Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

of ik het ga redden tot zaterdag dat weet ik niet. maar ik doe heel goed mijn best hahh. misschien helpt het dat ik nog maar 1 test heb hahahah.

Ben zo benieuwd naar jullie testen! Hoopt op nog meer toekomstige wondertjes!

Heb een beetje geslapen vannacht… MAar ja, was te verwachten. Ben benieuwd hoe mijn auto het bij de garage doet vandaag :S

RA, jammer van je negatieve test :thumbdown:

Lotte, voor jou ook :thumbdown:

Ik hoop maar dat jullie beiden te vroeg getest hebben.

Tigru, lastig dat je zulke nachtmerries hebt zeg! :hug:

WM, ik hou mijn temp nu ook bij. Zit jij ook bij fertilityfriend?

Knollie, wie weet is het een teken :pray: , zou wel heel snel zijn dit keer :smiley:

Ben braaf aan het wachten, maar heb echt geen geduld tot volgende week, was het maar vast zo ver. Ik heb tot nu toe elke ronde na mij eisprong klachtjes die op een zwangerschap kunnen duiden. Maar goed het zegt nisk, want de vorige 2 rondes was het ook niet raak.

vlinder dus je bent ook in ronde 3? ik denk dat dat bij mij ook gaat gebeuren hoor. op zich heel normaal dat we nog niet zw zijn. ze zeggen dat 70% binnen een half jaar zw zijn maarja dat geduld hebben is nogal moeilijk he?

27 dagen! Heb m’n nieuwe NOD op 30 dagen maar gezet… Wel fijn dat het nu iets eerder is dan 32 dagen, maar ja, ben er al wel achter dat ik bruin verlies heb voordat mijn ei komt. En die was ook eerder.

Lotte, ronde 3 inderdaad voor ons. Ja en ik geloof 30% in drie maanden, dus dat is ook niet zoveel.

ja klopt van die 30% dus dan hebben we nog ff hahaha.

@lotte82 wrote:

op zich heel normaal dat we nog niet zw zijn. ze zeggen dat 70% binnen een half jaar zw zijn maarja dat geduld hebben is nogal moeilijk he?
Ja hoor, dat is heel normaal. Ik ben 3 x onwijs snel zwanger geraakt, maar dat is ook geen garantie voor een snelle 4e zwangerschap. En ik ben verbaasd over mijn geduld, maar waarschijnlijk speelt het mee dat ik al 2 prachtige kindjes heb.

@Penelope wrote:

@lotte82 wrote:
op zich heel normaal dat we nog niet zw zijn. ze zeggen dat 70% binnen een half jaar zw zijn maarja dat geduld hebben is nogal moeilijk he?
Ja hoor, dat is heel normaal. Ik ben 3 x onwijs snel zwanger geraakt, maar dat is ook geen garantie voor een snelle 4e zwangerschap. En ik ben verbaasd over mijn geduld, maar waarschijnlijk speelt het mee dat ik al 2 prachtige kindjes heb.

nou, bij mij gaat die vlieger helaas niet op :oops:

ben nog steeds erg ongeduldig… al gaan de dagen wel sneller voorbij door de drukte thuis.

@Fietje wrote:

@Penelope wrote:
@lotte82 wrote:

nou, bij mij gaat die vlieger helaas niet op :oops:

ben nog steeds erg ongeduldig… al gaan de dagen wel sneller voorbij door de drukte thuis.
Komt misschien ook omdat ik nog vrij recent een missed abortion heb gehad? Ik heb het gevoel alsof mijn lichaam er nog niet klaar voor is ofzo. Het heeft natuurlijk ook een flinke klap gehad met die 2 bevallingen in een jaar. Er zijn genoeg anderen die de 3e er dan ook zo achteraan krijgen, maar er zal wel een reden zijn waarom het bij mij niet zo is. Maar op de een of andere manier heb ik nu meer geduld dan voorheen.

En mijn oudste is nog geen 2,5 dus wat ruimte tussen nr 2 en 3 is ook wel handig. Helemaal omdat we ook nog graag een nr 4 zouden willen.

Penelope, lekker dat je wel het geduld hebt. En 2 bevallingen en zwangerschappen kort na elkaar zal ook best veel vergen van je lichaam.

Fietje, kunnen jullie binnenkort al tekenen voor de overdracht van het huis?

Penelope hoe oud zijn jou kinderen dan?

Mijn oudste is 2 jaar en 4 maand en de jongste 1 jaar en 4 maand.

Pfff geduld…daar zou ik ook wel een dosis van kunnen gebruiken!! :wink:

De vorige keer was ik al in ronde 2 zwanger dus we zijn behoorlijk verwend. De kans dat het weer zo snel raak is, is natuurlijk errug klein :frowning: En nu hoorde ik laatst ook nog weer ergens dat je eitjes na je 35e zo dramatisch slechter worden, dat ze het mogelijk willen maken om ze dan te laten invriezen (als iemand bv nog geen partner heeft ofzo…) Nou, lekker bemoedigend dan… :shifty:

Ik ben ongeveer van jouw leeftijd Squirrel, dat hou ik dus ook voro ogen, het wordt vanaf nu alleen maar minder, niet beter in elk geval. En moeilijker zwanger worden na je 35e betekent dat het gewoon wat langer kan duren. Dat wetende helpt óók mee om geduld te hebben bij mij.

penelope je was dus nog eerder zwanger dan dat ik zwanger weer ben na irene… knap hoor! Petje af… ben nu smiddgas al bekaf … en irene lijkt steeds minder behoefte aan slaap te hebben pff…

Bij Y. was het ook in een keer raak.

Bij T. hebben we een jaar moeten wachten

Dus we zien wel hoe het nu gaat.

@nl2suzy wrote:

penelope je was dus nog eerder zwanger dan dat ik zwanger weer ben na irene… knap hoor! Petje af… ben nu smiddgas al bekaf … en irene lijkt steeds minder behoefte aan slaap te hebben pff…
Ja, ik was binnen 3 maanden na de bevalling weer zwanger van de tweede (meteen na de eerste ongi en daarvoor hadden we het ook niet geprobeerd) en die werd dus net voor de verjaardag van de oudste geboren. Gelukkig kon de oudste toen al wel een beetje lopen :smiley: Maar het is erg druk, dat wel. Leuk druk vaak, behalve als er onweer op komst is :wink: Maar gezien mijn leeftijd en de wens voor nog 2 kindjes willen we niet wachten met proberen, je weet nooit hoe lang het gaat duren.

Knollie, dat is ook wel een verschil dan. Was het niet moeilijk dat het de 2e keer een jaar duurde? Kan me zo voorstellen dat je had gedacht en gehoopt dat het weer snel zou gaan.

Ja was erg moeilijk,

we waren ook al vrij snel bij een gynaecoloog.(ivm met mn 1e bevalling dat dat de oorzaak zou zijn) maar er was niets aan de hand.

vlak daarna was ik dus zwanger