Nou Iuno dat is nogal herkenbaar, sinds gisteren ben ik ineens ook weer mega misselijk en moe (was ik al maar wordt steeds erger) :shifty:
kom weer ff om het hoekje loeren… bram slaapt in de buggy lol. laptop staat ff op de kast dus kan er veilig bij.
al een paar bibbers zie ik al. spannend zeg.
becky ook spannend voor jou.
goeie echo’s van een aantal.
hier in afwachting. temp was vrij hoog maar ja wat wil je ook met dat warme weer… vanochtend was ie ineens 37,4. dus ik wacht nu rustig af tot 9 juni. ga voor die tijd geen testen halen… pas 9juni.
bram had flinke buikgriep gehad… maar sinds het weekend weer mooie poep en volle plasluiers en hij eet weer en hoe… denk ook dat hij een sprongetje heeft gemaakt want hijis ineens veel anders. gaat ineens boekje pakken en voorlezen hahaha. heerlijk.
15 juni komt ineens erg dicht bij… verhuizen (hoop ik hahaha) alles is bij de bank. alleen onze ha doet moeilijk met de papieren van manlief. ligt er al een week bij hem en er is haast bij… kwam hij gister en kreeg manlief beetje de wind van voren… zakhooi achtelijke vent ook de ha.
vorige week vrijdag met bram naar mijn vrouwelijk ha geweest en die zei ook buikgriep snap je zorgen. het slapen tja wacht maar tot je verhuisd bent en laat het nu maar ff gaan… en zodra je daar gaat slapen in het nieuwe huis dan begin je opnieuw met de slaap training. ze vond het niet verstandig om daar nu een strijd mee aan te gaan. want anders moeten we dan weer overnieuw… kijk daar heb ik meer aan die die achtelijke vent met zijn opvoedprobleem
vandaag is het opstapje geweest. nu komt er 26 weken lang een leidster bij ons thuis om samen met bram en mij te spelen. we hebben er zin in//
geloff dat er iemand wakker word. ships.
xx
Hoi dames,
Even een kort. Voel me gewoon niet lekker. Heb twee rotdagen achter de rug. Gister wel controle gehad en dat was allemaal prima.
Nog een weekje proberen en dan zal de vk me bij controle strippen.
Ik hoop dat ik voor die tijd spontaan beval maar ja dat hoop ik al zolang.
Voor iedereen even een dikke :-* en ik meld me weer als ik me goed voel.
@Becky wrote:
Ik heb zojuist mijn gesprek gehad.
Tot mijn verbazing kreeg ik heel veel medeleven :shock:
Hij wenste ons zelfs succes,…
wat fijn om te horen!! :-*
Wie zit er hier potverdrie steeds aan de wijzers van de klok??? :snooty: De tijd gaat namelijk veel te hard, het kan gewoon echt niet zo! :shifty:
Eef!!! :shock: Jij mag vanaf morgen ook al BIBben!!! :shock:
Lin!!! Je bent gewoon de 30 weken al ruimschoots voorbij! :shock:
Marga, och meid toch, wat heb je het zwaar… :hug:
Anke, wat is het opstapje voor iets dan? Waarom komt er iemand om met Bram en jou te spelen?
Marlous en Iuno, beiden misselijk… :hug: :hug: Maar gelukkig wel mooie echo’s (die nog steeds gespammed moeten worden, hinthint )!
Becks, yay, eindelijk eens iets positiefs! :dance: :-*
Suus, kan me voorstellen dat je de moed nu op gaat geven… :hug:
Dames, ik ga zsm het lijstje aanpassen, maar ik heb nergens nog fut voor momenteel, en ben continu aan het rondrennen. :9 Laatste stressweken voor de vakantie, zullen we maar zeggen. In ieder geval dank voor alle PBs die ik al gehad heb, nieuw lijstje staat er vast wel voor het einde van komende week! :lol: 8)
kuch instapje heet het…
hoop dat ik de link mag plaatsen http://www.instapje.be/ dit is wat info wat het inhoud…
kan even niet meer vinden over instapje… maar het is een onderdeel hier in lelystad van icare, cb en skl
Klinkt leuk.
@ Becky
Tegen verwachting dus :thumbup: TM.
@ Pearlie
Klinkt idd leuk!
@ Han
Ren jezelf niet voorbij, hè. :naughty: :-
Sorra, spammen doe ik niet aan. :snooty:
@ Marga
Nog een :hug: voor die allerzwaarste allerlaatse loodjes. :-
@ Marlous
Haha, dan gaan we echt wel zo’n beetje gelijk op hè. :lol:
Ben ook erg futloos (behalve als ik eenmaal buiten ben, dan knap ik al snel op) en als ik lig (vooral op m’n buik) en ik moet hoesten, doen de banden/spieren aan de zijkanten van m’n bm waanzinnig zeer. :?
Wat heb jij nog te bieden? :mrgreen:
Hoe doe je dat NIET dan? Ben ik niet zo goed in, schijnt… :think: :mrgreen:
Iuno, haha bandenpijn begint hier ook ja (niezen is pijnlijk!)
- eergisteren kon ik niet normaal op mijn bureaustoel zitten omdat ik last van mijn stuitje had ineens??
- ik heb een zwak voor die kleine kleffe hamburgers van de McDonalds :drool:
- alles stinkt zo ontzettend :sick:
- collega was net een stapel papier aan het sorteren en likte daarbij steeds aan haar vingers. Ik kon haar wel een klap verkopen, zo erg stoorde ik me aan het gesmak :oops: :oops:
Maar aan de andere kant denk ik telkens aan dat beeld van dat ieniemienie mensje dat gisteren in mijn buik de beentjes strekte en dacht he wie poert er in mijn huisje??? :inlove: :inlove:
Han jaja even geduldwe moeten de foto nog scannen (ik weet natuurlijk weer niet hoe dat werkt thuis :roll: ) maar dan komt hij in het showforum hoor!
Ze zeggen dat geduld een schone zaak is…
Als je mn huis zou zien nu, zou je weten hoe het zit tussen geduld en ondergetekende…
:lol:
@HanB wrote:
Ze zeggen dat geduld een schone zaak is…
Als je mn huis zou zien nu, zou je weten hoe het zit tussen geduld en ondergetekende…
:lol:
Denk net zoals bij deze ondergetekende…? :lol:
@ Marlous
- Stuitje heb ik geen last van, merk wel dat ik niet te lang met m’n benen opgetrokken kan zitten, want dan krijg ik een afgekneld gevoel in m’n benen :?
- McDonalds (oid) zit hier niet in de buurt en ik ben niet mobiel - zulke verleidingen heb ik dus geen last van
- ik vind sinds de oudste al snel dat dingen stinken (vooral vaatdoekjes, m’n eigen handen en hub (doet o.a. machineonderhoud) :silenced: ), dus dat kà n niet veel erger meer worden
- haha! Ben ook enorm bij dat de slurp-tic van zoonlief :roll: inmiddels weer zo goed als over is (en hij momenteel ook geen andere irritante geluids-tic heeft) . :lol:
@HanB wrote:
Wie zit er hier potverdrie steeds aan de wijzers van de klok??? :snooty: De tijd gaat namelijk veel te hard, het kan gewoon echt niet zo!:shifty:
Eef!!! :shock: Jij mag vanaf morgen ook al BIBben!!! :shock: ja, tijd gaat snel he!
Lin!!! Je bent gewoon de 30 weken al ruimschoots voorbij! :shock:
Marga, och meid toch, wat heb je het zwaar… :hug:
Anke, wat is het opstapje voor iets dan? Waarom komt er iemand om met Bram en jou te spelen?
Marlous en Iuno, beiden misselijk… :hug: :hug: Maar gelukkig wel mooie echo’s (die nog steeds gespammed moeten worden, hinthint)!
Becks, yay, eindelijk eens iets positiefs! :dance::-*
Suus, kan me voorstellen dat je de moed nu op gaat geven… :hug:
Dames, ik ga zsm het lijstje aanpassen, maar ik heb nergens nog fut voor momenteel, en ben continu aan het rondrennen en webfeuden. :9 Laatste stressweken voor de vakantie, zullen we maar zeggen.In ieder geval dank voor alle PBs die ik al gehad heb, nieuw lijstje staat er vast wel voor het einde van komende week! :lol: 8)

Marga, :hug: Lieverd toch!
Oeh, die hamburgers zijn lekker!!! :drool: :drool: :drool:
Ik wordt me net toch een partij beroerd. Echt gigantische hoofdpijn aan 1 kant…Ijskoud…brr…
En we gaan vanavond BBqen met het hele dartteam van J…ik hoop maar dat de warme douche me een beetje goed doet anders zal J alleen moeten gaan. Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe dat zometeen in de auto zal gaan :shifty: Maar goed…Niet zeuren…Het is BIJNA Weekend!!! :dance:
ooooh spannend… veegde net wat bruinslijm weg… en het is echt nog te vroeg voor menstruatie… met bram had ik dit niet…
kan je nu al innestel bloeding hebben ???
nou, komt hij hoor…
BIB!!! :inlove:
@Amy82 wrote:
nou, komt hij hoor…
BIB!!! :inlove:
Hoera!
Toch ook even een BIB van mij.
Bedankt meiden voor de steun. :-*
Na een redelijke nacht weer klaar voor de dag. Het is ook dat alles in huis me er op wijst dat er een baby komt en ik wil zo graag. Maar mn lijf beperkt me zo en geeft al weken signalen van de aankomende bevalling :roll: .
Ik vind het trouwens super om nu te lezen wat Iuno en Han beleven nu net zwanger! Zo herkenbaar maar voor mij alweer 6/7 mnd geleden.
Sterkte er mee dames :hug:
Ankie

Zal dat van opstapje eens gaan bekijken. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Becky niet ziek geworden?
Straks er even uit met elkaar, boodschapjes op de markt, en ik heb zin in een lekker zonnetje na die regen van afgelopen dagen
Spannend hoor Marga!!
Ik heb net een ereader gekocht Dus als iemand nog leuke titels/schrijvers voor mij heeft… :mrgreen:
En BIB voor Amy-Eef :inlove:
Hey meiden,
Hier bib nog steeds.
Wel gister avond weer flink harde buiken, maar ja, whats new… :roll:
Amy bib!!!
@missme dan is t klaar in de zin van. Dan stopppen we met tempen, ovutesten en gericht klussen. Dan stop ik ook met FF en KOK.
Wie weet helpt dat wel, dat er dan mogelijk minder druk op zit.
Wat betreft de dokter of gyn. Daar begin ik niet aan. Lijkt me echt heel naar al die onderzoeken om het nog maar niet over de behandelingen te hebben…