Marga, lig je te bevallen of heb je dat al gedaan?? :mrgreen:
Ben ook benieuwd hoe het met Marga gaat.
Suusy, ik zal duimen dat het deze ronde gewoon raak is Ben zelf ook gestopt met temperaturen en de ovutesten, maar het forum kan ik nog niet loslaten. Ben veel te nieuwsgierig hoe het met de anderen gaat.
Becky, was je nog wat opgeknapt voor de BBQ?
Hier een druk weekend achter de rug, dus niet veel tijd gehad om te reageren. Hopelijk komende week weer wat meer tijd daarvoor.
@Lindaaa wrote:
Marga, lig je te bevallen of heb je dat al gedaan?? :mrgreen:
was ik ook al benieuwd naar :mgreen: bij de junimama’s heeft ze zich ook nog niet gemeld…
oja, ik bib al op privé forum, als je van mij bib wilt lezen, kan je beter even bij junimama’s checken

Robyn heeft gister geraden dat we weer in verwachting zijn!!! :inlove:
Ik was aan het webfeuden, en was vergeten mijn browser op fullscreen te zetten, waardoor ze de ticker op mijn bureaublad kon zien. :wall: Al duurde het wel nog een half uur, ruimschoots, dat ze over mijn schouder mee zaten te kijken, zij en Maarten, voordat ze vroeg: Mama? Heb jij een baby in je buik? :inlove: Ik zei prompt, NEE! Hoe kom je daar nou bij? :oops: En toen heb ik manlief maar geroepen. :lol: Dus hebben we het ze maar verteld. :inlove:
Nu hebben we dus met zijn viertjes een geheimpje, en dat vinden de oudste kids maar wat spannend. :inlove: :inlove: :inlove:
Marga???
MissMe???
ohhh wat een leuke manier eigenlijk om het je kinderen te vertellen! :inlove:
Jah, was beetje foutje. We hadden het zullen opnemen op video… 8) Dat is dus mislukt nu, whahahaha! :mrgreen:
Bib helaas…
Maar marga… Meld je even ben zooo benieuwd!! Bib bia bub?
Jeetje suusq, dat is nogal… Hopelijk komt het niet zover…
ging marga vandaag niet ergens heen ofzo? nee he? dat ze geen tijd heeft om te bibben…
De juni-mama’s hoort in mijn rijtje thuis die ik dagelijks bezoek, zit helemaal goed!
Jammer Han, dat jullie het de oudste kids al zo hebben moeten vertellen. Maar ze vinden het natuurlijk super om met jullie een geheimpje te hebben.
Het begint me zo te irriteren dat ons meisje dwars ligt, kan gewoon bijna niet op mijn zij liggen. Echt vreselijk. Eerste avond dat ik het wist had ik echt zoiets van: help, ik lig op haar hoofd! Haha Ik hoef maar op mijn zij te gaan en ik krijg het wel te voelen. Als ze nou gewoon eens ging draaien…
Ach, dan maar filmen als we gaan vertellen welk geslacht het kindje heeft.
Kan me voorstellen dat het eng is, het idee dat je op het hoofd van je kindje ligt!
Hopelijk draait ze gauw nu, gelukkig is daar nog ruimte voor… :hug:
Werkelijk, ik dacht dat Tygo beweeglijk was, maar deze… Manlief verbaasde zich er net echt over, mijn buik gaat echt alle kanten op, echt ongelooflijk!! Ga maar eens even filmen, maar dan stopt ze vast weer… haha
heerlijk he Linda, die golfbewegingen :inlove: Hier heb ik ze niet meer, helaas dus niet echt bewust daar afscheid van kunnen nemen
voel haar ook niet meer trappelen. Het enige nu nog is het draaien, dat ik haar hele lichaam langs mijn buik voel gaan… wel jammer hoor, kon zo genieten van het getrappel :inlove:
Ziennnnnnnnn!!! :inlove:
Voor jullie gemoedrust :lol:
BIB
Maar nog steeds klaar er mee. Beeb kom nou gewoon!!
Aftellen naar vrijdag dan maar…
Marga, ik had zoveel hoop!!
Bib!!! :? Dat had ik dus echt niet verwacht meer… :hug: :hug:
We hebben al drie bezichtigingen gepland staan! :dance:
Ik hoop zo dat er een koper bij zit
las het op fb ja, geweldig! :dance:
Jayden ging net bij zijn beer een luiertje (newborn) omdoen :inlove:
@Amy82 wrote:
las het op fb ja, geweldig! :dance:
Jayden ging net bij zijn beer een luiertje (newborn) omdoen :inlove:
:inlove:
Meiden, het is foute boel bij Eef…