Han, wow :inlove:
Leuke bank en buik, Han!
Ik krijg mijn buikfoto’s nooit fatsoenlijk erop…
Moet je ook door je vriend laten doen
Of een heeeele grote spiegel gebruiken
Han mooie bank, hij past net he
Pearlie, kom je naar Almere haven of blijf je in Lelystad? Want in Almere haven zitten 3 zorgcentra, kun je even kijken welke het makkelijkste is en waar ze eventueel een vrouwelijke arts hebben. En volgens mij staan ze altijd open over alle inwoners voor Almere.
Ik ben erg blij met de zorggroep, je kunt altijd ook weekend 's avonds etc ergens terecht met een vraag :thumbup:
Maar misschien blijf je wel gewoon in Lelystad :oops:
Babywens, ik wil je foto’s eventueel wel bewerken, zodat je ze wel kunt plaatsen. :-*
Jaaaaaaaaa hij past echt net! :mrgreen: :inlove:
Han super mooi!
@ pearlie
In het bericht van de psych dat ik meekreeg nav de ontwikkelingstest bij de oudste stond ook als 1e opmerking dat de problemen zouden kunnen liggen aan de opvoeding (dat wij het als ouders niet aankunnen) en pas daarna dat het evt. ook wel om een aandachtsstoornis zou kunnen gaan. Zo beredeneren ze nu eenmaal. Is ook wel het makkelijkste om de ouders in eerste instantie gewoon ‘de schuld’ te geven - hoeven zij geen verdere stappen te ondernemen. :snooty:
Klinkt goed een grooooooot huis - wil ik ook wel.
Denk dat bij ons de druk ook wel al ‘vanzelf’ wat zal afnemen als we hier over hopelijk ca een jaartje weg zullen zijn. Kinderen kunnen bij ons ook zowel buiten in de buurt als ook binnen hun energie eigenlijk niet echt kwijt. Weet dus hoe frustrerend dat is! :hug:
@ Han
Past idd echt nèt. :lol:
@HanB wrote:
Babywens, ik wil je foto’s eventueel wel bewerken, zodat je ze wel kunt plaatsen. :-*
Jaaaaaaaaa hij past echt net! :mrgreen: :inlove:
Kan bij de PB geen bijlage doen?
Marlous lelystad haven. Maar over de dijk ben je zo bij me
Even mailen. Ik PB je mijn mailadres wel! :-*
Ik wilde vanavond van alls in huis doen. Maar ben (weer) een parij moe…
Niets aan…
Babywens heeft een heeeeeeeeeeeel mooi buikje!!! :inlove:
Hij komt er zo aan.
@HanB wrote:
Babywens heeft een heeeeeeeeeeeel mooi buikje!!! :inlove:
Hij komt er zo aan.
haha valt reuze mee!
It’s supercute! :inlove: Niet zo bescheiden jij! Showen maar!!! :mrgreen:
Foto is van 13 mei
Bedankt Han!
Jaaaaaaa!!! :inlove: Gelukt! :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
:mrgreen: