ik kijk weer mee met de testers!!
Ik ben heel benieuwd naar al jullie testen!
@Kuona: 20! :shock: Amai, dan zou ik 8 jaar ouder zijn… Nee, zo is het gelukkig niet…
Misschien ga ik nu een stomme vraag stellen, hoor maar als n00b mag ik dat denk ik wel…
Jullie testen allemaal iedere maand, ik heb daar nog helemaal niet overna gedacht… Ben nu alleen maar bezig met mijn cyclus… Omdat ik graag wil weten hoe die is. Maar over het daadwerkelijk klussen en daarna heb ik nog niet echt nagedacht. Ja Wel hoe te klussen en als het zover mocht zijn, maar het test stukje niet. Heb het er eigenlijk ook niet met mijn man over gehad…
En zo ja, wat raden jullie aan als test? (Anders via PM).
We hebben het wel over ovulatietesten gehad en willen hier de komende 3 tot 6 maanden niet aan beginnen. Eerst maar eens zien wat het lot ons brengt. Daarna gaan we mikken
de kruidvat testen (2 voor 5 euro) schijnen goed te zijn.
kwamen ook als best uit de test van kassa
Wij hebben aardig druk weekend achter de rug. Net terug van een verjaardag in het noorden van het land. Was wel gezellig!
Er is hier verder nog niet veel veranderd, we hebben besloten als ik dinsdag nog niet ongesteld ben geworden er weer een testje tegen aan te gooien, nog even afwachten dus
Inmiddels wel begonnen met de zwangerschapsvitaminen incl foliumzuur.
Fijne week allemaal! En Lotte ik ben heel benieuwd ook wat er bij jou uit komt woensdag! Spannend hoor!
@Fietje wrote:
de kruidvat testen (2 voor 5 euro) schijnen goed te zijn.Ja, heb ik ook hele goede ervaringen mee, maar als je aardig wat test (je niet in kunt houden tot je NOD en toch daarvoor ook al test), dan zijn ze in verhouding nog best prijzig. Ik heb ook goede ervaringen met de testen van zozwanger, die zijn toch net even wat goedkoper.
kwamen ook als best uit de test van kassa
Fietje, het lijkt het toch op dat die bloeding je ongi was he?
Hier is het vloeien nu pas opgehouden.
@Penelope wrote:
Fietje, het lijkt het toch op dat die bloeding je ongi was he?
Hier is het vloeien nu pas opgehouden.
ja, ik denk het wel… al was het niet veel
of ik sla gewoon een hele maand over…
ik hoop eigenlijk dat ik snel een ongi zie, want dan heb ik meer zekerheid
ik test trouwes zelf met testen van “testjezelf” die zijn ook een stuk goedkoper, maar ik heb geen idee of die echt betrouwbaar zijn…
van die van kruidvat weet ik dat wel
ik zit me nu te vervelen op mijn werk
ik mag over een uurtje naar huis!
en morgen lekker vrij.
ik heb nog even gekeken op de site van testjezelf, en hun testen zijn
15 stuks voor 19,17 euro
Thnx al voor jullie antwoorden, zal me er eens in gaan verdiepen :lol:
De test die ik gebruikt heb was ook die van de kruitvat van 2 voor 5 euro, en was hartstikke positief en duidelijk
Bij zozwanger heb je er 12 voor 11.50 euro (maar daar komt nog iets van 3 euro bij aan ideal- en verzendkosten).
tigru ik gebruik ook de testen van testjezelf.
redangel wel spannend he dat je dinsdag gaat testen ik ben benieuwd.
ik vind het ook alleemaal wel spannend hoor. ik ben benieuwd woensdag hahahah.
Het is echt maandag! Ik had echt beter in bed kunnen blijven liggen.
Wilde vanmorgen naar maatschappelijk werk voor hulp. Zo gezegd, helaas niet zo gedaan.
Eerst al beroerd geslapen (allemaal nachtmerries). Daarna twee telefoontjes die ik eigenlijk niet kon hebben, moest immers weg. Auto kapot. Op de fiets naar de andere kant van de stad. Bleek het verplaatst te zijn naar het centrum (daar woon ik!). Terug gefietst. Aanmelding gehad bij maatschappelijk werk. Door naar de Unive om van verzekering te wisselen. Wisten ze niks van Zorgzaam (speciaal voor partners en kinderen van militairen), dus krijg nu alles thuis gestuurd. Thuis de garage gebeld, auto kan morgen gemaakt worden. Mijn broertje gebeld, dat vanavond de auto overgestart moet worden en naar de garage moet. Dokter gebeld om afspraken te verzetten. Heel vermoeiend zo’n maandag ochtend. Ik kruip zo op de bank en blijf daar lekker liggen!
jeetje tigru wat een ochtend.
En Guinevere, hoe gaat het met jou? Jij had vorige week je NOD.
ja guinevere ik ben ookbenieuwd.
ik moet mezelf zo inhouden om niet te gaan testen maar ik wacht lekker toch tot woensdag hahahha.
als ik woensdag de test heb gedaan en het is positief dan leg ik de test op het kussen van mijn man. als hij dan na zijn werk zich gaat omkleden dan ziet ie hem. hoop ik dan maar hahahha.
Spannend Lotte!
lotte spannend!!!