Ow Janine, wat super! :inlove: Gefeliciteerd!!
Nou als de digi aangeeft zwanger dan kun je er wel vanuit gaan dat het zo is hoor, vooral als ie al zo snel zwanger weergaf! Denk dan toch ook een innestelingsbloeding geweest.
Als je even terugrekend, en de laatste bloeding (dus niet die kleine bloeding) als dag 1 rekent, hoever zou je nu dan zijn?
Kom je gezellig bij de juni mama’s dan?
Verder hou ik het effe kort meiden, ben moe, ga lekker naar bed. Kwaaltjes beginnen wel te komen nu. Paar grote pukkels, moeilijk naar de wc paar dagen al, daardoor begin ik nu last van mijn buik te krijgen.
O enne mijn spijkerbroek waar ik normaal bijna in woon :mrgreen: Past niet echt meer :shock: :oops: Als het zo doorgaat zal ik het dus binnenkort toch vast op mijn werk moeten vertellen, voordat ze het zelf zien
Nou dames, ik duim weer verder voor de klussende dames :-*
Als ik die vorige menstruatie reken als begin, dan zou ik uitgerekend zijn op 19 juni… Dus dan kom ik zeker bij de junimama’s :-)!
Ik haal straks nog even zo’n test die een indicatie geeft hoe lang je zwanger bent en ik neem ff contact op met de ha. Denk dat ik pas zekerheid heb over de duur van de zwangerschap na een echo?!
janine gefeliciteerd!!!
Spannend Janine, beetje kunnen slapen? Gelijk op het forum schrijven hoor Helemaaaaaal niet nieuwsgierig hier :oops:
Janine, gefeliciteerd! Al bijna 6 weken zwanger dan waarschijnlijk :dance:
Maar een echo zal het wel duidelijk maken, spannend!
Amaya, haha, de kwaaltjes beginnen te komen, leuk!
Gefeliciteerd Janine!! :dance: Ben benieuwd hoelang je nu dan zwanger bent, spannend allemaal hoor!
Ga nu snel naar m’n werk, gesprek of ik m’n baan wel of niet kan behouden, heel fijn :?
Janine!!! Gefeliciteerd!!! Wat gaan jullie snel! Ja vandaag gauw een test halen met zo’n weken indicator
WM, gaaf toch een tripje naar Polen, ik zou gaan :mrgreen: Dit is mijn temp. kaartje tot nu toe:
RA, oei succes dan! Gaat het niet goed bij het bedrijf, of loopt je contract bijna af?
Janine…GEFELICITEERD!!! Spannend allemaal zeg! Heb je al een test met indicator gedaan???
RA: ai, spannend dagje dus! :thumbup: :thumbdown: maar!
Ik heb straks om 12.00 een sollicitatiegesprek. Ook hier een spannend dagje dus…ben nu al zenuwachtig :shifty: :shifty:
Nou Vlinder in ieder geval genoeg geklust zou ik zeggen.
Janine: Gefeliciteerd
RA: spannend keep us informed
Enneh ik ga zeker wel naar Polen hoor, heb ook direct ja gezegd en is ook wel leuk en leerzaam. Maar ik ben altijd zo graag bij mijn ventje!
Oh Squirrel lees nu pas dat jij nog moet solliciteren ook vandaag, nou succes he!
Succes Squirrel! Wat voor baan is het?
RA & Squirrel, succes!
Ik heb Guinevere even een pb gestuurd om te vragen of ze hier nog mee leest en nog wil mee schrijven, het is al bijna een maand geleden dat ze gepost heeft.
Amaya, die kwaaltjes maken het dan wel weer echter he . Jeetje nu al je broek te krap, dat wordt nog wat
Janine gefeliciteerd!
dames succes met de sollicitaties.
Tigru, fijn dat je een gesprek hebt gehad met de maatschappelijk werkster.
Marco Borsato was SUPER!!!
Wat een show heeft die man er in zo’'n korte tijd van kunnen maken echt helemaal geweldig.
We stonden zon 10 meter van Leontien en de kids af. Erg leuk om te zien hoe zij ook genoten
Leuk Knollie. En dan ook nog een gaaf weekend voor de deur met misschien ook nog een positieve test. . .
Janine, gefeliciteerd!!!
En janine heb je al zo’n digitest met indicator gedaan??
Knollie, fijn dat de show mooi was!
Penelope, is prima hoor, volgens mij heeft ze ook maar heeeeel kort een paar x gereageerd :think: Hopelijk is wel alles goed met haar maar heeft ze gewoon geen zin/tijd.
Squirrel, jij ook succes vandaag!
Wannabe, wel een leuke afwisseling in je werk idd, en gelukkig is het niet zo heeel lang
Hier vannacht gedroomd dat we bij de cho kregen te horen dat het een tweeling is :shock: :shifty: :mrgreen: Weet nog dat ik bij peuter in de zwangerschap ook vaak droomde en ze ook kon navertellen de andere dag…
Gisteravond zei onze peuter tijdens het eten… Mama jij hebt baby in buik! :shock: ehhh :shifty: Hij weet nog helemaal niks en heeft dit nog nooit gezegd, dus hoe hij daarbij komt? Wel bijzonder vond ik :inlove:
Van de week haad ik ook zoiets, toen hadden we de verjaardag van oppaskindje en vroeg de mw. die bij hun in huis poets aan me… En, krijgt peuter ook een broertje of zusje in de toekomst? :silenced: Heb er maar niet te diep op ingegaan :shifty:
@ Amaya
grappig he dat kinderen dat dan zeggen, ik denk ook echt dat ze dat aanvoelen.
Bij mijn vorige zwangerschappen droomde ik ook erg veel.
ik had van de week gewoon 2 ouders op mijn werk, die me vroegen of ik zwanger was. nu heb ik wel iets een buikje, maar toch :oops:
Spannend Amaya, wie weet krijg je wel een tweeling, nog even wachten op je eerste echo.
Knollie, ook toevallig, dat het je van de week 2 x werd gevraagd. Maar jij hebt toch ook allemaal kwaaltjes? Misschien hebben die mensen het eerder door dan jij! :lol: