Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

Begrijp ik wel hoor Suzy.

Wat ik kan vinden over de babyboomzwangerschapstesten is dat een indrooglijntje vaak als positieve testlijn wordt gezien.

De volgende keer dan maar weer via zozwanger de zwangerschapstesten kopen want daar heb ik goede ervaringen mee. Ook met de ovutesten van de babyboomshop trouwens.

RedAngel: dat klinkt wel hoopvol hoor, die klachtjes!! :thumbup: :thumbdown:

Knollie: een vieze smaak in je mond kan toch ook een teken van zwangerschap zijn (heb ik es ergens gelezen…zelf nooit gehad)

Vlinder: hopelijk geen griep…maar gewoon zwanger!! :pray:

Ik ga de volgende ronde ook maar eens ovu testen proberen…ben benieuwd of mijn ei idd zo vroeg is. Dat zou dan trouwens ws wel goed uitkomen want vriendlief zit anders óók in het buitenland tijdens mijn vruchtbare dagen (het is wat met die mannen hier :wink: )

Squirrel: Vastbinden moeten we ze :lol: . Tja tegen de baas zeggen dat je niet naar het buitenland kan omdat er geklust moet worden is ook weer zo iets he.

Maar ik ga ook ovu-testen gebruiken in de volgende cyclus, kan ik checken of ik mijn ei dan wel spot.

maar ik moet eerst maar eens gewoon ongesteld gaan worden na het stoppen met de pil. Tot nu toe lijkt de cyclus me normaal, maar je weer maar nooit natuurlijk.

Zwanger voel ik me in ieder geval niet, wel snip verkouden!

Het nog even op google gezocht, het was van kassa die test en romed stond op de laatste plek, had me even vergist met babyboomshop:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4558337

Die babyboomshop testen heb ik op internet slechte dingen over gelezen.

Het is wat met jullie mannen die rond de eisprong weggaan! Kan niet hoor :naughty: het moet hier wel spannend blijven :mrgreen: .

Tis wat die mannen allemaal naar het buitenland! De mijne heeft gelukkig een baan dichterbij huis zonder buitenlandse tripjes :wink:

Wel erg leuk zo’n forum hier, elkaars verhalen horen enz. Die ervaring had ik nog niet :slight_smile:

Vandaag maar eens gezellig op verjaardag… :smiley:

Thanks voor al jullie reacties, we wachten nog steeds in spanning af! :smiley:

ja kan inderdaad had ik bij de vorige zwangerschappen ook. maar ja dan zou dat nu al wel heel snel zijn.

Heb net heerlijk mijn man gesproken! Dik anderhalf uur lang ^^

Woensdag is zijn verjaardag (hij wordt ook eindelijk 28) en er zijn heel veel pakjes en kaartjes zijn kant op. Ben benieuwd wat hij van alles vind!

Nou normaal gesproken is mijn man ook niet zo vaak weg en zeker niet zo lang. Maar deze buitenland tripjes zijn verschoven naar het najaar omdat we eerder dit jaar veel moesten trainen voor een 7 daagse fietswedstrijd. Maar als hij gewoon in Nederland is werkt hij lekker dichtbij hoor, met 20 minuutjes is hij thuis.

Tigru: fijn zeg 1,5 uur!! Alvast gefeliciteerd met je mannetje!

@ Tigru: hoe oud wordt je mannetje ?

Hmm da’s dus duidelijk weggevallen, hij wordt 28, ik ben het in april geworden…

Tigru, lekker om je vent zo lang gesproken te hebben, zet je meestal toch weer even lekker met 2 benen op de grond. En alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag. Ik dacht dat je 20 bedoelde :smiley: .

Hier ook zo fijn om mijn man thuis te hebben, niet alleen mijn man terug, maar ook mijn sparringspartner en maatje waarmee je alles kan delen en bespreken. Fijn om er niet meer alleen voor te staan. De tijd is snel gegaan en eigenlijk ging het ook prima, maar nu ook ik wat minder stoer hoef te zijn, merk ik pas hoe moeilijk dat soms eigenlijk was. Tigru, ik tel met je mee af hoor, voor je het weet sta je hem op te wachten :thumbup: .

Verder rustig weekend gehad, wel veel babybezoek, lekker kunnen kroelen met de kleintjes van anderen, heel goed voor de hormenen :naughty: :lol:

Fijne avond verders nog!

Oja, ben even de draad kwijt, wie staan nog te popelen om te testen? Zit er nog zwangerschap in de lucht momenteel? Redangel, al wat meer zekerheid?

redangel is de eerste die mag testen en ik mag woensdag testen. wowwwwwwwwww spannend.

Hoe voel je je Lotte?

Zo blijft het hier toch steeds spannend he :mrgreen:

@ Lotte

heb je al symptomen

@ redangel: spannund

ik heb vandaag heeeeeeel veel geslapen. maar ikheb het dan ook druk gehad. maar normaal slaap ik niet zoveel hahaha.

en ik had eergister een ongigevoel

Spannend lotte! En RA: hoe voel jij je?

Lotte…wat spannend allemaal.

net boer zoekt vrouw gekeken…leuk!!!

morgen weer werken!

nog een paar dagen en dan mn NOD wel spannend hoor.

Maar denk niet dat het raak is. aangezien we bij T.ara er een jaar ovwer hebben gedaan.

ik heb besloten oim woensdag pas te gaan testen ivm teleurstellingen.