Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

Ik weet even niet meer of ik het verteld had…dus als ik het dubbel vertel…solly :shifty:

Makelaar is afgelopen vrijdag geweest en hij was erg enthousiast over de woning. We zouden hem best weleens snel kwijt kunnen zijn :pray: Hij verwacht zelf dat we binnen 4 maanden wel een serieuze koper zullen hebben…dus we zijn hier heel hard aan het duimen.

We hebben het canvas doek voor mijn vader binnen en hij is mooi geworden :inlove: Ben er echt trots op. J is nu braaf aan het inpakken. :lol:

Aanstaande vrijdag hebben we de rechtzaak tegen de ex van J. ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik hoop natuurlijk goed :pray: Daarna de fotograag voor foto’s van het huis. En in de middag naar de dokter voor een verwijzing. Nog een drukke vrije middag dus :roll:

Zaterdag viert mijn papa zijn verjaardag(hij is morgen jarig en morgen geven we ook het cadeau) zondag gaan we naar madame tussouds? en maandag is mijn zwager jarig…en dan zit het drukke weekend er weer op…net zoals de verplichte vrije dagen :frowning:

Goed nieuws! Hopelijk ben je het huis ook daadwerkelijk snel kwijt!

Klinkt goed, Becks! Nu hopen dat de makelaar gelijk krijgt! :pray:

Succes met de rechtszaak…

En natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je papa!!! :-*

Nog 1 laaaaaaaaaaaaaaaaaange dag… :shifty:

Robyn gaat vandaag op schoolreisje naar Bobbejaanland, dus die hoef ik pas tegen 17u weer op te gaan halen. Isabelle en ik gaan haar zo meteen naar school brengen, en uitzwaaien. Dan even boodschappen doen met zijn tweetjes, en dan terug naar huis, wasjes draaien, en genieten van de nieuwe bank, en zenuwen over morgen… :roll: Blij dat we al vroeg aan de beurt zijn, 9.10u, dan zit ik er niet te lang tegenaan te hikken. :frowning:

:pray: :pray: :pray:

Dank je wel lieverd! :-

En het gaat morgen allemaal goed komen! :-

Han succes voor straks, komt allemaal goed :thumbup:

Nog 1 week wachten dan mag ik ook :pray:

Gisteravond hier bijna het eerste plasje op de wc :dance: Ze holde naar de wc ‘mama plassen!’ ze zat, ze zei ‘klaar’ (geen plas maar dat is meestal tot nu toe). Ik zet haar op de grond en daar kwam de plas :mrgreen: Maar we gaan denk ik wel beginnen, ze heeft nu volgens mij door hoe het voelt :dance:

Malous, wat goed! :dance:

Wow marloes, gaaf zeg!

Beck, succes met de verkoop!

Han, morgen… Wat was er morgen ook al weer :oops:

Hier flink wakker geweest met harde buiken…

Han heeft over een kwartiertje weer een echo dus we duimen voor een mooi hartje :pray:

duim duim.

babywens mooi buikje.

becky woon jij ook in de buurt :slight_smile:

Marlous, wat supergaaf!!! :dance: :thumbup: :clap:

Han heeft morgenochtend pas een echo hoor, niet vandaag. :wink:

Nou dan gaan de duimen gewoon door tot morgen :smiley: :pray:

Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat Marijne nog tot augustus zou wachten :oops: Dan zijn we in Italie op vakantie en kan ze lekker in een onderbroekje lopen en uitproberen. Maar goed, je houdt het niet tegen he :smiley:

Ze lag laatst helemaal dubbel omdat ik dus in een MvM kannetje aan het plassen was :oops: :oops: vond ze zo gek.

Missme, hoe is het je buik, nog harde buiken gehad?

Han lekker een dagje met zn tweetjes en de uurtjes aftellen. Ik hoop zo dat het allemaal goed zit. De vorige keer gingen we samen op. Jij staat nu aan het begin ik aan het eind. Raar hoor. :pray: :-*

Marlous wat goed. Heb je geen potje? Ik zette de pot centraal neer dat Daniel er meteen heen kon rennen. En nu met dat mooie weer kan ze toch ook in der broekje rondrennen. Of gewoon alleen een jurkje/rokje.

Succes

Becky drukke week voor de boeg gelukkig bijna allemaal leuke dingen. Ben benieuwd naar de reactie van je paps.

Succes en veel plezier met alles.

Vannacht vreselijk aan het spoken geweest. Veel beweging eigenlijk wel eng. Gelukkig hadden we al vroeg een afspraak bij de vk. En met het kindje is alles heel goed. Zit nu op een goeie 6 pond, geschat gewicht, meten lukte niet meer. Kindje ligt zo goed klaar er voor. De vk zei ook dat we vooral optijd moesten belle als er enig teken van bevallen zich aan

dient.

Nu lekker rusten en energie sparen.

@pearlie wrote:

duim duim.

babywens mooi buikje.

becky woon jij ook in de buurt :slight_smile:

Ja, ik woon in Almere haven :mrgreen: Ik rijd zo de dijk op :lol:

Spannend Marga!! Voor dat je het weet, is ‘ons’ eerste baby’tje er!!

Goed om te horen dat alles goed is met de baby.

Vandaag wel weer last van harde buiken. Net terug van zwangerschap yoga…

Waar blijft de baby… :frowning:

morgen mijn laatste werkdag! :dance:

Missme :hug: nou wil ik je écht niet ontmoedigen, maar hou vol meid… ze zeggen wel dat het zo snel geboren kan worden, maar voor hetzelfde geld duurt het echt nog een paar weken :hug:

slaap lekker allemaal!

Ik weet het. Het kan nog 4 weken duren… :shock:

Heb gewoon niet altijd een even positieve bui :wink: hier weer harde buiken, zo maar weer slapen…

O missme ik snap je gevoel volledig. Af en toe ben je er zo zo zo klaar mee.

Goed slapen doet echt wonderen dan zie je het weer even zitten.

Han Bobbejaanland succesvol geweest?

En de duimen draaien op volle toeren. Succes straks :pray: :-*

Hier redelijk geslapen op pcm. maar wel onrustig aan de nacht begonnen. Elke keer weer denk ik wie weet zet het door maar nee…

Nu voel ik me zowaar goed. Het weer is nu nog lekker ik hoop dat het niet al te warm wordt vandaag.

Grapje van de hond vannacht, dementerend hé, ze heeft alle schoenen uit het rek gehaald en door de achterkamer en keuken verspreid :doh:

Als jonge hond had ze last van schijndracht misschien krijgt ze nu ook last van nesteldrang door mijn hormonen :lol: maar ze is wel lief hoor!

Kom vanmiddag hier nog even neuzen fijne dag iedereen

Gauw posten hoor Han!

Heerlijk je laatste werkdag Amy-Eef :mrgreen:

Marga, hoop dat je je vandaag wat beter voelt!