ik let eigenlijk nooit zo op moglijke zwangerschapsverschijnselen, maar merk toch nu dat ik sinds een dag of drie wat branderige steken in mijn borsten heb (tja, hoe leg je dat uit), maar niet continu.
Het lijkt een beetje op het hebben van spruw, of het opkomen van een toeschietreflex…
maar mijn vraag, herkent iemand dit (als verschijnsel van zwangerschap of juist van iets anders)
Spannend Fietje. Ik herken het niet, ik merkte juist een afname van de melkproductie en lang uitblijven van de toeschietreflex toen ik zwanger was. Maar dat laatste heb ik ook bij mijn eisprong.
vrijdag gaan mn man em ik voor het eerst in 5 jaar een weekend met ons tweeen weg zonder kids.
dat betekend dus ook dat we de kids een weekend niet zien, dit lijkt me wel erg moeilijk…maar we kunnen dan eindelijk eens bijslapen, aangezien we 2 nachtbrakers hebben.’
Misschien kan ik in het weekend ook al testen.
want ik had al eerder heel ietsje bloedverlies in het begin van mn menstruatie, na 2 dgn brak het pas los, maar als ik van dat eerste uitga is mn NOD dus 2 dgn eerder, Ach we zullen het zien. maar vind het wel spannend.
Op www-fertiltyfriend-.-com (weet niet of ik de link mag plaatsen) kun je naast dat je in 20 lessen heel veel over zwanger worden leert a.d.h.v. primaire en secundaire tekenen je cyclus bijhouden. Dus o.a. temperatuur, slijm, baarmoederpositie, evt testresultaten etc. Ook wordt aan de hand van de kenmerken een datum van de waarschijnlijke ovulatiedatum berekend. Ook kun je dan opgeven wanneer je geklust hebt.
Ook kun je een vip-versie aanvragen (tegen betaling) en dan kun je ook nog meer gegevens analyseren.
Dat zou leuk zijn, als jullie dan ook tegelijk zwanger zijn :dance:
Nou ik ga ook bijna gelijk op en zou dan ook graag aansluiten. Al denk ik nog steeds van niet.
wees welkom in de club van hetzelfde schuitje!!!
merk nu trouwens wel weer dat ik een stuk vaker op kok te vinden ben dan dan voor ik in dit topic mee ging schrijven, weet niet of dat zo blijft hoor, dus vergeef me dat als ik zwanger ben ik mijn aandacht weer zal verplaatsen…
Ik ben dan w.s. nog het meest actief in het jan 2006 clubje, want het jan 2008 clubje is niet echt iets voor mij geweest toendertijd. Wel leuk hoor, als die andere topics, maar ik merk dat ik altijd terug keer naar de jan 2006 mama`s, dar ben ik echt “thuis”
Dat geeft toch helemaal niet Fietje. Ik zie het stopperstopic ook meer voor de stoppers :oops: , bij mamagroepen blijf je gelijk op gaan dat is toch anders.
Lotte spannend!! Hoop snel een berichtje te lezen dat je een streepje ziet!
Knollie, veel plezier bij Marco Borsato.
Even een vraagje; als het goed is kun je onder mijn banner nu ook mijn cyclus zien van de afgelopen maanden, maar waar stoppen jullie eigenlijk met tellen?
Ik tel vanaf de eerste dag van de menstruatie en tel dan door tot de eerste dag van de volgende mesntruatie. Of moet je dan tellen tot de dag voor je nieuwe mensturatie? Snappen jullie wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet zeker of mijn cyclus dan 27 of 26 dagen is
Knollie: die steken had ik bij m’n vorige zwangerschap ook! Ze waren behoorlijk fel, maar duurden nooit lang en ik had ze ook maar af en toe. Ik kreeg toen ook duidelijke aders te zien! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je hoor!
Ik heb het nu (en vorige maand) ook rond mijn ei, kwam ik achter. Alleen dan veel minder pijnlijk.
Tigru: ja ik was nog even gaan googlen en vond het alsnog.
Ja mijn cyclus dus wel stabiel kan je zeggen, want de eerste maand heb ik gewoon overgeslagen, maar zat ik dus ook op 2 maal 26. En de twee maanden daarna ook… Dat is hoopgevend Kan me haast niet herinneren waarom ik ooit met de pil begonnen was, blijkbaar niet om de heftigheid en de onregelmatigheid…
Hoe gaat het inmiddels met jou? Slaap je al wat beter? En heb je de MW al gesproken?