vlinder het begint er nu toch echt op te lijken heh! Spannend!!!
Squirrel, ik hoop dat je je ei gehad hebt!
Het was hier vanmorgen vroeg, zoontje heeft nog niet door dat hij toch echt wel een uur langer mag slapen, het was 5 uur vanmorgen :? . Slapen jullie kindjes wel goed nu?
Hier ligt kleine smurf nog op één oor!
o, heerlijk zeg!
ja, ongekend! Meestal is-ie tussen 7 en half 8 present! Ik ga zo maar 'es ff kijken…t wordt wel tijd voor z’n ontbijt…
het zet hier nog niet door.
alleen gistermorgen dus heel iets bruine afscheiding, echt minimaal.
wel hele erge hoofdpijn gisteren.
vorige maand brak de h*l los tegen 10.00 uur smorgens dus ben benieuwd!!
Vlinder spannend ben benieuwd
Vlinder, als je nu weer een lichte streep hebt, dan ben je volgens mij gewoon zwanger hoor :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: Zeg maar wanneer ik je van het kluslijstje af kan halen, meteen of nog even wachten? :mrgreen:
Hier waren de kindjes op de normale tijd wakker.
Squirrel, ik kan je banner nu niet zien (vanuit het reageervenster), maar ik hoop dat je je ei hebt gehad.
Mijn hubbie is net weer terug uit het buitenland en ik hoop dat mijn ei nog moet komen
hier was het half 6… blegh
Penelope, wacht n g maar even, ik wil eerst een duidelijkere streep zien . Alhoewel ik nu echt goede hoop hebt, temp is nog hoog en zojuist heb ik mijn ontbijtje er weer uitgegooid op de wc :sick: . Maar goed eerst maar even afwachten, ben nog wel wat huiverig door vorige maand.
Vlinder, ik ben heeel erg benieuwd naar je test woensdag, maar normaal is een streep een streep he, of hij nou licht is of donker :P…ik wil je al heel voorzichtig feliciteren
Begrijpelijk Vlinder, ik blijf voor je
Lotte, nog steeds niet ongi?
Fietje, bij jou ook nog geen ongi in zicht?
Hey dames,
Knollie… idd… jammer.
Ik heb vanmorgen getest en negatief. Maar mn menstruatie is ook nog steeds niet opgang… maar jaah volgende maand beter alle klachten zullen wel in mn hoofd gezeten hebben omdat ik t te graag wil
Iedereen succes die nu nog moet testen!!
hier gisteren een “drama” gehad op werk.
eerst na het eten voelde ik me duizelig en misselijk, waarop een collega zich afvroeg of ik niet zwanger was… haar het een en ander verteld, en toen het weer beter ging ben ik weer aan de slag gegaan.
Aan het bed van een patient werd ik weer niet lekker, en zakte door mijn benen van de buikpijn. ik ben op een bed gaan liggen en de collega heeft de chirurg gebeld om naar me te kijken.
Weer het hele verhaal gedaan. en hij heeft een apendicitis en een eug uitgesloten, maar kwam uit op een mogelijk miskraam. Daar zat ik zelf natuurlijk ook al aan te denken, maar toch fijn dat het een van de andere dingen niet is.
Uiteindelijk lukte het niet meer om verder te werken, en hebben mijn ouders met opgehaald omdat ik niet duizelig achter het stuur wilde stappen.
Inmiddels nog steeds niet echt lekker, maar met een stuk minder buikpijn.
@ Fietje
Wat een toestand zeg…rustig aandoen en hoop voor je dat het geen miskraam is.
Sterkte ermee :hug:
hier nog geen ongi
Fietje, jeetje zeg :hug: . Doe rustig aan, Zou je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben? Klinkt niet fijn in ieder geval zeg.
Dijo, balen!
Lotte, jouw cyclus begint nu ook al aardig lang te worden, lastig hoor die onduidelijkheid.
jeeeh fietje…
rustig aan goed aanjezelf denken is belangrijk… hopelijk valt alles mee :S
fietje dat is niet niks. ik zat al meteen aan een buitenbaarmoedelijke zw te denken.
zoals ik al zei, eug is uitgesloten, bovendien zou dat ook niet verklaren waarom mijn testen negatief zijn.
en ik weet dat dat echt heeeeeel pijnlijk is, en blijft
mm… niet zo mooi allemaal!!
Hopelijk gaat de pijn gauw weg… Sterkte!!