ik ben echt erg. ik kon me niet bedwingen en heb toch getest. maar het was negatief. maar ik ben uitgegaan van 28 dagen en dat is woensdag maar mijn vorige cyclus duurde 31 dagen dus het kan ook zaterdag zijn.
Hmm dat klinkt als een verrote maandag Tigru, vanavond lekker voetjes van de vloer en relaxen, heb je wel verdiend na zo’n dag!
Haha lotte dat komt me heel bekend voor, dat had ik afgelopen zaterdag nou ook! Ik ben nog niet ongesteld hoop dat dat zo blijft, morgen testje er tegenaan (denk ik) ben bang dat het niet zo is maar ja…
jee, het gaat weer spannend worden hier!
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor
Tigru, zulke ochtenden moet je niet te vaak hebben :thumbdown:
Lotte, aaah, jammer, maar het kan nog!
Lotte jammer maar het kan nog!! Hopelijk van de week dan!
Er is nog hoop Lotte, ik hoop mee! Ook voor jou natuurlijk RedAngel!
Lig idd lekker op de bank nu, onder een dekentje, in mijn pyjama, met de poezen…
@ Tigru…hoe gaat het nu?
ik heb elke keer steken in mijn buik, ook heb ik van die blauwe aders bij mn (.)(.)
Maar ja het kan natuurlijk ook zijn dat ik dat gewoon WIL voelen en zien!
redangel jij gaat morgen testen he? ik ben benieuwd.
Lotte, wat jammer, maar wat niet is kan nog komen… Wel grappig (nou ja, wat heet grappig) om te lezen dat het bij jou dus ook zo gaat Ben dus niet de enige met het geduld van een visstick…
Tigru; Da’s zeker rottig op de maandag, maar de keerzijde; de auto wordt gemaakt en de afspraak met MW is ook gemaakt. Met het fietsen heb je weer gesport, dus best wat bereikt in alle hectiek vind ik zo :thumbup: .
Wij hebben ook zorgzaam, wel handig met uitzendingen als je mee mag etc. Althans, ik heb zorgzaam, mijn man zit gewoon bij zijn werk in zeg maar…
Vandaag naar newborn baby gekeken van mijn vriendinnetje, zo lief! Zucht…
Fijne avond allemaal
Op het feit na dat ik nu weiger te slapen (slapen = extreme nachtmerries) gaat het wel weer. De auto staat bij de garage en de maatschappelijk werker belde dat ik toch ergens anders hier in de stad moet zijn…
@ Kuona: Kon nog niet bij zorgzaam verzekeren, ben pas 3 maanden getrouwd XD
Tigru; newlyweds! Dat is altijd leuk om te horen. Ik wist niet dat je daarvoor een wachttijd had, wij hebben het aangevraagd toen ik meeging naar Amerika voor een jaar, toen waren we inderdaad iets van een jaar getrouwd.
Hoe vergaat het de rest hier? Allemaal druk aan het aftellen / inhouden / uitzingen?
ff heel snel…
Tigru: dat klinkt als een beroerde ochtend gister! Hopelijk gaat-ie vandaag wat beter!!
RedAngel: al getest???
Lotte: jammer van de negatieve test, maar het kan idd nog he?
Knollie: dat klinkt als zwanger hoor!!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je!
Hier klussen we nog even vrolijk door :mrgreen:
Tigru… ik hoop dat je je snel weer beter voelt :hug: :hug:
Lotte en Red Angel… jullie houden het spannend!!!
RedAngel: spannend hoor
Tigru: Sterkte hoor. Ik zou echt helemaal gek worden als ik niet kan slapen, dus hopelijk binnenkort slapen zonder nachtmerries.
Knollie: Spannend hopelijk wil je het niet alleen zien, maar is het ook gewoon zo met een reden.
Lotte: Nog even spannend dus, sterkte met het wachten!
Hier nog meer dan een week wachten voor mijn nod, tenminste als ik op een 30 dagen cyclus ga komen na het stoppen met de pil. Maar omdat ik temperatuur bijhoud om inzicht te krijgen in de cyclus denk ik dat ik vorige week dinsdag mijn ei zou gehad zou moeten hebben. Met zondag voor het laatst klussen zou er dus een theoretische kleine kans moeten zijn voor een zwangerschap, maar daar gaan we maar niet vanuit.
Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld na je ei voordat je weer ongi moet worden? Ik hoop snel zodat we de volgende ronde wel kunnen benutten voordat manlief 2 weken voor zijn werk weg is.
Knollie, dat klinkt toch wel hoopvol hoor, ik voor je!
Tigru, toch nog een beetje kunnen slapen?
WM, gemiddeld heb je 14 dagen na de eisprong je ongi. Op een site las ik gemiddeld tussen 11 en 14 dagen en ik heb het inmiddels ook al een keer na 11 dagen gehad. Maar de meeste bronnen/sites zeggen na 14 dagen. Heb je een kortere of langere cyclus dan 28 dagen dan zit het verschil meestal in de dagen van ongi naar eisprong.
RedA, al getest?
Lotte, jij houdt je vandaag in met testen?
Hier is de ongi eindelijk voorbij.
Fietje, gelukkig heb je er op tijd rekening mee gehouden dat die bloeding wel eens je ongi zou kunnen zijn geweest, dan heb je deze ronde dus ook weer kans om zwanger te zijn en word je misschien helemaal niet meer ongi.
Heey!
Hihi wat zijn jullie toch allemaal lekker nieuwsgierig! Helaas was de test vanmorgen negatief, maar ongesteld ben ik ook nog niet Dus ik moet nog steeds wachten…
@ Tigru; ik hoop dat je snel bij maatschappelijk werk terecht kunt, en daarnaast weer beter kunt slapen. Sterkte meid! :hug:
ja ik hou me nog wel ff in met testen. als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ga ik weer testen.
Jammer RedA, maar we blijven
Lotte, tot zaterdag wachten? Red je dat?
@ Penelope; thanks En anders gaan we volgende maand vol goede moed weer verder
@ Lotte; Spannend hoor! Ga je het redden tot zaterdag?