Aug/Sept-stoppers 2011 #14 Welkom Quincy*, Marieke en Joey!!

@HanB wrote:

Egobericht:

Isabelle heeft net haar allereerste drolletje op de wc gedaan!!!

:dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Joehoe :dance: :dance: :dance: :dance:

Dat is het begin! Hopelijk gaat het nu snel.

Super han!, :inlove:

Wat een rust hier.

Nog bib.

Wel onrustige nacht. Ben zelfs half uit bed gaan zitten om de voorweeën op te kunnen vangen. En ze zijn ook weer weggezakt. Hoop toch dat het snel wel raak is op een nacht. Heb net nog wat voorzorgsmaatregelen genomen in de zin van extra celstofmatjes naast het bed en een flinke badhanddoek, :lol:

Je maakt het spannend Marga! :pray:

Ja, sinds gisteren zit J ook braaf aan de foliumzuur :inlove:

Jeetje Marga ik hoop dat het snel doorzet, zo’n onrustige nacht is ook niks.

Han wat goed van Isabelle :dance: hoe is het met je hand, ben je al naar de dokter geweest?

Emmeken wat lekker dat je nog maar 2 weken hoeft te werken :o is dat uit medisch oogpunt? Want dat is niet standaard bij een tweeling toch?

Becky ik heb altijd last van mijn rug tijdens mijn menstruatie gehad, nooit van mijn buik. Betekende in mijn geval helaas ook rugweeën ipv buikweeën, nou da’s niet fijn :silenced:

Hier gaat het wel, de misselijkheid is wel onder controle, maar sinds een week ofzo ben ik overgevoelig voor geluid :wall: :wall: Marijne die een liedje gilt (dat kan kennelijk niet zachtjes :roll: ) de tv iets te hard, het feestje van de buren, ik kan er niet meer tegen :frowning: Dat gecombineerd met de huilbuien maakt dat manlief het zwaar heeft met mij :oops:

En ben best wel zenuwachtig voor donderdag de echo. Hopelijk is alles goed en kan ik eindelijk vertellen dat ik ook zwanger ben (vooral aan collega’s enzo, want ouders zussen en goede vriendin weten het al).

Dames, ik lees hier wel dagelijks maar het schrijven schiet er een beetje bij in, over dik 2 weken heb ik verlof, dus dan heb ik alle tijd weer!

Marlous ik moet idd eerder stoppen van de gyn…schijnt standaard advies te zijnbij tweelingen heb het van meer gehoord ( al halen veel de 30 weken qua werken niet heb ik ook al gemerkt) kreeg dat met 9 weken al te horen, toen vond ik het onzin maar als ik zie dat mijn buik nu al bijna net zo groot is als de vorige keer met 40 weken en tel daarbij de warmte nog es…ik vind het nu wel best eigenlijk.

Wettelijk is er qua verlof voor meerlingzwangerschappen dus niks anders geregeld je krijgt gewoon 16 weken dus ik moet nu eerst 4 weken de ziektewet in terwijl ik me niet ziek voel, dat voelt nog steeds raar :?

Oh, vergeten! Vanmiddag bij de huisarts geweest, ik heb 2 of 3 overbelastte pezen in mijn pols. Jeuh. :roll: Moet overdag inzwachtelen, 's nachts vrij laten, en meerdere keren per dag koelen met icepacks (die ik ben vergeten te halen, doh! :wall: ), en vooral NIET belasten… Met een stel koters, en boodschappen, en was, en een buggy, en weet ik het wat al… Plus dat de huisarts me inmiddels al wel een beetje kent, dus hij knipoogde al. :wink:

Vanaf morgen hoop ik weer meer op jullie te kunnen reageren hoor! :mrgreen: :-* :-* :-*

Han, balen van je pols :hug:

Hoe gaat het met Missme?

Marga, hopelijk heb je snel je kleine wondertje in je armen.

Marlous, ik zal voor je duimen :pray:

Han, balen zeg…

Ukkie, goed hoor… Moet straks weer naar de gyn. Weer een groei echo en aansluitend een gewone controle. Ben benieuwd of hij weer zwaarder is…

Hoe is het met jou??

BIB maar moe en moedeloos. Volgende keer beter. :oops: :cry:

Marga :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Zo, de afspraak met de fertiliteit poli is gemaakt. Maandag 18 juni worden we verwacht :dance:

Heb het expres zo laat gedaan,want ik moet ergens in die week ook ongesteld worden. En ik weet dat ik op dag 3/4 van mijn menstrutraie bloed moet laten prikken. Dan duurt het wachten tot die dag niet zo lang :oops:

Ik hoop maar zo dat ze iets voor ons kunnen betekenen. Ik ga het aanstaande vrijdag wel vertellen aan mijn manager want ik zal daardoor wat later op het werk komen of tussendoor weg moeten. Dan weet hij in ieder geval waarom. Wel ga ik hem duidelijk maken dat niemand het verder mag weten.

@Marga173 wrote:

BIB maar moe en moedeloos. Volgende keer beter. :oops: :cry:

:hug:

Marga :hug: ik weet zoooo hoe je je voelt. En jij bent nog langer aan het wachten dan ik!

Baby helemaal ingedaald en lag vast in de bekken :slight_smile:

Verder alles goed gelukig, situatie is gestabiliseerd qua vruchtwater… :dance:

Hoe gaat het hier meiden?

Zeg missme, wat is dit nou? Straks moeten we nog weken op dat jongetje wachten… :wink:

Hier een dwarsligger, maar ze draait vast nog wel voor die tijd… :pray: Verder alles weer dik in orde!

@ Missme

:thumbup:

En inmiddels alweer bijna 38 weken! :dance:

@ Marga

Nog maximaal een maandje… al hoop ik natuurlijk hooguit nog een paar dagen. :-

@ Marlous

Alvast op een mooie echo morgen! :-

Hier vandaag termijnecho gehad. Termijn klopt precies! Konden ook al vingertjes tellen. :inlove: Was wel errug beweeglijk, dus gyn. denkt weer een jongen. :lol: Eerst volgende afspraak is in juli, dus dat duurt nog wel ff. Kan het ergens nog steeds niet geloven dat ik weer zwanger ben en dat ik beebje als het goed is over ongeveer een maandje voor het eerst zal kunnen voelen. :inlove:

Iuno, fijn dat je echo goed was!!

Marga, hoe voel je je nu?

@Iuno wrote:

Hier vandaag termijnecho gehad. Termijn klopt precies! Konden ook al vingertjes tellen. :inlove: Was wel errug beweeglijk, dus gyn. denkt weer een jongen. :lol: Eerst volgende afspraak is in juli, dus dat duurt nog wel ff. Kan het ergens nog steeds niet geloven dat ik weer zwanger ben en dat ik beebje als het goed is over ongeveer een maandje voor het eerst zal kunnen voelen. :inlove:

Wat fijn!! Daar zaten we op te wachten, een goede echo :slight_smile:

Enneh onze dochter is ook erg beweeglijk elke keer :wink: