@Lindaaa wrote:
Ben gelukkig toch in slaap gevallen (wel veel later dan de bedoeling was). Maar eenmaal wakker gaan de gedachten meteen naar Eef…![]()
The same here…

@Lindaaa wrote:
Ben gelukkig toch in slaap gevallen (wel veel later dan de bedoeling was). Maar eenmaal wakker gaan de gedachten meteen naar Eef…![]()
inleiden wordt morgen las ik bij juni mama’s.
Bmm is er nogniet klaar voor :hug:
Erg hoor, nog een dag wachten…
:kaars: :vlinder: :kaars:
Ik denk ik lees even bij in mijn pauze, maar… das niet echt verstandig nu… pfff
Ik doe niet anders dan mails openen, en bijlezen, aangezien ik meldingen krijg van betreffende topics… En elke keer zit ik hier te janken… Vind het zo verschrikkelijk…
Han, ik zie nu dat je het lijstje hebt aangepast… wat lief :’(
:-* :hug: :kaars: :vlinder: :kaars:
heb wel trouwens vanaf vanmiddag al om de 5 a 6 minuten pijnlijke harde buiken, dus wie weet gaat het straks toch uit zichzelf beginnen…
begrafenisonderneemster is vanmiddag langsgeweest, hebben eea besproken…
alex is nu even naar huis, eten, en Jayden straks op bed leggen. Mijn moeder komt straks ook weer, en daarna Alex weer. Ik neem vanavond lekker weer een slaappilletje, dan ben ik morgen hoop ik goed uitgerust…
Zal eerst tabletten krijgen die vaginaal moeten, daarna om de 3 uur slikken… En dan maar hopen dat deze bevalling net zo rap gaat als die van Jayden… of liever nog sneller…
Hoop het ook voor je, lieverd.
Ik duim ervoor! :-*
@Becky wrote:
Zei al tegen J dat wij nu echt niet meer mogen mopperen dat het niet lukt…Want dit is gewoon nog oneerlijker.
Oh eef, ik hoop zo dat het doorzet!!
nou, harde buiken komen nu echt om de 5 minuten ongeveer…
Spannend meis…
Zijn het echt nog harde buiken, of begint het al op weeën te lijken?
:hug: :-* :kaars:
beginnen toch wel op weeën te lijken… al zit de pijn nog niet in mijn hele buik, maar voornamelijk onderin, echt van die hevige ongikrampen… maar dat het aan het rommelen is, is zeker…
Dat lijkt me een goed teken dan…
Hoe voel je je?
Het is te hopen dat het doorzet meid!!
Het klinkt raar, masr geniet van de tijd dat je Zusje in je armen zal hebben!!
Al onze harten zijn bij jou/jullie :hug:
:kaars: :vlinder: :kaars:
Spannend meis :hug:
Ik denk aan je…
:-* :kaars:
We denken aan je eef
Och Eef, lieverd… Wat jij moet doormaken… pffff Wat ontzettend moeilijk, bevallen met het idee dat zusje niet leeft… vreselijk! Maar probeer alles mee te krijgen van het moment dat jullie samen zijn. Bewaar een eventueel haarlokje, maak veel foto’s… Ik kan helaas niet veel meer dan je ontzettend veel sterkte te wensen, succes!!! :hug:
Eef, ik hoop dat je nu al ‘bezig’ bent.
Al zullen jullie geen gehuil horen, geen grote kijkers zien en geen bewegingen voelen, jullie worden toch voor de 2e keer papa en mama!
En J. niet te vergeten voor het eerst grote broer! :inlove:
Hoop ook dat jullie ondanks het grote verdriet zullen kunnen genieten van die extra bijzondere minuten met elkaar. :-
Marga en Missme, wel gewoon melden, hè, als er zich iets bij jullie doet! Het leven gaat - hoe hard het ook is - toch ‘gewoon’ door en jullie wondertjes verdienen net zo goed aandacht! :-
Hoop dat we gauw weer iets uit kamp Eef horen. Is het niet van haarzelf, dan via iemand anders… Hoop zo dat het nu al gewoon mag doorzetten voor hun gezinnetje… Dat ze gauw hun mooie meisje mogen bewonderen… Wat zal het zwaar zijn…
Stiekem heeft Marga zich eind van vanochtend al bij mij gemeld met een voorzichtige BIA… Haar krampen gingen niet over, zei ze toen, waar ze dat voorheen wel deden. Ik weet echter niet hoe het nu met haar is…