fietje hopelijk gaat de pijn gauw weg!
Overheen gelezen dat bbmz het ook niet is. Wel raar hoor dat je zo’n pijn hebt :hug:
Fietje, wat rottig!! Hopelijk voel je je gauw beter :hug: .
Vlinder, een streep is een streep volgens mij hoor… .
Ik bel vanmiddag de VK, wil graag gauw een echo hebben ivm de bloeding die ik na 3 weken had…
Fietje, heel veel sterkte!
als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik een test doen.
lotte, heb je al eens eerder zo’n lange cyclus gehad?
duurt nu wel erg lang
Fietje, wat vervelend zeg.
Blijft het zo’n pijn doen, en zit de pijn bij je baarmoeder?
ik hoop maar dat het niks ernstigs is. en dat het snel beter met je gaat.
Vlinder, ik denk dat ik je binnenkort wel kan feliciteren! spannend!
mopsie, nee in principe niet
dames
kan iemand omschrijven hoe menstruatiepijn voelt. Ik heb al een aantal dagen een zwaar gevoel in mn buik en een beetje zeurderig gevoel. Is dit menstruatie pijn. ben nog steeds niet ongesteld geworden dus, maar als dat het gevoel is zal t er wel aankomen. :S
Echt raar dit allemaal heb nog nooit menstruatiepijn gehad of iets dergelijks toen ik de pil slikte of daarvoor…
Dijo, of ik nou aan de pil ben of niet, ik heb altijd 2 dagen er voor een vreetkick. Dan moet ik 1000x naar de kasten lopen op zoek naar iets zoets, wat ik dan niet in huis heb :roll: . Verder krijg ik twee dagen ervoor lage rugpijn en een zwaar gevoel. Het maakt dan geen verschil in heftigheid van dat gevoel of ik nou aan de pil ben of niet.
mm okey… ik heb idd ook lage rugpijn en dat zware gevoel al vanaf vrijdag. Maar nog niet ongesteld. En toen ik de pil slikte had ik hier dus helemaal geen last van. Had ik uberhaupt nergens last van!!
mm… okey thnx vlinder… weer wat wijzer…
Nou hing ik net weer te :sick: :sick: boven de wc. Kan toch niet anders dan dat ik zwanger ben… Heb net weer een test gedaan, vanmorgen was mijn urine vrij licht. Ik zal hem hieronder neerzetten, zien jullie ook een streep? Je moet wel goed kijken hoor, is lastig te op de foto te krijgen.
Vanaf wanneer kun je die digitale doen? Waar gewoon zwanger/niet zwanger op staat?
Mijn nod is woensdag, maar mijn ei was denk ik op dag 16. Dus het zou op zich logisch zijn dat de test nog niet donkerder is.
hey Dames
Hier gelukkig nu al mijn eisprong licht positief gespot .
Op dag 14 van mijn cyclus dus ga deze maand een nromale cyclus tegemoet in plaats van 40 dagen.
Dus we zijn hier dan ook al flink aan het klussen hopen dat het deze keer raak is:D
Vlinder voor jou ook nog even spannend kun je je nog inhouden tot woensdag ?
Hye vlinder
Ik zie toch echt een streep hoor
Stiekem gefeliciteerd:D
Ik maak mezelf niet gek he? :shifty:
Zit er nog even naar te kijken net, maar hij is echt duidelijker dan die van vanmorgen
Ik zit heel zachtjes te juichen…
vlinder was je de vorige keer ook zo snel misselijk??
Vlinder, stomme vraag, maar zie allerlei strepen :oops: . Deze test ken ik niet, dus weet niet goed welke streep je bedoeld, maar zie er genoeg :lol: .
Zou tof zijn zeg!!! De digitale kun je doen een paar dagen voordat je ongesteld wordt ook. Dus ik zou zeggen halen :-). Anders doe je die morgenochtend: ben je weer een dag verder en heb je ochtendurine!
vlinder ik zie echt wel een streep hoor. dus bij deze gefeliciteerd.
Jullie zien hem ook dan he , ik hoop echt dat het nu blijft zitten en dat ik niet ongi ga worden de komende dagen.
Janine, je moet in de buurt van die controlestreep kijken
@nl2suzy wrote:
vlinder was je de vorige keer ook zo snel misselijk??
Dat begon bij 6 weken en duurde tm 9 maanden. Ik herken wel dezelfde soort misselijkheid nu.