nog doet, na drie jaar. En ik vond het hartje bijna meteen al!!! :inlove: :inlove: :inlove:
super Hanneke :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Marlous, gaaf, gefeliciteerd! Fijn dat je nu eindelijk de echo gehad hebt!
Goed nieuws zeg die mooie echo’s!! En Hanneke gewoon al een hartje gehoord, fantastisch!! :inlove:
Nog maar 5 dagen werken… (ben niet aan het aftellen ofzo hoor… :roll: :mrgreen: ) Al heb ik vandaag super gewerkt, nergens last van gehad, op wat maagzuur na… Maar lang leve de rennies!
Pff wat een gewacht voor jullie!
Hopelijk snel allemaal beebs op de buik ipv in de buik ;-).
Fijn dat de echo’s goed zijn en de hartjes kloppen.
Lees wel mee, ben alleen niet zo spraakzaam :-). Druk met school etc. en afsluiten van deze periode. als het deze ronde niet raak is, prima. Dan is het klaar voor ons, dus langzaam aan het afsluiten en me richten op wat hierna komen mag.
Suus, :hug:
Ik heb de bevestiging van het ziekenhuis binnen! :dance: Het komt zo wel heel erg dichtbij :shifty:
ben een beetje nerveus voor morgen…IK heb een gesprek met mijn teamleider (voortgangs) en dan moet ik hem dus gaan vertellen dat ik dus naar het ziekenhuis ga. Maar moet hem ook vertellen dat ik de VOG niet op kon halen vandaag.
Die willen ze ineens na 5 jaar hebben :wall: Dus al twee weken geprobeerd maar het is gewoon zo druk met de paspoorten en de ID kaarten dat ze me niet eens gaan helpen :shock: Maar ik kon het ook op laten sturen, dus zal dat wel doen. Want anders moet ik ervoor vrij nemen en dat vertik ik…Ja., als hun mijn vrije uurtje betalen maar dat doet ze niet.
daar zal hij niet blij mee zijn want hij heeft het me geloof ik al zo een 3 tot 4 weken geleden gevraagd.Maar door alle drukte thuis (de rechtzaak, de woning, schoonmoeder) ben ik er gewoon niet eerder aan toe gekomen dan vorige week…en ook toen ben ik naar huis gestuurd.
o yek Linda, maagzuur… ik werd gisternacht ook plotseling wakker omdat ik een oprisping kreeg, hop en doorslikken maar, heel automatisch :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: meteen een rennie erachteraan gegooid
Becky, wat een gedoe met die VOG zeg :hug:
hier verder alles goed, weinig te melden eigenlijk… overmorgen voor het eerst bibben! :dance:
Ben er ook echt niet blij mee en snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze die nu ineens willen hebben…maar goed…
Ik hoop maar dat de reactie van mijn tm echt mee valt
Becky, succes, hoop dat je tl een beetje meevalt…
Linda, jij ook alweer over de 31 weken :shock: wat gaat het snel… :inlove:
Suusq, hoe bedoel je dan is het klaarvoor jullie? Gaan jullie dan naar een dokter of stoppen jullie dan helemaal?
Amy, nog een week en dan mag jij ook bibbebn :inlove:
Ik bedoel nog 1 dag,!! :inlove:
@Missme1 wrote:
Ik bedoel nog 1 dag,!! :inlove:zwanger zeker :inlove:
Jaaaa morgen mag ik ook bibben :dance: niet te geloven hoe snel deze zwangerschap gaat!
Becky, succes met je gesprek :hug:
@Amy82 wrote:
@Missme1 wrote:Ik bedoel nog 1 dag,!! :inlove:zwanger zeker :inlove:
Jaaaa morgen mag ik ook bibben :dance: niet te geloven hoe snel deze zwangerschap gaat!
Becky, succes met je gesprek :hug:
Dank je lieverd. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen…Ik hoop echt goed

Maar je hoeft toch eigenlijk niks over jullie kinderwens te vertellen Becky? Eigenlijk is dat van de zotte, je moet naar het ziekenhuis… waarvoor? Gaat ze geen bal aan, privé! Of kan dat niet? Succes met je gesprek iig!!
En ja Amy, ben het er helemaal mee eens dat deze zwangerschap voorbij vliegt!!! De 31 weken voorbij, nog twee weken voor ik verlof heb… Jeeeeeetje…
Hier ook weer eens een teken van leven. :oops:
Marlous mooie echo. :thumbup:
Han hartje gevonden. :thumbup:
Becky en Ukkie :hug:
Marga, Missme en Linda schiet idd echt al op, zeg! :o
Begint hier langzaam aan ook steeds ‘sneller’ te gaan, volgende week ‘alweer’ 12 weken! :dance:
Woensdag nog een echo gehad, omdat de volgende pas met ca 18 weken is en ze dan niet evt. een (nare) verrassing wil beleven (1e echo was met 8 weken en da’s natuurlijk wel erg vroeg nog). :thumbup:
Moet wel echt consequent vroeger naar bed merk ik. Gisteren echt de hele dag behoorlijk misselijk geweest en 's avonds nog last van maagzuur erbij. :? Er extra vroeg ingedoken dus maar en dat heeft wel geholpen, maar voel me nu toch nog steeds verre van topfit. lijkt wel of de klachten die normaal zo vanaf 12 weken zouden moeten moeten gaan afnemen, nu juist opkomen en steeds erger worden… :eh:
Ik heb zojuist mijn gesprek gehad.
Tot mijn verbazing kreeg ik heel veel medeleven :shock:
Hij wenste ons zelfs succes,…