Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

Omdat je voor 37 weken spreekt van een vroeg geboorte. En nu, na 37 weken heb je groen licht om te bevallen… Waar je wilt, tenzij je een medische indicatie hebt, want dan moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen.

@Missme1 wrote:

Omdat je voor 37 weken spreekt van een vroeg geboorte. En nu, na 37 weken heb je groen licht om te bevallen… Waar je wilt, tenzij je een medische indicatie hebt, want dan moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen.

37 weken grens dus :slight_smile: Weer wat geleerd! Word je al zenuwachtig?

Yes! Missme wij bibben nu samen :dance:

Idd babywens vanaf 37 weken elke dag even melden wat de buik precies doet :lol:

Jouw tijd komt nog wel , haha.

En mooi van de 20wkn echo. Was de echoscopist goed duidelijk. Bij ons vertelde hij exact wat hij deed en waarom. Is er ook een 4d gemaakt?

Mooi he al die foto’s van je kindje. :inlove: Geniet ervan!

Zowaar weer heerlijk geslapen maar wel om 6 uur wakker. En toen moest ik heeeeel nodig plassen.

Vanochtend het lumineuze idee gekregen om samen met Daniel nog even geboortekaartjes voor zijn klasgenoten te gaan maken. Alles ligt in onderdelen klaar meneertje mag het zelf in elkaar knutselen en later printen en plakken we de tekst erbij. Het zijn er maar 20 gelukkig hebben we lang weekend tot woensdag dus dan zijn ze wel af.

Dus op naar een heerlijk zonnig freubel weekend :-*

Wat een leuk idee zeg!!!

Hier door naar de volgende ronde :?

Becky :hug:

Nog een week, mag ik meedoen met Marga en Missme :dance:

Eef ben benieuwd of we het halen met zn 3tjes bibben :slight_smile:

Becky jammer :hug:

Alles goed met Linda?

Ik zal eens kijken of Daniel in de ‘mood’ is voor knutselen vandaag :lol: . Gister heeft hij de hele middag met zn neefje gespeeld die komt volgende week vrijdag voor het eerst wennen in zijn klas. Ben heel nieuwsgierig hoe dat lopen gaat. Zowel zn neefje als zn beste vriendje zijn enorme stijfkoppen en ik zie Daniel er al tussen in staan om alles in goede banen te leiden.

OH nee, weer door naar de volgende ronde… :hug:

Ah Becks… :cry: :hug: :hug: :hug: :-* :hug: :hug: :hug:

Weet je wat het is meiden…we hadden het al een klein beetje verwacht…gelukkig heb ik de verwijzing van mijn dokter gekregen, dus die ga ik dinsdag bellen. Kijken of zij me kunnen helpen. Aan de ene kant baal ik daarvan, aan de andere kant kunnen we nu wel kijken waar het aan ligt.

Gisteravond hebben we nog een uur buiten gezeten met de buurvouw en die was voor haar kindje ook al ruim 5 jaar bezig. Ze vertelde me toen zoiets raars…Dat J ook foliumzuur moet gaan slikken :shock: Dat heeft haar man toen ook gedaan en toen waren ze met 3 maanden zwanger! Net voordat ze zouden gaan beginnen met IUI…Dis J gaat nu braaf samen met mij aan de pilletjes :lol:

Gisteren zijn we nog even de luilakmarkt over geweest. Heb ik 3 hele mooie plantjes gekocht. waaronder een aloe vera plant. Die wilde ik al zo lang hebben…en nu was hij maar 15 euro!

Donderdagavond hebben we in de koopavond een zwembad gekocht bij kruidvat dus ik heb gisteren heerlijk gedobberd in mijn zwembadje :mrgreen:

Vanmiddag gaan we naar de verjaardag van mijn vader. Tenminste, het feestje. Heb er zin in :mrgreen: Morgen zouden we naar madame tussouds gaan maar dat gaat we later doen. We gaan morgen lekker genieten in de tuin en van het zwembad :thumbup:

Hebben/hadden jullie ook altijd zo een last van je onderrug als je ongesteld moest worden…Menn…ik kan amper zitten :frowning:

@Amy82 wrote:

Becky :hug:

Nog een week, mag ik meedoen met Marga en Missme :dance:

:dance:

Becky :hug: Hopelijk kan de gyn je helpen, al zou het nog beter zijn als het niet nodig is :pray:

Ik heb eigenlijk nooit last gehad tot mijn laatste menstruatie. Toen had ik ineens last van mijn rug. Het is wel een bekend kwaaltje, maar hopelijk was het eenmalig.

Menstruatie was bij mij nooit een probleem altijd heel licht en kort. De eisprongen daar had ik pas last vast.

Bij deze ons eerste junibeebje is gister geboren. Een meisje J.asmijn :inlove:

Bij mij nog steeds onrust in de buik en vreselijk dikke enkels bij het enge af

ja, hadden we geloof ik ook echt niet aan zien komen, dat Jose ineens ging bevallen haha, ik althans niet :wink:

Ja, jose was toch gestript, en had al flink weeen gehad…

Maar goed, de 1e baby… :shock: wat komt het dichtbij…

BIB hier…

Becky dat van dat folium voor de man, het kan toeval zijn maar Kees heeft inderdaad ook folium geslikt (iig bij Emma maar volgens mij deze keer ook) met zelfs ook zink erbij (schijnt goed te zijn voor de kwaliteit van de zwemmers) kwaad kan het iig niet en bij Emma eerste ronde raak en nu dus 3e ronde tweeling…en wij zijn ‘oud’: nu 37 en 41 dus ik zou technisch gesproken wat minder makkelijk zwanger moeten kunnen raken dan een jonge blom (zeker als je mijn bmi er ook nog es bijrekent :shifty: )

Ennuh last van de onderrug? Pff enige menstruatieklacht die ik ooit gehad heb, herinner me nog de scheikundelessen op woensdagmiddag 7e uur: op krukjes zitten en dan de volgende dag ongesteld moeten worden: is bijna 20 jaar geleden maar aaaaahhh me rug voel ik dan gewoon nog, rotkrukken!!! :evil: Moet zeggen dat het later wat minder standaard geworden is (mss omdat ik niet meer op die rotkrukken hoefde te zitten) maar toch zo af en toe nog wel es.

Han: Woehoe!!! :dance:

En wow de eerste bib al! Hier moeten ze nog minstens 10 weken zitten hoor! (maar hoef nog maar 2 weken te werken, maar goed ook: babykamer is nog een grote puinhoop, om over de rest van het huis maar niet te spreken, moet nog een kast schilderen en Emma uit haar ledikant en in haar grote bed zien te kletsen, genoeg te doen dus :wink: ).

Emmeken, zink heeft hij inderdaad ook al geprobeerd maar dat mocht niet baten.

We gaan het nu gewoon met de folium proberen en ondertussen maken we een afspraak bij de poli. Wie weet wat daar uit komt.

Ik ga even genieten van een bakje koffie en dan heerlijk in mijn zwembad dobberen :mrgreen:

Iedereen druk aan het genieten van het mooie weer?

Ik ben Jamie Olivers ultieme chocolade taart aan het bakken. Heb me al een keer gebrand, zal ook niet :wall:

Spannend allemaal Becky, hopelijk ben je gauw zwanger :pray:

Heb gisteren nog een jurk jurkje gekocht, helemaal blij mee.

BIB ook hier.

Becky kan me er wel wat bij voorstellen. Foliumzuur heeft een positief effect op celdeling. Gewoon proberen!

Ik denk dat ik gewoon last heb van voorweeen. Ze blijven maar komen. Soms met regelmaat en dan weer wat afgezwakt. Ik laat het gewoon maar komen. Voelt nog niet serieus iig.

Voor de rest lekker genieten van het mooie weer.

En met Daniel aan de eerste kaartjes begonnen. Hij maakte er alweer hele creaties van. Morgen weer verder knutselen :lol:

Als ze klaar zijn zal ik ze showen.

Egobericht:

Isabelle heeft net haar allereerste drolletje op de wc gedaan!!!

:dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: