Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

haha I hope so!!!

heb nu standaard smorgens een vieze smaak.

en mn BH’s zitten strakker.

maar houd in mn achterhoofd, dat dit puur toeval is

Janine, gefeliciteerd!!! :mrgreen: :dance: :thumbup: we gaan als een speer :mrgreen:

Maar jij voelde toen toch ook enorme steken zo rond de tijd van het innestelen? Klinkt allemaal heel positief hoor.

En Lotte? Ook nog geen ongi bij jou? Kun je je nog inhouden met testen?

nog geen ongi hahahha.

Lotte spannend

heb je al getest

neeeeeee ik wacbht tot zaterdag.

spannnuund

en dan weet ik het maandag pas!!!

we gaan een weekndje weg, nou ben heel benieuwd

RedAngel, Knollie en Lotte, jullie maken het wel spannend!

Lotte hoe waren de lengtes van je cyclus tot nu toe? En voel je wat verder?

ik had toen ik de pil slikte een cyclus van 28 dagen. de eerste maand na het stoppen met de pil was het 31 dagen. dus ben benieuwd.

Zit je nu op dag 29 of 32?

dag 29. daar om wacht ik ook tot zaterdag met testen hahhh.

Groot gelijk!

penelope jij bent toch met de derde ronde bezig he? hoe is jou cyclus dan?

Knollie, klinkt echt als zwanger hoor!! :mrgreen: Mooi dat jullie het leuk gehad hebben bij Marco.

Amaya, wat bijzonder zeg van je zoontje! ( je hebt wel zijn naam er staan, weet niet of dat de bedoeling is ivm anonimiteit :wink: )

Lotte, knap hoor als je het tot zaterdag vol houdt met testen.

@lotte82 wrote:

penelope jij bent toch met de derde ronde bezig he? hoe is jou cyclus dan?
staat onder mijn banner :slight_smile:

@Vlinder83 wrote:

Amaya, wat bijzonder zeg van je zoontje! ( je hebt wel zijn naam er staan, weet niet of dat de bedoeling is ivm anonimiteit :wink: )

oeps… :oops: bedankt voor je oplettendheid :-* :shifty:

penelope hahahh ik zie het.

amaya ik denk toch dat kids zoeits voelen. ik was 3 maanden zw en mijn zoon zei vanaf toen het word een meisje. ik kon hem er niet vanafl helpen hahaha. ik zei tegen hem dat hij ook een broerjte kon krijgen maar hij bleef volhouden hahahha. en jahoor het werd idd een meid. heel apart.

@lotte82 wrote:

penelope hahahh ik zie het.
Na die van 14 dagen heb ik ovulatietesten gebruikt en toen netjes op dag 14 een positieve ovutest gehad, dus ik heb in elk geval wel weer een eisprong. De huisarts had gezegd dat dat ook wel een half jaar kon duren, maar gelukkig valt dat reuze mee. Ik geef ook nog bv dus er kan ook maar zo een maand tussen zitten dat ik geen eisprong heb.

hi, ben nieuw ik ben 27 september gestopt met de pil dit weekend zou ik officieel ongesteld moeten worden. Ben ziek geweest dus heb veel klachten gehad, maar we gaan het zien!

Gr. Dijo