haha… thanks…
eeuh… 52 dagen… ik kan niet wachten tot dit weekend. Ik heb allemaal kleine dingetjes waarvan ik denk dat ik misschien wel zwanger ben.
Ik vloei onwijs en nog wit ook. Stekende pijn in mn onderrug, opgezette buik. Maar dit kan natuurlijk ook allemaal komen omdat ik beetje grieperig ben de laatste week en misschien is het wel vertekenend omdat ik zo graag wil dat het zo is. Mijn vriend zei direct dat hij dacht dat ik zwanger ben dus ben benieuwd, is alleen dan zo’n teleurstelling als we het zo graag willen.
Ik ben ook wel benieuwd wanneer als het zo ver is je het je familie gaat vertellen en hebben mensen nog leuke ideetjes om het te vertellen… als jullie snappen wat ik bedoel… loop wel een beetje hard van stapel maar mijn gedachten over kindjes slaan ook op hol…
Bedankt dames
@ Squirrel, spannend
@ nl2suzy, ze leiten mij idd gewoon in week 8 en week 12 komen.
@Dijo, als je vragen hebt, kom maar op, zitten al een aantal ervaringsdeskundigen hier
@RA, wat balen dat je contract niet verlengt wordt, hopen dat je snel iets anders vind
@ Vlinder, dat trekkerige gevoel heb ik ook heel erg, met name op de plek waar mijn 2 littekens zitten van de vorige keizersnedes
@ Kuona…ik heb het ook zooo koud, terwijl ik met een deken op de bank lig. maar vertik het om nu de verwarming al op te stoken :shifty:
weet iemand of je al zwverschijnselen kunt hebben voor je positief test?
ben net naar de kapper geweest heb het weer lekker kort, zo nog ff een kleurtje erover heen (zwart met een blauwige gloed) en dan kan ik er weer een paar weken tegenaan!
@ Dijo, bij de eerste hebben we het na de 1e echo verteld, met 9 wkn.
Bij de 2e met 6 weken al , omdat ik heel veel last had van de bekken toen en ik tijdelijk niet mocht werken.
ik ben gewoon benieuwd of je voordat je getest hebt al zwangerschapsverschijnselen hebt.
Bijvoorbeeld wit vloei en opeens heel erg nat zijn… is dat iets wat zekerheid bied of is dit persoonsgebonden… of ga ik nu te ver!?
knollie: oke… en hebben jullie bij de 1e ook iets speciaals gedaan voor de opa en oma of gewoon alleen verteld? Weet niet is misschien leuk om ze te verrassen!?
dat witte vloeien had ik heel erg bij de beide vorige zwschappen, maar toen was ik wel verder op weg.
je gaat niet te ver hoor, vragen staat vrij.
en het is toch ook allemaal erg spannend vooral als het je eerste is
wij hebben het de beide keren gewoon verteld.
mm… dus eigenlijk is te vroeg voor dat soort dingen… mm…
thanks voor je antwoorden
Ik heb het mijn ouders verteld zodra ik het mijn hubbie had verteld, vrijwel meteen dus.
Bij Anna hebben we een echo achter de foto`s van onze huwelijksreis gedaan bij mijn ouders.
voor mijn schoonouders hadden we dezelfde fotolijst gekocht waar ze bij de eerste drie kleinkinderen een collage had gemaakt.
bij de tweede hebben we anna een shirtje aan gedaan met de tekst: “mij wacht een grote klus, ik wordt grote zus.”
ik heb mijn ouders een kaart gegeven met een leuke tekst voor de a.s. opa en oma.
ik heb mijn banner ff aangepast
Jeetje wat zijn we een kletskousen met z’n allen.
Amaya: inderdaad heel erg bijzonder hoor zo van je zoontje. Nu maar hopen dat hij het niet in de supermarkt gaat zeggen
Dijo: Welkom enneh we lopen redelijk gelijk op, hier 23-09 laatste pil, 28-09 laatste pilbloeding. Maar de kwaaltjes klinken wel goed. Leuk ideetje om het ouders te vertellen is een oppasbon. Zie http://www.ikvader.nl/forum/forum/prenataal/hoe_kom_jij_die_9_maanden_door_0/vertellen
Squirrel: klinkt als een job die voor jou gemaakt is. Hoop dat je 3 nov positief nieuws krijg
RA: helaas dus slecht nieuws op het werkgebied. Zal niet makkelijk zijn om een nieuwe job te vinden in deze moeilijke tijd. Succes in ieder geval!
Nou ik weet niet zo goed wat ik moet denken van mijn lichaam hoor. Ik heb ongesteld achtige krampen in mijn buik en daarnaast heb ik ook wat bloedverlies. Maar het is wel redelijk veel zo in 1 keer. Met mijn pilbloeding had ik dat in ieder geval nooit en hoe het daarvoor was weet ik niet meer. Wel weet ik dat het meer slijmerig was voor mijn pilbloedingen. Maar zou het een ongi zijn of misschien een innesteling. Vorige week zondag geklust, vorige week dinsdag ei (dus al niet ideaal) en zou ik dan nu pas mijn innesteling hebben? Lijkt me wat laat. Maar goed even afwachten dus. Voor een ongi lijkt het me weer wat vroeg. Hoeveel dagen zou je positief kunnen testen na een innesteling? Jeetje wat een vragen allemaal. Enneh ik heb ook al 2 enorme joekels van puisten in mijn gezicht.
Nou hou jullie op de hoogte!!!
Spannend WM! Volgens mij zegt men dat je 10 dagen vanaf de innesteling positief kunt testen.
WM, op welke cyclusdag zit je nu? Kan het niet zo goed zien, dag 25 ofzo? Zou natuurlijk bets een ongi kunnen zijn, maar ik hoop het niet voor je.
Lotte, je schreef ik heb mijn banner aangepast, ik denk jaaaa die is zwanger en heeft zo’n banner genomen :mrgreen: . Ga je stiekem vandaag nog testen?
Dijo, bij de 1e had ik een aantal zw. tekenen voordat ik wist dat ik zwanger was. Nu heb ik elke ronde die tekenen weer, maar zit inmiddels al in ronde 3 :roll: , dus van mijn lijf snap ik geen snars meer. Vertellen hebben we gelijk met 5 weken gedaan, we waren zo blij dat nieuws moest gedeeld worden.
@ Vlinder: een goede klik is meestal idd belangrijker. ‘helaas’ had hij dat met die andere kandidaat ook!! :? En die wilde juist weer graag méér uren werken, heb dus geen idee welke kant het uit gaat. Gewoon maar afwachten!!
@ RA: jeetje…vervelend zeg! Fijn dat het niet direct gevolgen heeft voor jullie besluit om voor een kindje te gaan. Ik hoop dat er snel iets nieuws op je pad komt.
@ Dijo: wij hebben het met 5 weken aan mijn moeder verteld, omdat ik graag bij haar terecht wou kunnen als het mis zou gaan. De rest van de familie hebben we het na de echo (10 weken) verteld. Bij m’n moeder was 't wel grappig…die had het net over de stamboom die mijn oom aan het maken was. Konden wij zeggen…nou ma, er komt een kleine aanvulling bij
@ Lotte: ik dacht het zelfde als Vlinder toen ik las dat je je banner aan ging passen!!
Ik had ook al een aantal voortekenen voor ik een positieve test had; vaag misselijk, duizelig, veel plassen, steken in m’n (.) (.) en duidelijk zichtbare aderen daar. Maar ja, net zoals Vlinder had ik de vorige ronde ook een paar van deze klachtjes en niet raak dus! Ook ik begrijp geen hout meer van mijn lijf :roll: Nu heb ik weer last van jeuk en ‘spierpijn’ bij mijn baarmoeder…dat zal ook wel weer loos alarm blijken te zijn :x
squirrel en vlinder sorry voor de verwarring hhahhaha. maar ik ga morgen testen. ik ben nog neit ongi.
mijn mannetje heeft een prijs gewonnen. een cadeaubon en een tuinhaard. hij mag ook meedoen voor de hoofdprijs en dat is een sierhaard. dus erg leuk hahaha.
ra heb jij al tekenen van een zw? ikke niet helaas. maar ja geen onig is hoop toch?
Ik denk toch echt dat het een ongi is en dat zou dus een cyclus van 24 betekenen. Is natuurlijk wel aan de korte kant, maar niet ondenkbaar. Wel snel na de eisprong mijn ongi, maar ja wanneer ik echt mijn eisprong heb gehad weet ikook niet 100% zeker dus het kan.
goedemorgen dames,
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties… drukke boel hier maar leuk dat je zulke positieve reacties terug krijgt en dat iedereen ook echt het geen wat (in dit geval in mijn hoofd zit) reacties op krijg TOPPIE!
wm: Leuk lezen over hoe mensen het aan hun familie vertellen! Ik weet t gewoon echt niet, misschien zijn al die kwaaltjes wel de drang om kindjes te krijgen en wil ik het wel al te graag! Mijn laatste pil geslikt op 25 september, 27 september ongesteld geworden en 1 oktober laatste dag ongesteldheid. Ik weet ook niet precies wanneer ik nu moet testen of niet. ik blijf gewoon wachten tot volgende week zaterdag en als het dan nog niet zo ver is dan ga ik testen, wil niet tegen een teleurstelling aanlopen!
Raar he dames dat je lichaam je kan foppen terwijl het eigenlijk puur natuur moet zijn, maar je hersenen hebben zo’n overtuigingskracht dat het alles kan zijn! Ik ga ondertussen gewoon weer lekker verder speuren op het internet
WM: vorig jaar bij ronde 1 (direct na stoppen met pil) was mijn cyclus ook 24 dgn. Ik heb toen de eisprong duidelijk gevoeld op dag 14 en 10 dgn later dus ongi… Een LF van 10 dagen is kort maar kan dus wel!