Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

Tja, en met een restschuld kun je nu beter ook niet gaan verhuizen. :frowning:

@HanB wrote:

Inderdaad. En daarbij moet je je huis ook nog eens zien te verkopen. Alleen in onze straat staan er al 4 te koop en dat zijn allemaal dezelfde huizen. Het enige verschil is dat zij allemaal wel een uitbouw en/of dakkapel hebben. Dus allemaal iets extra wat wij al niet hebben. Dit hadden wij (en ik denk niemand) 5 jaar geleden echt niet gedacht. Dit huis zou tijdelijk zijn en dan zouden we na een aantal jaren wel wat groters kopen. Maar eigenlijk mogen we niet klagen, we hebben allebei een vaste baan en dat is in deze tijd al heel wat.

Zeker!

Wat dat aangaat ben ik erg blij dat ik me niet op de banenmarkt hoef te begeven, en me er ook echt geen zorgen over hoef te maken dat ik dat ooit wel zal moeten, want ik zou alleen nog maar lopende band werk doen, voor veel te weinig geld… :roll:

@ukkie27 wrote:

@HanB wrote:

Inderdaad. En daarbij moet je je huis ook nog eens zien te verkopen. Alleen in onze straat staan er al 4 te koop en dat zijn allemaal dezelfde huizen. Het enige verschil is dat zij allemaal wel een uitbouw en/of dakkapel hebben. Dus allemaal iets extra wat wij al niet hebben. Dit hadden wij (en ik denk niemand) 5 jaar geleden echt niet gedacht. Dit huis zou tijdelijk zijn en dan zouden we na een aantal jaren wel wat groters kopen. Maar eigenlijk mogen we niet klagen, we hebben allebei een vaste baan en dat is in deze tijd al heel wat.

Goh, klinkt wel een beetje als de situatie van mijn zus en zwager… :?

Zij wilden ook een dakopbouw gaan doen, maar om dezelfde reden ook de hypotheek niet kunnen verhogen. Nu gaan ze binnenkort vrij onverwacht verhuizen (zwager wisselt van baan) en bij hen in de straat staan ook al 4-5 dezelfde huizen te koop…

Je zou bijna denken dat jullie in dezelfde straat wonen als zij… :shifty: :lol:

@ Becky

Mooie meevaller! :clap:

@ Han

Succes dan met de uitbouw. :slight_smile:

Zou hier ook wel willen uitbouwen, maar buiten dat we dat financieel nooit zouden kunnen, zouden onze onderburen dan denk ik helemà à l niet meer blij met ons zijn. :lol:

Als jij uit wilt bouwen, hebben de buren dat maar te nemen. 8) :lol: :wink:

Han, ben zoo blij voor jullie!! :inlove:

En Becky, gefeliciteerd met jullie overwinning!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Was me vannacht (jaja) al aan het voorbereiden op weer een leeg vruchtzakje, en het eventuele gevecht dat ik dan zou aan moeten gaan, om cytotec te krijgen… :oops: :frowning:

Gelukkig is alles goed! :inlove: :inlove: :inlove:

wow Hanneke, gefeliciteerd met je goede echo!!! :dance: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Han en beck, :dance:

Hier 1e BIB :inlove: :inlove:

Wauw, de eerste BIB!!! :inlove: Supergaaf!!! Nu kun je ook echt veilig bevallen meis, wat geweldig! :-*

Wat fijn Han! :dance:

Missme de eerste bib :dance:

BIB staat toch voor baby in buik? Wat is het idee erachter?

Hier een goede 20 wk echo gehad!! Alles was goed met het kindje en heb veel echofoto’s meegekregen :slight_smile:

Alleen lag mijn placenta te laag, dat kon bloedingen veroorzaken…

Baby In Buik = BIB = nog geen weeën

Baby In Aantocht = BIA = weeën of vliezen gebroken of geplande bevalling oid

Baby Uit Buik = BUB = Baby geboren dus

:wink:

Showen die foto’s!!!

Placenta laag had ik ook, daarom extra echo gehad, en aan het eind van de zwangerschap lag hij bij mij niet meer voor de uitgang, dus niets aan de hand! De baarmoeder rekt nog zooooooooooo ver, je hebt nog alle kans hoor! :-*

Wel fijn dat verder alles goed gekeurd is! :inlove:

oh nog geen weeen :slight_smile: Vond het al een rare afkorting :smiley:

Ja ben blij dat verder alles goed is. Ben net op de bank geploft. Veel boodschappen gehaald en nu ben ik moe. Zal zo ff foto’s maken van de foto’s

Ik ga er ook maar vanuit dat het nog gewoon meegroeit. Hoop alleen dat ik geen bloedingen ga krijgen. Ben nogal een stresskip

Jaja, het bibben is begonnen hier!! Marga mocht ook al toch? Spannende tijden!!

Ik lag net even op bed en de baby is erg druk. Ik zou zweren dat ik (soms hoor) mijn buik een beetje zag bewegen terwijl ik haar voelde.

Ben ik nu gek?

Gaat dat BIB vanaf een bepaald aantal weken gelden?

Nee hoor, kan toch? Zeker als je op je rug ligt.

Bib is vanaf 37 weken, omdat je dan ‘gewoon’ mag bevallen (dwz thuis als je dat wilt).

@Marlous79 wrote:

Nee hoor, kan toch? Zeker als je op je rug ligt.

Bib is vanaf 37 weken, omdat je dan ‘gewoon’ mag bevallen (dwz thuis als je dat wilt).

Ik ga ‘gewoon’ in het ziekenhuis bevallen. Waarom is thuis bevallen gewoon?

Fijn dat ik geen dingen inbeeld, was grappig om te zien. Hoe voel jij je?