Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Ik ga morgen het lijstje weer aanpassen.

Mag ik van iedereen PBs met afspraken en dergelijke, voor zover ik die nog niet heb? :-*



Morgen komt onze nieuwe bank!!! :inlove:

leuke topictitel :inlove:



Marga, jeetje wat heb jij ook een buik zeg!! :shock: Wel erg mooi! :inlove:



Jayden kijkt nog heel even Cars2, zometeen snel douchen en dan lekker naar de speeltuin toe :slight_smile:

hoera voor de nieuwe bank! :dance: :mrgreen:



ach, ik heb nu elke week afspraak bij de vk… om je niet teveel tot last te zijn, hoef je het ook niet elke keer aan te passen :wink: :-*

Marga, mooie buik!!! Nog even, en de kleine is er al, misschien vandaag al wel! Spannend! :inlove:



Eef, lijstjes aanpassen vind ik alleen maar leuk hoor. :wink: Bovendien is dat supersnel gedaan, door de manier waarop ik hem opgebouwd heb. :angel: Maar hey, zelf weten. :mrgreen:



Heb ik jullie verteld over onze huidige bank? :think:

Vorige week maandag schreef ik dit stukje elders:



GRRRRRRRRRRR :evil:



Een jaar terug zagen we ineens dat in de onderkant van de kussens waarop je (dagelijks) zit, van onze bank van amper driekwart jaar oud, gaten hadden. Veroorzaakt door veren die verkeerd om gemonteerd zijn. Foto’s gemaakt, contact gehad met klantenservice. Helaas, bank uit de handel. Konden wel 150 pleuro terug krijgen, als goedmakertje. Toe maar dan… :roll:



Maand of drie terug merk ik ineens dat de bank (hoekbank voor drie personen met hocker) in het midden doorhangt. Poot middenvoor blijkt er compleet scheef onder te zitten. :shock:



Nu net, na het avondeten, ik zat op de hocker mijn mail te lezen, merk ik dat ik wel erg richting bank hang, naar links opzij, niet erg prettig voor mijn bekken. Blijkt daar ook een poot compleet scheef onder te zitten!!! :evil:



Ik ben KLAARRRRRRRRRRRRRR met deze bank!!! Zodra we de kans krijgen, gaan we opzoek naar een tweedehands bank, en we gaan sparen voor een nieuwe bank! :evil::evil::evil:

Ja had je verteld ja, wat irritant!!!

Wij hebben ook een bank gehad die alleen maar doorzakte, zijz ze nog een extra poot onder komen maken, maar toen wiebelde de bank :evil: En toen waren we er snel klaar mee.

Fijn dat je nieuwe bank onderweg is :dance:



Bijna babies :dance:

Eind vorige week kwamen we erachter dat we een flinke financiële meevaller hebben, en die staat nu al op de rekening, dus we hebben een NIEUWE bank besteld!!! :dance: :inlove: :dance:

Nu krijgen we een grote paarse hoekbank, ik hoop maar dat hij past. :mrgreen:

@Marlous79 wrote:

Ja had je verteld ja, wat irritant!!!

Wij hebben ook een bank gehad die alleen maar doorzakte, zijz ze nog een extra poot onder komen maken, maar toen wiebelde de bank :evil: En toen waren we er snel klaar mee.

Fijn dat je nieuwe bank onderweg is :dance:



Bijna babies :dance:
Jaja, een wiebelende bank, dáár zit je op te wachten… :roll:



Zal heeeeeeeeeel blij zijn als ik morgen deze buiten kan flikkeren. :wink:



Ik ben bang dat wij onze zwangerschap niet verborgen gaan kunnen houden tot de 12 weken… :silenced:



:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

@ Han



Haha, wordt idd moeilijk ja. :lol:

Ik begin ook wel een heel klein buikje te krijgen, maar kan dat makkelijk op het bezig zijn met aankomen schuiven. :slight_smile:



Balen van jullie bank, zeg. Maar nu dus een nieuwe, lekker!

Weet er alles van, want wij hebben sinds zaterdag ook een nieuwe. :mrgreen: Te lang verhaal, maar zaten iig sinds vorig jaar sept. al op een kleine 2 pers. bank met maar 1 leuning (deel van de oude hoekbank), dus de kids kukelden er ook regelmatig vanaf. Hadden wel al in okt. een bank gezien, maar hadden toen echt geen geld en vonden hem ook nog ietwat te duur. Zaterdag bleek hij dus inmiddels wat goedkoper te zijn geworden èn nu ook nog in de aanbieding, dus maar gelijk toegeslagen (hoop alleen wel dat het belastinggeld nu echt snel komt :shifty: ).



Zo, ga nog ff verder bankhangen met m’n 2 ‘pokkenkindjes’. :lol:

(Is echt zielig, jongste gaat wel, is ook gewoon vrolijk, maar middelste zit echt helemaal onder :o en dat jeukt - ondanks calendula-zalf - als een gek)

OOO wauw, heel mooi. Dat moet je zeker niet verbergen!

Wat een gedoe met die bank zeg. Hopelijk heb jullie meer succs met de nieuwe. Mn zwager had ooit ook eens en te grote bank gekocht kon die mooi weer door verkopen :lol: Je kon niet eens meer fatsoenlijk door de huiskamer!



Zo nu even met de pootjes omhoog. Het is hier extreem warm, 25 graden,

Daniel net maar even in zn ondergoed laten afkoelen. Nu in korte broek en t-shirtje inclusief de zonnebrand weer naar school. Ik hoop dat ze niet naar buiten gaan het plein is een en al zon.



O ja han wat de afspraken betreft ik ga nu ook naar de wekelijkse controles maar als er wat belangrijks te melden is laat ik het wel gewoon weten op het forum. En ik hoop natuurlijk dat ik snel geen afspraken meer heb!! :wink:

Marga, dat zijn de betere temperaturen 8) hoewel, voor zwangeren :wink:



hier staat een windje, schijnt de zon, maar ook melkachtige bewolking. zon is dus niet heel fel :slight_smile:



Hanneke, wow wat een mooi buikje al :inlove: en wat een verhaal over jullie bank zeg, zou er ook mooi klaar mee zijn :hand:

Han wauw. En de andere buikjes :inlove: .

Ben der niet zoveel. Laptop amper aan en zit. Op mijn foon. Druk bezig met de koop en verkoop huis. Dus hopelijk 15 juni de sleutel.



We gaan nu ronde 2 in nod is 9 juni.



Bram weer ziek. Waterpoep, wil niet eten en drinken heeft hij geen zinin. Dus krijgt.ie drinken en ors onder dwang. Geen zin in nog een keer nachtje ziekenhuis. En heb van die knijp fruithapjes die gaan er ook lekker in. We zitten eindelijk op de 500 cc.



In 2 dagen halve pak luiers erdoor gejaagd en 10 wasjes gedraaid.



Hoop sat hij vanavond een uurtje in zijn bed slaapt kunnen wij ff oefenen.





Xxx

Wat een buikjes allemaal :inlove:



Maarre zon? Waar dan, heb hem vandaag nog niet gezien. Het is hier wel erg benauwd :?

De zon schijnt hier nu nog, vanmiddag was t ongeveer 26 graden. De warmte is nu nog te doen, maar warmer moet het echt niet worden! Tijd voor grey’s!!

We hebben hier vanavond welgeteld 1 uurtje zon gehad, na het eten, en dat was het… Voor de rest de hele dag stikbenauwd… :?

Hmm wij hadden heerlijk zon! Even met ML en hond naar het water geweest. Die heeft heerlijk door het water gerend!



wat betreft afspraken, geldt voor mij hetzelfde, iedere donderdag naar de gyn…



Han, mooie buik al :inlove:

Iuno, zodra je een buikje ziet, wiilen we graag een foto :dance:

Meld!



Han, ik zal je mijn NOD even pb-en :-*

Gezien! :-*

Wij hebben J zijn verjaardag heerlijk in de tuin gevierd gisteren.

Was hier echt warm…