Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

vlinder, ik zie niet zo veel… maar ik denk dat als je eisprong op de 16e was, dat de 30e je Nod moet hebben, dus misschien is het nog wat te vroeg?

en daarom zo onduidelijk.

doe over 2 dagen dan zo’n digitale, dan heb je óf zwanger, óf niet zwanger, dat is veel duidelijker dan staren naar een streepje dat er wel of niet staat.

Ik deed meteen maar zo’n digitale, niks voor mij wel of geen duidelijk streepje

Maar die misselijkheid zegt mij genoeg, hihi.

Joepie Vlinder, dit lijkt me toch echt een streep hoor. Hij lijkt is ietsje donkerder dan mijn eerste positieve test (4 dgn voor NOD). Ik had toen nog een negatieve digi test, die was positief op mijn NOD. Is toch ander he…als je gewoon ZWANGER ziet staan ipv zo’n streep.

Fietje: dat klinkt heftig hoor. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en voel je je gauw weer beter.

Prissie: klus ze! En iig al fijn om te weten dat deze cyclus niet zo lang zal zijn!

Ik ga volgende ronde ook aan de ovutesten hoor! Heb de afgelopen week last gehad van allemaal vage kwaaltjes maar is nu weer over. Zal dus wel met ei te maken hebben, maar ja wanneer die nu precies was… :roll:

Ik heb ook gelijk een digitale gedaan, want ben ook niet zo goed in turen naar streepjes zoals je leest ;-).

Ik heb een digitale gekocht, doe die morgenochtend. Kan pas eind van de ochtend komen vertellen hoor, want ik moet eerst werken.

Vlinder, ik zie m echt wel hoor :mrgreen: :dance:

Het spijt me Vlinder, kan je niks zeggen, weet namelijk ook niet wat ik moet zien… Sorry, dat is mijn onkundigheid weer.

Ik hoop het wel voor je!

@Vlinder83 wrote:

Ik heb een digitale gekocht, doe die morgenochtend. Kan pas eind van de ochtend komen vertellen hoor, want ik moet eerst werken.
Het is zo ook wel duidelijk hoor :mrgreen: :wink:

ik ben heel benieuwd vlinder maar zoals ik het hoor is het zo al duidelijk genoeg… ik kan er niets over zeggen heh :stuck_out_tongue: ben nog steeds stekeblind hahaha

vlinder…je kan ook nu testen :mrgreen: die digitale hoeft niet perse 's ochtends ik heb hem ook s’avonds gedaan :wink: , we kunnen niet zo lang wachten :stuck_out_tongue:

Hihi, ik vrees dat ik iets te veel thee op heb. En morgen is mijn hubbie ook thuis :smiley:

@Vlinder83 wrote:

Hihi, ik vrees dat ik iets te veel thee op heb. En morgen is mijn hubbie ook thuis :smiley:
:mrgreen: oke dan moeten we nog ff door duimen :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:

hey vlinder, ziet er goed uit… en je klachtjes ook… hopelijk kan je morgen een fles ranja open maken en het vieren :slight_smile:

Nou slaap lekker voor straks en succes…

ik zie hier wel een streep…

Bij T.ara had ik dat ook zo. en ja ze wordt nu toch echt bijna 2

bahhhhhhhh ik voel me ff kut door die cyclus en onzekerheid. sorry moest ik ff kwijt.

vlinder, ik zie een streep… gefeliciteerd!

hier een finke ongi… of wellicht een vroeg miskraam (vanwege het braken en diaree, die ik bij een vorige vroeg miskraam ook heb gehad.)

maar dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat ik van de onzekeheid af ben, en weer met een schone lei aan een cyclus mag beginnen.

mijn nieuwe NOD word 23 november bij een nomale cyclus (deze van 6, 5 weken zie ik maar gewoon als een uitzondering!)

Vlinder: volgens mij een lichte streep ja, maar morgen dusmeer zekerheid

Fietje: Niet leuk de klachten die je had, maar nu in ieder geval duidelijkheid

Lotte: :hug:

En alle anderen ik hoop dat alles goed gaat. Er wordt zo veel geschreven dat ik helaas niet alles kan bijhouden. In ieder geval morgen vertrek ik naar Polen voor mijn werk, dus als jullie allemaal een beetje minder willen posten tot en met donderdag, want dan kom ik weer terug :lol: :smiley: :lol:

Fietje, ik ben blij dat je nu duidelijkheid hebt al hadden we je natuurlijk een zwangerschap gegund. Maar nu weet je wel weer waar je aan toe bent :hug: Heb je ook niet meer zoveel pijn? Ik zou het ook als uitzondering beschouwen deze langere cyclus. Ik pas je NOD aan in de lijst.

WM, veel plezier in Polen!

Lotte, :hug:

WM veel plezier in Polen

@ Lotte een dikke :hug:

Knollie, bij jou heeft het dus niet om 10 uur (of daarna, hehe) doorgezet?

nee nog steeds bruinige afscheiding

maar dat was vorige maand ook zo 2 dgn en toen kwam de rest zeg maa~r!