Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

Meld



Hier ook de hele dag heerlijk de zon en lekker benauwt, mocht ik ook nog eens in het zwembad zitten omdat dochter lief naar zwemles moest.



Maar het mag van mij nog wel een poosje zo blijven.

Goedemorgen meiden…

goeiemorgen.



straks naar de huisarts… voor mezelf en bram.



klussen deze ronde word erg moeilijk ben ik bang… :frowning: bram houdt onsbezig. hij isvandaag aan de betere hand maar slapen ho maar… denk toch dat ik de ha om raad vraag… alles al geprobeerd.



gister hem in bed gedumpt en ben uit huis gerend. was het echt zat. achter op het veldje gezeten en manlief bleef binnen. kon er niet meer tegen.



gek dat zonjochie nu al zon koppie vol heeft en niet kan slapen en al zo hyper

@ pearlie

weet niet hoe lang dit al bij jullie speelt, maar aan je rectie te zien al behoorlijk lang… :hug:

Als je het niet vertrouwt, zou ik het idd toch al eens aankaarten! Onze oudste was als baby en dreumes eigenlijk relatief rustig, maar achteraf gezien begonnen bepaalde ‘opvallende’/typische dingen wel al zo rond 1,5-2 jaar…

Jullie zoontje is nu natuurlijk wel nog veel te jong om echt onderzocht te kunnen worden, maar wellicht dat de ha kan doorverwijzen voor e.o.a. therapie (osteopaat ofzo?. Weet niet wat op die leeftijd zou kunnen helpen :think: ). Als helemaal niets helpt/er niets voor hem nog is, anders misschien de moeite waard uit te zoeken of je op die leeftijd ook al een beetje melatonine zou kunnen geven 's avonds…

Sinds de oudste dat hier krijgt, gaat het slapen gaan echt super (daarvoor dus ook altijd drama, vanaf ca 3,5 jaar begonnen bij hem de (in)slaapproblemen).



Hier zelf ook een baggernacht gehad. Letterlijk nauwelijks een oog dichtgedaan, ingeklemd in bed tussen een af en toe piepende peuter en een continu wurmende en huilende dreumes. :? :zzz:

Pearlie soms helpt het om toe te geven en juist het tegenovergestelde van je gevoel te doen.

Het was gister natuurlijk ook super benauwd. Wij hebben Daniel ook wel eens laten lopen tot 22 uur.

En als het met zn ziek zijn te make heeft waarom geef je niet een beetje paracetamol. Ik heb altijd vloeibaar staan. Halve dosis door wat drinken en gewoon om rustig te worden en toe te kunnen geven aan de slaap.

Sterkte



Hier een warm en onrustig nachtje achter de rug dus nu weinig puf. Lekker bankhangen met laptop, boek en een bewegende buik :lol:



Oja belt mn schoonmoeder vanaf schiphol vlak voordat ze het vliegtuig in moet hoe het hier is. Ik geloof dat er een oma erg zenuwchtig begint te worden. Ze is bang dat het tijdens de vakantie gebeurt. Ze begeleidt vakanties van psychiatrische clienten en komt volgende week dinsdag pas weer terug. Deed me wel even goed dat ze belde. Het is een zorgzame lieverd!

Even heel eerlijk…



Persoonlijk denk ik dat Brammetje teveel prikkels krijgt, en dat hij extreem gevoelig is voor prikkels. Ik ken jou, veel langer dan vandaag, en ook veel beter dan menig 1 hier op het forum. Ik weet hoe gevoelig jij bent. En ik denk dat Bram dat ook is… Hij heeft pas sinds kort zijn eigen kamertje, dat is hartstikke spannend en nieuw. Alles ruikt vreemd, want het is geverfd en gelijmd, en er hangt een houtgeur van de constructie, en weet ik het allemaal. Het ziet er nu anders uit in huis. Hij slaapt niet meer bij papa en mama, en hoort jullie dus niet meer ademen. Het zou me niets verbazen wanneer dat hem gewoon allemaal teveel is. Zijn vertrouwde basis is veranderd. Bovendien staat er een grote verhuizing op de planning, en dat voelen kinderen ook aan. Hier gaan de kids ook van het padje wanneer ze aanvoelen dat er iets is.



Persoonlijk denk ik dat, wanneer jullie straks verhuisd zijn, en alles tot rust komt, jullie mooie mannetje ook tot rust gaat kunnen komen. Zorg voor structuur, en duidelijkheid, en heeeeeeeeel veel strak ritme. Daar varen gevoelige kids wel bij. Op vaste tijdstippen eten. Op vaste tijdstippen drinken. Op vaste tijdstippen televisie. Op vaste tijdstippen slapen. Op vaste tijdstippen muziekjes luisteren. Noem maar op. Echt, het werkt…



Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen, en dat je je niet aangevallen voelt… Maak me beetje zorgen om je… :hug: :-*

@Marga173 wrote:

Pearlie soms helpt het om toe te geven en juist het tegenovergestelde van je gevoel te doen.

Het was gister natuurlijk ook super benauwd. Wij hebben Daniel ook wel eens laten lopen tot 22 uur.

En als het met zn ziek zijn te make heeft waarom geef je niet een beetje paracetamol. Ik heb altijd vloeibaar staan. Halve dosis door wat drinken en gewoon om rustig te worden en toe te kunnen geven aan de slaap.

Sterkte



Hier een warm en onrustig nachtje achter de rug dus nu weinig puf. Lekker bankhangen met laptop, boek en een bewegende buik :lol:



Oja belt mn schoonmoeder vanaf schiphol vlak voordat ze het vliegtuig in moet hoe het hier is. Ik geloof dat er een oma erg zenuwchtig begint te worden. Ze is bang dat het tijdens de vakantie gebeurt. Ze begeleidt vakanties van psychiatrische clienten en komt volgende week dinsdag pas weer terug. Deed me wel even goed dat ze belde. Het is een zorgzame lieverd!
Lief!!! :inlove: :hug:



Maar dat wordt dus wel je benen bij elkaar knijpen tot dinsdag, dat snap je… :wink:

@Iuno wrote:

@ pearlie

weet niet hoe lang dit al bij jullie speelt, maar aan je rectie te zien al behoorlijk lang… :hug:

Als je het niet vertrouwt, zou ik het idd toch al eens aankaarten! Onze oudste was als baby en dreumes eigenlijk relatief rustig, maar achteraf gezien begonnen bepaalde ‘opvallende’/typische dingen wel al zo rond 1,5-2 jaar…

Jullie zoontje is nu natuurlijk wel nog veel te jong om echt onderzocht te kunnen worden, maar wellicht dat de ha kan doorverwijzen voor e.o.a. therapie (osteopaat ofzo?. Weet niet wat op die leeftijd zou kunnen helpen :think: ). Als helemaal niets helpt/er niets voor hem nog is, anders misschien de moeite waard uit te zoeken of je op die leeftijd ook al een beetje melatonine zou kunnen geven 's avonds…

Sinds de oudste dat hier krijgt, gaat het slapen gaan echt super (daarvoor dus ook altijd drama, vanaf ca 3,5 jaar begonnen bij hem de (in)slaapproblemen).



Hier zelf ook een baggernacht gehad. Letterlijk nauwelijks een oog dichtgedaan, ingeklemd in bed tussen een af en toe piepende peuter en een continu wurmende en huilende dreumes. :? :zzz:
Knappen je mannen al wat op? :hug:

@ Han

De jongste slaapt nu nog steeds en is straks dus hopelijk iig weer gezellig. :pray: Middelste wil alleen de hele tijd tegen me aangeplakt zitten :? en van tijd tot tijd moet ik zalf smeren tegen de jeuk (arme ventje zit van rechterschouder tot rechterdijbeen echt helemaal onder, ‘onderbroekgebied’ en linkerdijbeen ook - is gewoon 1 grote rode ‘vlek’). Gelukkig is het vandaag niet zo warm als gisteren, scheelt toch ook weer… Hopelijk vanacht de ‘piek’ gehad… :pray:



@ pearlie

Als het toch nog niet zò lang speelt en eigenlijk samenvalt met alle veranderingen die Han noemt, ben ik het wel met haar eens. Dan idd misschien eerst de genoemde dingen heel consequent gaan doorzetten, wellicht dat het dan binnen een paar weken al weer wat dragelijker is, voor jullie allemaal… :hug:

Onze nieuwe bank is echt belachelijk groooooooooot!!! :inlove:

Ga nu gauw verder met herinrichten, en als het hier dan weer ergens op lijkt, kom ik foto’s laten zien! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:lol:

Herinrichten is zooooo leuk. :inlove:

Egwel, maar niet als je al twee weken een zere hand hebt. :silenced: Maar dat heb ik er wel voor over! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Wel onder spoiler, ivm spam. :wink:













GRR HEEL VERHAAL GETYPT WEG.



WAUW MOOIE BANK



dank je wel meiden :slight_smile:

bram is ook sinds hij 4 maanden vaak ziek geweest. reflux oortyjes enz… dat gaat nu beter maar daardoor wel slaap probleem gekregen.



en han ik denk ook dat je gelijk hebt… veel prikkels en neit de ruimte om zijn eiegerie kwijt te kunnen hier… hij kan ook neit achterhuiss spelen waar ik van baal. ga veel met hem naar buiten op hetveldje maar ja hij rent hard dus hij kan zo de weg opduiken .



denk dat heti n het nieuwe GROOOOOOTEeeee huis allemaal ook veel beter gtaat.



de huis arts vond dat wijhet probleem waren met de opvoedinmg… nou mijn bek viel hopen achterlijke vent.



als ik in haven woon ga ik daar een nieuwe ha zoeken… hopen dat ze ons aannemen

Zou nu alvast zoeken. Mafkees. :snooty:



:hug: :-*

is altijdn og maf anke hoor ipv mafkees das mijn pa :P.



er zit maar 1 gezondheidscentrum daar lol. tis een dorp in een stad… nouja er ver buiten dan hahahahaha







oow zie net dat ze geen vrouwelijke artsen hebben… das uhm besssssssst wel klote

Die arts, kip! :wink:



Meteen inschrijven, niet mee wachten!

`zal ff wouter formulier laten printen lol… maar komt wel goed… tis maar 20 min met de bus

Zo vaak hoef je niet naar de ha, dus die paar weken komt vast wel goed, tot de verhuizing. :-*

Han, wow :inlove: