Begrijp dat het voor missme en marga heel moeilijk is nu, maar we hebben ook behoefte aan goed nieuws… Dus Marga, zet hem op of laat gauw van je horen als jullie beeb er is!! :hug:
Idd Marga, hoop dat het bij jou ook lekker doorzet nu en we hier gauw ook wat goed nieuws te lezen krijgen. :-*
Gelezen bij de maandmama’s van Eef…
@Tedski wrote:
Eef heeft 4-5 cm ontsluiting en zou wat voor de pijn krijgen. Hopelijk heeft ze een voorspoedige bevalling. Ik zou denk ik toch de hoop hebben dat het kindje gaat huilen :’(
:cry: :cry: :cry:
Hopelijk gaat het nu snel voor Eef
Marga succes meid, echt waar het leven gaat door en we zijn ook wel toe aan goed nieuws…
Ik neem straks mijn lap mee naar boven. Kan toch vast niet of nauwelijks slapen, en dan kan ik mooi vanuit bed het forum in de gaten houden…
Ze is er…
Van de maandmama’s:
@Kim3e wrote:
Update Eef:
om 22.02 is na een hele snelle bevalling onze prachtige dochter Quincy Megan geboren. Te mooi voor deze wereld… Ze weegt 2520 gram
Lieve Eef, Alex, en Jayden, gefeliciteerd met jullie mooie vlindermeisje Quincy Megan :vlinder: , en gecondoleerd met dit enorme verlies...
:kaars: :vlinder: :kaars:
:cry: :cry: :cry:
Het is ook niet makkelijk allemaal. Lieve eef en Alex, heel veel sterke.
Lieve eef,.Alex en jayden,.gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met jullie prachtige meid en zusje. Als we iets voor jullie kunnen doen…
:kaars: :vlinder: :kaars:
Gefeliciteerd en ook gecondoleerd met jullie dochter met prachtige namen.
Hoe dubbel kan dit zijn.
Heel veel sterkte komende tijden
:kaars:
Veel sterkte!! Je dochter heeft mooie namen.
Potverdikkie, wat oneerlijk toch! Wat een mooie namen ook!
Lieve eef en fam. heeeeel erg veel sterkte!!!
Slecht geslapen, en wederom elke seconde dat ik wakker was, moest ik aan dat mooie kleine meisje denken… Hoe hartverscheurend kan iets voelen? En zijn wij niet eens degenen die dit kindje moesten verliezen…
:kaars: :vlinder: Quincy Megan :vlinder: :kaars:
Heel veel kracht toegewenst, Eveline, Alex, en Jayden… Mijn kaarsjes branden voor jullie vandaag de hele dag…
@HanB wrote:
Slecht geslapen, en wederom elke seconde dat ik wakker was, moest ik aan dat mooie kleine meisje denken… Hoe hartverscheurend kan iets voelen? En zijn wij niet eens degenen die dit kindje moesten verliezen…
:kaars: :vlinder: Quincy Megan :vlinder: :kaars:
Heel veel kracht toegewenst, Eveline, Alex, en Jayden… Mijn kaarsjes branden voor jullie vandaag de hele dag…
Dat benadrukt alleen maar wat een sterk groepje we zijn. :-*
Het schoot ook steeds door mijn gedachte. Vind het gewoon zo vreselijk oneerlijk. Ik hoop dat Eef in ieder geval nog een paar mooie momenten met haar gezin kan doorbrengen.
Even onder spoiler want ik vind het een beetje raar om dit neer te zetten na de vorige berichtjes.
We hebben in totaal nu 7 kijkers voor het huis. De kijkers van gisteren gaan wel verder kijken, maar wat ik ook begreep van de buurvrouw waren dat hele erge kak mensen :shifty: die gewoon een goedkoop huis wilde hebben waar ze niets meer aan moesten doen.
Maar ja, daar is de prijs van onze woning ook naar…dat er nog het een en ander moet gebeuren. Vandaag weer 5 kijkers en ik hoop maar zo dat er een koper tussen zit
Spannend Becks! Hopelijk nu wel een koper er al bij, ipv die kakkers. 8)
Wij hebben morgen weer een afspraak bij de gyn, inclusief echo, en ik heb ons kindje al een paar dagen niet meer kunnen vinden met de Angelsounds… Na zo’n verhaal ga je je dan toch zorgen maken…
Lieve Eef Alex en Jayden
Wat hebben jullie een mooie naam gegeven aan jullie kleine meid, gefeliciteerde met haar geboorte en gecondeleerd met haar verlies.
Geniet vol op van de momenten dat ze nog even bij jullie mag zijn, wat zal het moeilijk zijn om haar straks weg te moeten brengen.
Leef erg met jullie mee, zoals iedereen hier.
een hele dikke :-* en :hug: voor jullie.
Lieve Eeef, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve meisje maar wat vreselijk dat jullie ook meteen afscheid moeten nemen.
Ik hoop dat jullie nog wat tijd met haar door kunnen brengen en dat Jayden haar nog kan zien.
Heel veel sterkte en we denken aan jullie.
Han, ik snap je angst, heb ik ook en ik krijg minstens nog 2 weken geen doptone op mijn buik en minstens 8 weken geen echo. Maar bedenk dat het nog ontzettend vroeg is om een angelsound te gebruiken. De vk doet het zelf niet eens vóór 12 weken en ik denk dat die apparatuur wel iets beter is. Niet de moed opgeven he :-*
Becky zou inderdaad fijn zijn als je kijkers ook kopers worden :thumbup:
Weet iemand hoe het met Marga is?
Erg he om het weer over ‘gewone’ zaken te hebben :shifty:
Ook hier nog eens felicitaties voor Eef en fam. voor hun kleine wondertje Quincy Megan! Ook al had het zo anders moeten zijn… :kaars:
@ Han
Kan me je zorgen ook goed voorstellen, hoor. :hug:
Je hebt natuurlijk al een mk gehad en je zs is nu toch ook nog heel pril…
Hoop dat de echo morgen je weer wat kan geruststellen. :-*
@ Becky
Hoop ook dat jullie dan gauw kopers zullen hebben!
@ Marlous
:hug: wachten duurt altijd extra lang zolang je nog niets voelt hè.
Ik heb pas ergens dacht de 3e week van juli weer de volgende controle + echo - aan doptone tussendoor doen ze hier niet. Zal dus ook wel blij zijn als ik hopelijk over een weekje of 3/4 de eerste plopjes/kriebeltjes zal kunnen voelen.
Aan de ene kant idd erg wrang om hier ook weer over ‘gewone zaken’ te hebben, maar aan de andere kant, zijn we wel een groep waar nog meer dingen gebeuren en al vallen die ‘andere dingen’ momenteel even helemaal in het niet, als we daarom nu stoppen die andere dingen verder met elkaar te delen, zal de groep op kortere of langere termijn uit elkaar vallen - en dat willen we toch ook niet!?
Heb een dergelijke verschrikkelijke gebeurtenis nu al 2x bij mijn Hyves-groepje mee gemaakt (1 kindje al met 22 weken geboren en 1 kort na de geboorte overleden ) en juist doordat we toch ook ‘gewoon’ verder zijn blijven kletsen, bestaat dat groepje nog steeds. De 2 betroffen moeders gaven toen trouwens ook aan dat ze het juist fijn vonden dat ze er niet steeds alleen met hun verlies geconfronteerd werden, maar dat ze er zo ook wat afleiding vonden…
Vind ook dat Marga zich idd veel te weinig meld, hoor! :naughty:
Dat is ook zo inderdaad.
En zolang we hier met zijn alle ons gevoel kunnen delen? Zowel de leuke als de minder leuke dingen. Vind het ook wel een fijn groepje hier moet ik zeggen. Iedereen luistert naar elkaar en veroordeelt elkaar niet.