Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

tigru hoe is het nu met je?

redangel wanneer ga je weer testen of ben je al ongi geworden?

ik ben nog niet ongi geworden dus het blijft spannend.

Dat is zeker spannend Lotte :pray:

Knollie, veel plezier bij Marco. Spannend, zo’n weekendje weg zonder je kinderen. Dat heb ik ook nog nooit gedaan.

ja he?

mijn nod kan ook zaterdag zijn want ik ben van 28 dagen uitgegaan maar mijn vorige cyclus was 31 dagen. daarom ga ik ook zaterdag pas testen.

Ik ben benieuwd naar de testen, ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:

Ah ik had gehoopt dat Lotte of RA een positievbe test had vandaag :slight_smile: , maar nog geen ongi voor jou Lotte dat is positief!

Fietje, ik heb elke keer na mijn ei dat mijn borsten gevoelig zijn, dan kan ik er ook vocht uitdrukken en heb ik die steken die op de toeschietreflex lijken inderdaad.

Knollie, oh spannend hoor een weekend weg. Bij wie gaan ze logeren? Mijn knul gaat volgende maand een nachtje bij oma logeren omdat we een bruiloft hebben, vind het ook heel spannend.

Veel plezier bij Marco!

Kuona, gelukt dus met het berekenen van je cyclus :thumbup: , wel maf die 52 dagen is dat inderdaad twee keer een normale cyclus van je.

WM, de temp moet na de eisprong hoog blijven. Klopt de eisprongdag volgens dat programma bij jou? Bij mij heeft hij automatisch dag 15 genomen, maar ik denk zelf dat mijn ei dag 17 was :think:

de kids blijven gewoon thuis, opa en oma (mijn ouders) komen hier

wel lekker hoor om ff alleen met je ventje te zijn.

ja idd

hebben we ook echt even nodig.

O, nou handig toch dat de kinderen in hun eigen huis kunnen blijven :thumbup:

Geniet er echt van Knollie, jullie hebben het verdiend!

Heb vanmorgen gesprek bij MW gehad, ging goed, was heel heftig en emotioneel. Zal allemaal zwaar worden, maar ja, als ik er dan beter uitkom, is het allemaal de moeite denk ik zo.

Ik heb ook zoiets: “Waarom was ik de pil ook alweer gaan slikken?” Heb nog geen regelmaat, maar geen migraine, geen krampen, minder bloedverlies, korter. Alles is nog steeds positief dus ja…

veel plezier bij marco!

Heel veel plezier bij Marco (als je het nog voor die tijd leest :D)

Ik heb dinsdag ochtend dus getest die was negatief, maar heb eens even naar m’n temperatuurcyclus van deze maand zitten kijken en dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat ik vanaf m’n eisprong gerekend ong zaterdag nog ongesteld zou kunnen worden. Ik ga dus ook niet meer testen voor die tijd. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan ga ik weer testen. Spannend dus ook nog!

Voor jou ook nog heel spannend Lotte! Houden we het samen vol niet te testen voor zaterdag? :wink: :smiley:

@Vlinder83 wrote:

WM, de temp moet na de eisprong hoog blijven. Klopt de eisprongdag volgens dat programma bij jou? Bij mij heeft hij automatisch dag 15 genomen, maar ik denk zelf dat mijn ei dag 17 was :think:

Ik denk gezien de curve dat ie wel redelijk geschat is, maar ik heb mijn ei niet gevoeld o.i.d… zie plaatje hieronder. Moet zeggen dat ik natuurlijk wel een essentiele dag heb gemist (dag 14) met temp meten. Maar ja wordt toch wat lastig met 2 neefjes van 7 en 4 die bij je op bed komen spelen.

Wel jammer dat er nog geen positieve testen zijn! Succes met afwachten maar weer Lotte en RA

Tigru: Goed dat de sessie met de MW positief was. Blijf er zo positief in staan en dan weet ik zeker dat je er sterker uitkomt.

En tja de pil slikken is toch voornamelijk lekker handig als je niet van de rubbertjes houd.

Wat mij bezighoudt: Manlief komt zaterdagochtend terug. Maar vandaag vroeg mijn baas me of ik een collega wilde vervangen voor het geven van een cursus voor onze vestiging in Polen. Op zich wel leuk natuurlijk, 2 daagjes Krakau, maar wel 2 dagen mijn mannetje missen. En gelukkig is het ook nog in een systeem wat ik nog helemaal niet ken. Maar daar heb ik nog 3 werkdagen voor om dat te leren kennen. Ach is wel weer een uitdaging.

Dag dames!

Ik kom weinig, ben onwijs druk, maar moet dit toch delen:

IK BEN ZWANGER! :dance:

Heb zojuist getest omdat ik al een tijdje last heb van mijn borsten, erg moe ben en regelmatig misselijk… Alleen het enige is: ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben!!!

2,5 week geleden had ik een bloeding, die kwam 3 weken na de volgende… Een cyclus van 3 weken lijkt me erg kort?! Als het wel een cyclus van 3 weken is, dan is het raar dat ik nu na 2,5 week al zoveel kwaaltjes heb en positief test! Zal ik dan een nepbloeding hebben gehad?

Poeh, ik ben zo blij, maar ook erg onzeker! Wat als de test nou ‘onterecht’ aangeeft dat ik zwanger ben? Dat ik na 2,5 week een vruchtje gebloed heb?! Oh jeeeeeeetje, wie helpt?

Janinepien :thumbup: :dance: :lol: :clap: ! Wat spannend! Maar een streep is een streep hoor en zeker als het een duidelijke is! Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt. Is er een nachtapotheker bij jou in de buurt? Nog even een extra test halen om te kijken wat die aangeeft? En anders ‘proberen’ wat rust te pakken vanavond en morgen direct de HA bellen. Jeetje, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!

Ik denk overigens eerder dat je dan 2,5 week geleden een innestelingsbloeding had bijvoorbeeld. Klopt wel met je cyclus. ongi - 2 wkn later eisprong, binnen 1 week van eisprong (die drie weken) en nesteling een kleine extra bloeding en dan nu dus een week of 5 / 6 zwanger… Ik hoop het echt voor je, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

ooooooooooooooooooow janine de vijfde al. gefeliciteerd. ik heb niet afgelopen zondag maar de zondag ervoor eenhele dag buikpijn gehad en een week later een ongigevoel. ik hoop dat het de eisprong en innesteling was hahhaha.

Jaaa ik dacht na die 3 weken ook even aan een innestelingsbloeding omdat het bruin was de eerste 2 dagen. Maar toen het daarna echt rood werd, heb ik dat idee afgeschreven. Alleen lijkt het nu wel het meest waarschijnlijke :-).

Aan de huisarts zat ik ook te denken, maar die kan toch niet zoveel erover zeggen?

Ohw enne, ik had een digitale test, daar stond binnen no-time Zwanger op… :slight_smile:

als je een digitale hebt gebruikt dan is het wel duidelijk genoeg.

Een vriendin van mij heeft een paar weken zelfs bloedingen gehad en die heeft nu een prachtige dochter! Dus het kan met gemak een innestelingsbloeding zijn.

Ik hoop je zo te kunnen feliciteren!