Lieve lieve Eef, wat een nachtmerrie… :hug:
@Amy82 wrote:
Jayden ging net bij zijn beer een luiertje (newborn) omdoen :inlove:

Heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie.
Lieve lieve Eef, wat een nachtmerrie… :hug:
@Amy82 wrote:
Jayden ging net bij zijn beer een luiertje (newborn) omdoen :inlove:
@Lindaaa wrote:
En hoe leg je Jayden zoiets uit? Pffff
Heb er echt koppijn van, vanavond vroeg proberen te slapen!
@Lindaaa wrote:
T was maar goed dat manlief net ging hardlopen, god wat heb ik gejankt… Hoe kan zoiets? Waarom??
Op de dag van mijn miskraam had Eef dr positieve test in handen, woensdag zou ik uitgerekend zijn en krijgt zij dr curretage… Zooo gek…
Ben er echt kapot van!
Nu jank ik weer… Jeetje, vreselijk zoiets je kind te moeten zeggen…
Denk aan jullie meis! :hug:
Eef toch,
wat moet dit vreselijk moeilijk te beseffen zijn.
Ongelofelijk…
Tranen stromen
Ook bizar… Precies vandaag werkt de ticker op mijn bureaublad niet… Ik wist dat er vandaag iets niet goed zou zijn…
En die lieve Jayden… De lieve schat… :hug:
:kaars: :vlinder: :kaars:
Ik ga proberen te slapen…
Trusten meiden… :hug:
meiden… ben er helemaal onrustig en ziek van. Beeb in mn buik lijkt ook onrustiger te zijn. Getver!
Rustig Marga, geldt ook voor Missme. Dit is heel heftig, maar jullie moeten jullie beebjes gezond en wel op de wereld gaan zetten. Spaar je krachten… Moeilijke situatie dit, ik weet het… :hug:
Ook ik ga mijnbedje opzoeken.Even tegen J aan liggen en kijken of het lukt om de slaap te vatten. Maar ook hier zijn de emoties door elkaar heen…
Zei al tegen J dat wij nu echt niet meer mogen mopperen dat het niet lukt…Want dit is gewoon nog oneerlijker.
Nogmaals eefje, dikke :-* voor jullie!
zit op me werk maar ff snel vanaf me foon…
Eef wat een verschrikkelijke nachtmerrie is dit waar jullie in zijn beland…nee was het maar een nachtmerrie dan werd je er wakker uit en was je meisje er nog.
Niet te bevatten dit…heel veel sterkte ook voor man en Jayden :hug: n
Het is verschrikkelijk. Ik vraag me af of ik kan slapen.
Ik ga ook maar nog niet proberen te slapen.
Het is niet te bevatten…
Eef, ik en ML leven zo met je mee…
Liefe eef
Nog maals een hele dikke kus voor je.
Ik kan niet slapen, zo met mijn gedachten bij eef
Ben gelukkig toch in slaap gevallen (wel veel later dan de bedoeling was). Maar eenmaal wakker gaan de gedachten meteen naar Eef…
Ik heb verschrikkelijk ruk geslapen, en hoe vaak ik ook wakker was, elke keer dacht ik aan jullie, Eef…
Heb je zelf een beetje kunnen slapen?
Hier het zelfde verhaal, ook haast niet inslaap kunnen komen, en bij wakker worden schoot het ook meteen weer door mijn hoofd.
Is toch dikke ellende zo iets, niet te bevatten.
hier heeel slecht geslapen.
ben verder nog erg stom geslagen
Hier hetzelfde…een hele rare nacht gehad…En als wij die al hebben gehad, dan zou die van Eef denk ik helemaal niet goed geweest zijn
Las net dat Eef de nacht heeft door gebracht in het ziekenhuis en een slaaptablet had genomen, dus de hele nacht geslapen.
Zou ik denk ik ook doen, je moet toch nog een bevalling onder gaan en als je dan al helemaal op bent.
Bah wat een narigheid ook.