Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

Hoi dijo! Veel succes ermee :thumbup: :mrgreen:

Welkom Dijo! Gaan jullie voor een 1e kindje? En wat is je leeftijd? Dan zet ik je meteen even in ons lijstje. En meteen spannend dus, leuk!

welkom dijo.

Welkom Dijo!

Ik wil wel de uitslagen zaterdag horen… Wij moeten nog 62 dagen wachten tot we kunnen gaan klussen (ok, het zal op dat moment alleen nut hebben als ik in het begin van mijn cyclus is, maar klussen zal er!)

Kinderwens is 1 dag over tijd volgens haar banner. Joehoeee, lees je nog mee?

kinderwens ben benieuwd.

Welkom Dijo!

Welkom Dijo!

Knollie: leuk dat jullie zo’n fijne avond hebben gehad. Enne…dat klinkt behoorlijk zwanger daar bij jou hoor!! :thumbup: :thumbdown:

De sollicitatie ging super! Het lijkt me echt een leuke baan. T is administratief. Er is nog 1 andere kandidaat in de ‘race’ en die heeft wel een opleiding die iets meer aansluit. Maar degene met wie ik het gesprek had, zei dat hij met mij ook een ‘goede klik’ had. Ik krijg 3 november uitslag. Het is heel dichtbij, kan parttime werken en evt. meer uren wanneer nodig…die mag ik gewoon thuis maken!!! Ideaal!

Lotte wat spannend! Je laat ons wel wachten :-).

Dijo: welkom!!!

Jemig wat een ingewikkeld gedoe met die ovulatietesten of valt dat wel mee? Heb dat nog nooit gebruikt dus ben een leek wat zo’n schema betreft. Zie de temp, maar wanneer ben je dan vruchtbaar??

Ohw enne, de verloskundige kan ik pas maandag bellen voor een eerste afspraak, dus nog even geduld wat betreft de duur… Kom net thuis van een dagje zwembad, ben erg gaar, maar wil eigenlijk nog wel zo’n test halen. Alleen heeft mijn kleine peuter er niet zo’n zin in om nog weg te gaan… Even paaien? :oops:

hmm ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij de vk… ik wacht tot week 7 ofzo met een afspraak maken… in de hoop dat ik dan met week 9 of 10 een afspraak heb en dan meteen die echo kan doen :stuck_out_tongue: (of is het loze hoop en laat ze me gewoon in week 8 komen en dan met week 12?)

welkom dijo!

Klinkt goed Squirrel, vooral dat je thuis je uren kan aanvullen :thumbup:

Janine, je kunt ook zo’n test halen met het aantal weken, heb je het maximale dan was die bloeding dus een innesteling.

welkom Dijo

Ik ben Dijo, kom uit het westen en ben 24 jaar, 1e kindje idd.

Vind het zelf wel spannend ook ivm mn vriend zijn ouders wat lastiger kinderen konden krijgen en ik er vanzelf ben uitgegaan dat het bij ons ook was lastig zou gaan worden.

Ik ben deze week ziek geweest dus allerlei klachten wel jammer. Maar zondag kan ik toch pas testen? En durf t eigenlijk niet te testen wil eigenlijk wachten tot ik ongesteld ga worden haha… of niet dus… want als je gestopt bent met de pil kan t toch ook zomaar zijn dat je ipv na 28 pas na 31 dagen ongesteld gaat worden :S Wil ook niet meteen ervan uitgaan dat het in 1x gelukt is…

Heel veel vragen… maar spookt allemaal door mn hoofd en heb nog niemand verteld van onze plannen en mn vriendinnen kunnen alle 4 geen kinderen krijgen dus durf t ook niet met hen er over te hebben :S

Heey lady’s,

Jullie hebben er behoorlijk op los gekletst vandaag! Moest ff 3 pagina’s bijlezen :slight_smile:

Welkom Dijo! Gelijk al spannend dus!

Ben benieuwd naar je sollicitatie squirrel!

Mijn gesprek ging minder goed, zoals ik al bang voor was heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word(deze loopt tot 31 december). Het ligt niet aan mij heeft hij gezegd maar ze zijn aan het reorganiseren en dan gaan de vaste contracten voor de tijdelijke… Logisch maar wel flink balen :frowning: :?

RA, balen zeg!! Kun je makkelijk weer een baan vinden denk je? Weet niet in welke richting je werkt hoor en of dat heel lastig gaat worden.

Squirrel, een goede klik is toch wel vaak belangrijker dat net iets meer ervaring of opleiding. Ik duim voor je :thumbup: klinkt in ieder geval ideaal.

Janine, bedoelde je mijn overzicht? Na je ovulatie gaat de temp omhoog en blijft hoger ( hopenlijk, want dan ben je zwanger ). Maar dat tempen heb je dus niks aan voor het klussen, want je ei is al geweest als die omhoog gaat. Je kunt gewoon kijken met die methode of je uberhaupt een ei hebt.

Ik heb nu al een paar dagen een trekkerig gevoel onderin, plus weer vocht uit mijn borsten :roll: . Vorige rondes had ik dat ook, durf dus niks te hopen.

Vlinder, ja die bedoelde ik: abracadabra :wink:

Penelope: ik bedoelde ook die test met indicatie van de weken…

Kindje gepaaid, dus hup in de auto voor zon test… Heb het hele dorp afgereden: nergens te krijgen! Ene heeft hem niet in de collectie, ander dacht hem te hebben maar verkeerd geleverd en de apotheek weet van het bestaan niet eens af :shock: . Lekker zo’n klein dorp :twisted: . Morgen dus een nieuwe poging ff verderop…

Janine! Zo loopt de spanning wel heel ver op! haha, hoop dat je zelf een beetje kan slapen vanacht.

RA: wat rot van je baan :wall: , heb je enig idee welke kant je nu opgaat? En geeft dit voor jullie thuis een ander situatie ten opzichte van een kindje (financiele zekerheid etc)? Althans, als ik vragen mag… :oops:

Dijo: Welkom bij de club! het kan zeker gebeuren dat je cyclus langer is dan je met de pil gewend was, mijn eerste ‘pil-loze’ menstruatie liet 52 dagen op zich wachten…

Squirrel: ik :thumbup: voor je!

Tigru; fijn dat je een goed gesprek heb gehad bij de MW, en super dat je hulp hebt gezocht :thumbup:

Hier alles rustig, heb het alleen bere-koud met dit winterweer 8)

Fijne avond!

Dijo, bedankt voor je intro. En je staat in het lijstje :slight_smile:

Lastig voor je, dat je vriendinnen niet zwanger kunnen worden. Maar ons mag je de oren van het hoofd kletsen :mrgreen:

Balen van je baan RA! Succes alvast met het oriënteren op de arbeidsmarkt.

Vlinder, deze keer heb je nog een extra signaal toch? Dat je ovutesten niet minder werden van kleur. Klinkt toch ook erg positief!

Janine, hehe, nog een nachtje slapen voor je wat meer duidelijkheid hebt.

Ik werk binnen de bank als adviseur voor particulieren. Het lastige is vooral dat ik maar parttime kan werken ivm fysieke klachten tgv een ongeluk 2 jaar geleden. Dus het zoeken loopt niet zo van een leien dakje.

Maar we gaan nu vol goede moed weer verder zoeken.

Wat betreft kids, dat veranderd niet. M’n partner verdiend iig genoeg om rond te komen. Het zou dan misschien soms iets rustiger aan doen moeten zijn maar dat heb ik er wel voor over.

Misschien in de toekomst wel als gastouder aan de slag, lijkt me ook erg leuk!

Nu eerst alles even laten bezinken.

Thanks in ieder geval voor jullie berichtjes :slight_smile: