Marga??? Nog nieuws?? Reageer vanavond op laptop even weer op iedereen. :hug:
Heb een PB gehad van Marga, het heeft wederom nog steeds niet doorgezet. Ze hoopt nu dat men vrijdag een strippoging wil gaan doen…
Inderdaad meiden, ik vind het een heerlijk groepje zo. Iedereen leeft met iedereen mee. Iedereen mag gewoon lekker klagen, zonder dat je er scheef om aangekeken wordt. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein je problemen zijn. Soms schrijven we wat meer, soms wat minder. En dat maakt allemaal helemaal niets uit! Super toch?
Ben benieuwd hoe het nu met Eef is… Zo haar topics maar weer eens bijlezen… :kaars:
Jullie hebben gelijk! van af nu maar gewoon weer posten.
Hoe dubbel het nu ook is. Emotitie zittten me erg hoog. Aan de ene kant het verlies en aan de andere kant een kindje wat er aan komt. Het zet alleen niet door. Ben moe maar voel wel dat het langzaam aan iets doet.
Kennelijk voorweeen. De krampen zijn er met fases uurtje niet en dan kan het zo weer twee-drie uur samentrekken.
De muren komen zo langzaam aan op me af.
Maar wat Eef en haar familie nu doormaakt is afschuweijk. Ik hoop dat hun tijd gegund is om toch even als gezinnetje samen te zijn.
:kaars: Quincy Megan :kaars: denk aan jullie :kaars:
Han, je hebt een ander plaatje :). Dacht eerst ‘hee, wie is dat?!’
Mijn laatste werkdag vandaag gehad!! Ga zondag op vakantie naar Bali :dance:
Ik moet ook steeds aan onze amy-eef denken…
Klopt ja, dit plaatje had ik eerder al, toen wij ons :**: verloren. Nu heb ik hem weer, vanwege Quincy*…
Bali, daar komt ze aan, pas op!!! Veel plezier meis! Pas wel op met de zon, ivm zwangerschapsmasker, hè? :-*
@HanB wrote:
Klopt ja, dit plaatje had ik eerder al, toen wij ons :**: verloren. Nu heb ik hem weer, vanwege Quincy*…
Bali, daar komt ze aan, pas op!!!Veel plezier meis! Pas wel op met de zon, ivm zwangerschapsmasker, hè? :-*
I know! Heb zelfs zonnebrandcreme voor mijn gezicht tegen pigmentvlekken. En ga daar een ‘charmante’ hoed kopen

Bali, wauw… lekker zeg!! Pas ik in de koffer? Euh… nee… vrees van niet…
Geniet er lekker van!
Marga, wat naar dat het niet doorzet joh! Hoop voor je dat je jullie beeb snel in je armen hebt! Ben echt zo benieuwd! Kom je het gauw plaatsen of heb je een buddy?
Missme; hoe is het met jou?
Han; vandaag was de dag dat ik uitgerekend zou zijn, jij dus morgen? Ik vind het echt een moeilijke dag, ondanks een nieuwe zwangerschap. Met het nieuws van Quincy* erbij, valt het me nog zwaarder. Alvast een dikke knuff voor jou! En morgen weer een echo? Je was onzeker las ik, zo’n doptone zegt natuurlijk niks zo vroeg he… Er groeit vast en zeker een mooi kindje in je buik! :hug:
Inge, hoe is het met jou nu??
En met Becky?
En met de rest?
En natuurlijk onze Eef, hoe is de dag verder verlopen? Heeft Jayden zijn zusje nog gezien? Je spookt zo vaak door mijn hoofd de hele dag… :hug:
Hier nog maar 2 1/2 dag werken, gek idee hoor… Heb het idee dat ons meisje gedraaid is, maar heb ook meteen het idee dat ze nu in stuit ligt. K voel continu bewegingen beneden in mijn buik, nou ja… we zullen zien! Inmiddels is manlief eindelijk aan de babykamer begonnen. Er zijn twee muren roze nu. Als t goed is gaan we vanavond de gordijnen en de lamp nog ophangen en dan moeten we nog 2 a 3 banen behang plakken. En dan maar inruimen, wassen ed…
Ja, morgen was ik uitgerekend, en morgen krijgen we weer een echo… En met het nieuws van Eef erbij, vind ik deze week echt een loodzware week… Loop met mijn ziel onder mijn arm, voel me afgestompt, moe, verdrietig, schuldig (want ik heb wel een mooi, springlevend meisje, twee zelfs, en zij niet), machteloos, en weet ik het wat allemaal nog meer… En dan sta ik niet eens in haar schoenen, hoe moet zij zich wel niet voelen?
Morgen was al moeilijk, met een echo op de dag dat we eigenlijk uitgerekend waren. Hij is nu nog loodzwaarder. Maar dat zul jij wel herkennen… :hug:
Ik ga morgen aan je denken en ik hoop dat jij gewoon een mooie echo zult hebben op die loodzware dag in deze zware week… :hug:
Dames, heb jullie duimen nodig! Heeeeel hard!!!
Er zaten 2 potentiele kopers bij vandaag!! De makelaar zei dat 1 iemand waarschijnlijk vanavond of morgen een bod uit gaat brengen per mail. En nog een meisje (toevallig zus van de overbuurvrouw) is ook geïnteresseerd. Zij moet alleen overleggen met aar vriend en die zit in Amerika momenteel. Ze gaat hem als het goed is vanavond bellen met de vraag of ze een bod uit mag brengen. Dus nu heb ik jullie duimen nodig dat beide inderdaad ook daadwerkelijk een bod uitbrengen! En dat de bank het bod goedkeurt uiteraard
@ Han
:hug: :-*
@ Becky
Zou dat helpen denk je.
@ babywens
Geniet van je vakantie!
@ ook voor jou :hug:
Hier sukkelt het wel door…
Nu elke dag zo’n beetje de hele dag misselijk. Zou bijna denken dat het wellicht toch een meid is… :lol:
Buik blijft ook onrustig. :?
Maar we zullen het vast wel overleven.
Becky wat spannend ik hoop het voor jullie.
Babywens wat heerlijk geniet van de vakantie. Ben benieuwd hoe je het zwanger vliegen ervaart.
En een zsmasker is niet fraai kan ik je melden! Dus goed beschermen idd.
Han :hug: het blijft gewoon raar. Je moet over al die eerste drempels aan data heen. Sterkte morgen bij de echo. Zal aan je denken. :-
Iuno nog niets gevonden om de misselijkheid iets te verminderen?
Laatste up-date wat betreft mij. Heel duidelijk de slijmprop verloren en nu meer druk naar onder. Weeenachtige gevoel lijkt nu ook weer toe te nemen
:hug: :- voor iedereen
Marga, spannend!
Wij hopen het ook echt want we hebben een hele leuke woning gezien die al leeg staat…dus een beetje duidelijkheid is wel fijn want dan kan ik de makelaar van de andere woning berichten.
Becky:
Maar zit vast goed met al die kijkers! Geliefd huis blijkbaar!
Marga, ik hoop dat je ons morgen goed nieuws komt brengen!!
Ik breek even in om een berg :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie achter te laten.
Succes bij de echo morgen Han. Het is vast helemaal goed maar ik kan me je zorgen voorstellen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Thanks Han! :-* :-* :-*
Marga, ik duim voor een BUB van jou morgen!!!
Zet hem op meid.
Becks, het komt vast goed!!!
Iuno, vervelend, die misselijkheid… Dan zal ik maar niet verklappen dat ik net koekjes op heb.
Nog 12 en een half uur… :roll:
Eef, lieverd… :hug: :hug: :hug: Kan nog steeds niet veel anders dan aan jou en je gezinnetje denken…
Met mij gaat het goed hoor, voel me op het moment ook weer beter, we gaan er nu ook weer voor, dus ben weer benieuwt deze maand hoe het gaat, denk het haast niet, maar je weet het nooit.
Vind het natuurlijk wel erg spannend, want wat als het weer mis gaat, kan ik dat dan aan, of heb ik het idee alleen maar dat ik weer sterker in mijn schoenen sta.
Maar goed we gaan van het beste uit en dan zien we wel.
Han Succes morgen, snap je twijvels wel hoor.
En Lindaaa voor jouw ook een dikke :-*
Mijn datum is over ongeveer 7 weken, zal ook wel niet echt een leuke dag worden.
En dan eerst nog een vriendin die gaat bevallen nichtjes aan beide kanten.
Marga zet hem op he als het zo ver is, je hebt zo te lezen al veel voor werk gedaan dus komt vast goed.
Iuno vervelend dat je zo misselijk bent, gewoon de hele dag door kleine beetjes eten dat werkte bij mij altijd goed.
Becky zal voor je duimen dat je gauw een koper hebt.
Babywens hele fijne vakantie, geniet er van.
Eef en voor jouw natuurlijk ook weer een dikke knuffel, er wordt elke dag aan jullie gedacht en mee geleeft, maar niemand voelt echt wat jullie voelen.
Succes vandaag Han!
Hoe kan ik nou straks met goed nieuws hier komen, terwijl Quincy* niet bij Eef mag zijn??? :wall:
:kaars: :vlinder: :kaars: