Het cadeautje voor mijn vader is geslaagd. Hij was er superblij mee. Gelukkig maar, want ruilen zou niet kunnen :mrgreen:
De foto staat op mijn facebook voor degene die hem willen zien.
dan ga ik nu maar weer braaf aan het werk…Laatste dagje van de week en dan dinsdag weer :dance:
Han, hoe was het??
:inlove: :inlove: :inlove:
We hebben een heel mooi hartje zien kloppen!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Wwhhooo!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :inlove: :-*
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ben zoooooooooooooo blij en opgelucht!!!
Zelfs mijn man stond te janken toen we het hartje eindelijk zagen kloppen! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Han, :-
Marga, de laatste loodjes, meid! :-
Missme, 37 weken! Niet gedacht, toch gehaald! :dance:
Maar nu mag beebje dan wel gauw komen, hoor. :hug:
Hier eigenlijk niets te melden. Waterpokken gelukkig weer allemaal opgedroogd, bij allebei. Morgen bloedafname bij de gyn. en volgende week woensdag termijn echo.
Han :dance: :-*
Han en man superdepuper hoera! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Iuno voor jou gaat het ook al snel bijna je termijnecho. Spannend
Becky mooi zo dat je vader het leuk vond. Kon ook bijna niet anders.
Han, gefeliciteerd!! Wat fijn
Ow wat fijn han :-*
Even onder spoiler…
Zoals jullie weten zouden wij morgen de zitting hebben tegen J zijn ex-vrouw maar…Ze heeft aangegeven overal mee akkoord te gaan! Ze zal ons maandelijks gaan betalen aangezien onze vordering op haar erg groot is en zij dit niet in 1x kan voldoen…Daarnaast gaat ze overal aan wat gezamelijk is van haar en J meebetalen! :dance: :dance: :dance: Morgen wordt het document gelegaliseerd zodat als zij haar afspraak niet na komt…wij beslag kunnen leggen…Wat een opluchting…van dit g.ezeik zijn we nu ook af :dance: We hoeven morgen nu ook niet naar de zitting want haar advocaat is nu gemachtigd namens ons allemaal om het document af te geven. Onze advocaat heeft het al naar de rechter gestuurd vandaag per fax en e-mail :dance:
Ikke is blij :mrgreen:
Yeah!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Super!!!
De eerste afspraken met aannemers voor uitbreiding van de zolder staan!
Volgende week komen de eerste twee kijken, zodat ze een goede offerte kunnen maken. :mrgreen:
Gefeliciteerd Han en Becky :mrgreen:
Han, ik hoop dat jullie snel een mooie zolder hebben. Bij ons gaat het jammergenoeg voorlopig nog niet door Stomme banken :twisted:
Toppie beck.
Ik was je aan t zoeken op fb. Je kan me vinden tussen han en amy
Becky en Han: gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
@ukkie27 wrote:
Gefeliciteerd Han en Becky :mrgreen:
Han, ik hoop dat jullie snel een mooie zolder hebben. Bij ons gaat het jammergenoeg voorlopig nog niet doorStomme banken :twisted:
Waarom willen ze niet meewerken dan? Jullie wilden ook de zolder uitbreiden of zo? :hug:
Wij wilden inderdaad ook de zolder verbouwen, maar aangezien ons huis alleen maar in waarde is gedaald sinds we het hebben gekocht is onze hypotheekschuld een stuk hoger dan de waarde van het huis en dan wil de bank dus geen lening geven We hebben nog wel een andere optie, maar dat is op dit moment ook even moeilijk. Hopelijk over een jaartje ofzo. De tekeningen hebben we in ieder geval al.
Muh, dat is wel stevig balen dan.
Hier heeft de bank aangegeven dat onder de 10.000 de hypotheek verhogen meer kosten oplevert, dan dat je er profijt van hebt. Dus mochten we minder dan dat nodig hebben, kunnen we nog kijken naar een persoonlijke lening, of een doorlopend krediet.
Voor ons zou het toch wel op minimaal 40 duizend euro komen en dan is een gewone lening (met hogere rente) wel erg duur. Overigens zouden we met onze inkomens zo een ton meer kunnen lenen, dus dat is het probleem niet.