Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

Amaya & Penelope: Ziet er goed uit de lijstjes. Fijn dan jullie dat willen bijhouden, geeft toch een goed beeld van de status van alle meiden.

Enneh Amaya, ik had wel al gezien dat het plaatje bij het aantal weken klopte, maar dacht nog dat zal wel voor de 1e zijn. Maar nu zijn het er al 4 en klopt het nog steeds, wordt ie automatisch gevuld, net als een ticker?

Tigru: Hopelijk voor jou komen je schoonouders niet. Goed dat je hulp hebt gezocht en dat je klachten serieus worden genomen!

Vlinder: Genoeg geklust dus, dat is mooi, nu maar weer afwachten.

Squirrel: Het vrouwelijk lichaam blijft toch af en toe niet te volgen. Hopelijk toch nog op een gunstig tijdstip geklust.

RedAngel: jij bent nu de eerste met een NOD. Hoe voel je je?

Wat mij bezighoudt: Manlief gaat morgen weg voor zijn werk, tot volgende week zaterdag. Niet leuk. Maar nog minder leuk is dat hij volgende maand maar liefst 2 weken achter elkaar weg moet en dat in de klusperiode. Ik verwacht zelf dat deze ronde het niet gaat worden. Waarschijnlijk te vroeg gevlamd. En toen het waarschijnlijk ‘moest’ hadden we allebei geen zin en waren we moe. Ik wil de druk nog niet zo hoog leggen in het begin. Denk wel dat ik volgende maand ovulatietesten ga gebruiken, weet nog niet welke zie zoveel verschillende verhalen!

Wannabe, dat zou balen zijn als hij volgende rond weg is! Ovutestjes ik heb sensitest, ik heb ze gekocht omdat ze de goedkoopste waren die ik kon vinden.

Ben een avondje alleen thuis, ga zo even bankhangen. Voel me heel erg moe, beetje spierpijn overal, hoop dat het geen voorbode van griep is, heb ik geen zin in.

WM, hier hetzelfde probleem, mijn man is deze ronde ook in het buitenland als ik mijn eisprong heb. Balen, maar niks aan te doen :thumbdown: Ik hoop voor jou dat je deze ronde het geluk hebt zwanger te zijn, dan doet het er niet meer toe :wink:

En beterschap Vlinder!

@wannabe-mammie wrote:

Enneh Amaya, ik had wel al gezien dat het plaatje bij het aantal weken klopte, maar dacht nog dat zal wel voor de 1e zijn. Maar nu zijn het er al 4 en klopt het nog steeds, wordt ie automatisch gevuld, net als een ticker?

Nee was dat maar zo makkelijk :angel: :mrgreen:

Ik zoek op het internet steeds plaatjes op die ongeveer gelijk staan aan de zwangerschapsduur van iedere zwangere :wink:

En die plak ik dan bij de gegevens…

Wel een gezoek en gedoe elke keer, maar vond het wel leuk :inlove:

Zeker leuk! Bij babybytes staat het ook week tot week beschreven mét plaatje (scheelt je misschien wat zoekwerk).

Die heb ik idd inmiddels ook gevonden, komen de meeste plaatjes nu ook weg dacht ik.

Maar bedankt voor de tip.

Nou Amaya respect hoor. Dan is het voor jou wel te hopen dat er niet al te veel zwangeren meer bijkomen. maar voor alle nog niet zwangere natuurlijk geen reden om maar niet meer te klussen en te hopen :lol:

Nou de kans dat het deze ronde raak is schat ik zelf op zo’n beetje 5%, niet echt veel dus. Dus hopelijk komt de ongi nu snel en is manlief nog net niet weg als het ei komt.

Op babyboomshop zijn er testen voor 0,39 euro, een pakket met 30 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten voor 26 euro. Heeft een van jullie hier ervaring mee?

meld me ff heeeeel ego (zag dat er veel geschreven was maar heb geen puf om alles te lezen)

ben kapot: pyjamaparty gehad met de kids vh werk

en vandaag de hele dag naar Zeist geweest naar een vriendin

en ik begin griep te krijgen (denk ik) ben beroerd en een erg vieze smaak in de mond.

WM, ik heb die ovutesten gehad, dipstick en meteen die cyclus mijn ei gespot. Mocht ik weer ovutesten willen kopen dan zou ik weer die van de babyboomshop kopen.

Ach jee Knollie, jij ook al ziek? Beterschap!

Mijn oudste ligt ook al 2 dagen ziek op bed, hij had vanavond nog 39,5 graden koorts. Erg sneu.

Hey wannabe :wink:

Idd bijna m’n NOD, voel me beetje wisselend…

Had afgelopen donderdag echt krampen alsof ik ongesteld ging worden maar tot nog toe nog niets, wel tussendoor voor etenstijd misselijk en sinds gister ook enigzins als ik opsta. Overigens is m’n buik best gevoelig onderin, kan er niet lekker op liggen. Maarja of het nou een naderende ongesteldheid is of niet, geen idee! Vanavond wel testje er tegenaan gegooit maar die was nog negatief (denk wat te vroeg). Heb namelijk volgens mij vorige week zaterdag m’n eisprong gehad.

Echt spannend hoor! :pray: :slight_smile:

ik meld me ook maar even, verder niets te melden :wink:

hey meiden, ik voel me wel een augustus stopper, omdat ik na ruim 13 jaar sinda augustus geen pil meer slik en wel al foliumzuur, emotioneel gezien ben ik dus al ‘gestopt’. Ware het niet dat mijn man net pas thuis is en we nog even aan het idee willen wennen…

Suzy, ga je nog een tweede banner maken? Sorry, beetje nieuwsgierig!

Fijne avond!

@ suzy

de eerste was een spoedecho met 5 weken omdat ik zoveel buikpijn had, waren ze bang dat het misschien buitenbaarmoederlijk zou zijn, was het gelukkig niet :smiley:

Mn 1ste normale echo had ik vorige week vrijdag was toen bijna 9 weken.

Heb over 3 weken de 2de echo, ben dan 12 weken en 5 dagen.

ik ga de 2e banner nog wel maken als ik er wat meer vertrouwen in heb gekregen hahaha … goed? en als ik wat familieleden iets heb verteld haha :wink: Je weet nooit of ze hier toch stiekem kijken haha

KIm lekker zoveel echos behalve die 1e dan maar uiteindelijk weer wel… Hier in onze verloskundige praktijk maken ze pas met 12wkn… bij Irene was mijn eerste echo met 11wkn3dgn…

Suzy, best wel laat he pas met 12 weken, moet je heel lang je nieuwsgierigheid bedwingen.

Knollie, beterschap!

Penelope, voor jou oudste ook!

Wannabe, die zwangerschapstesten van de babyboomshop schijnen niet zo goed te zijn. Radar o.i.d had zwangerschaptesten getest en deze waren niet zo goed. Ik geloof dat kruidvat op 1 stond.

Redangel, klinkt goed :pray: , volgens mij had Kim dat ook dat ze niet op haar buik kon liggen en die was zwanger :slight_smile:

Ben gister om kwart voor 9 al naar bed gegaan met een kruik. Maar was toch erg onrustig de hele nacht. Spierpijn is weer weg. Vandaag maar lekker rustig dagje van maken.

RedAngel, dat klinkt toch best hoopgevend met die misselijkheid. Jammer dat de test negatief was. Maar het kan nog.

Wannabe, ik heb zelf nu dus goede ervaringen met de ovulatietesten van sensitest. Als je zwangerschapstesten wilt halen zou ik zelf voor die van de kruidvat gaan. O enne voor het lijstje geen probleem hoor als er veel zwangeren bijkomen, ik doe het graag en gun het jullie ook allemaal! :inlove:

Redangel, jammer van de negatieve test, maar klinkt hoopgevend dus ik duim gewoon dat je later je eisprong hebt gehad en het dus gewoon een beetje vroeg is om te testen :pray: Ben je trouwens al wel met foliumzuur of zwangerschapsvitamines begonnen?

Beterschap voor alle zieken! :hug:

Suzy, maar als er bekenden van je lezen hier, dan zien ze aan je berichtjes toch ook dat je zwanger bent? Dan kan die banner er ook wel bij :angel: :wink: Nee hoor, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Hier trouwens ook pas rond 12 weken de eerste echo hoor, tenzij er aanleiding is om het eerder te doen.

@Vlinder83 wrote:

Wannabe, die zwangerschapstesten van de babyboomshop schijnen niet zo goed te zijn. Radar o.i.d had zwangerschaptesten getest en deze waren niet zo goed.
Die heb ik net gekocht. . . Wat is er niet goed aan dan? Testen ze pas laat positief of vals positief?

Op Radar kan ik het niet vinden, maar op flair online staat 1 bericht dat iemand heeft gelezen dat ze een zwak streepje kunnen laten zien als je niet zwanger bent. Ik ga er even meer over opzoeken, want op KoK heeft ook iemand die ervaring met Kruidvattesten, 1 ervaring zegt niet zoveel natuurlijk.

het is meer dat die banner er nog niet is voor mijn eigen ongerustheid… ik wil niet alles al helemaal leuk maken … misschien om iets achter de hand te hebben ofzo? :slight_smile: ik bel ook pas naar de vk als ik 6 of 7wkn ben hahaha