Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

Vlinder, heb je een foto van je test zodat wij kunnen mee genieten?

Hoi Penelope,

Als deze cyclus net zo lang is als de vorige dan zou dat op 20 november moeten zijn. Kan zijn dat deze maand iets afwijkt aangezien ik vorige maand m’n eerste pilloze menstruatie heb gehad. Maar hou maar ff 20 november aan;)

Wel spannend allemaal hier hoor!

Dames heb het gedurft… test gehaald. Morgenochtend ga ik testen, hopelijk word ik daarvoor nog niet ongi maar jaah… dat is natuurlijk afwachten…

ik weet ook niet hoe het allemaal moet voelen misschien is dat zware gevoel in mn buik wel feit dat ik ongi moet worden maar misschien weer niet. Ben net gestopt met de pil dus jaah…

Nou jullie horen morgen van me :slight_smile:

Gr. Dijo

RA, is verwerkt.

Dijo, knap dat je kunt wachten tot morgen!

vlinder ik duim voor je.

ik meld me even!

ben net terug uit Zeeland!

Snips, tnx :wink:

Dijo, knap dat je het volhoud tot morgen, ik had nu al getest.

Penelope, foto heb ik gemaakt, alleen krijg ik het niet goed op de foto. Dinsdag hoop ik een mooiere test te hebben :slight_smile:

@knollie1 wrote:

ik meld me even!

ben net terug uit Zeeland!

en test gedaan??? :mrgreen:

en hoe is het met de kindjes gegaan?

Hehe, dat hoop ik ook Vlinder! :pray:

Knollie, hoe was het weekend zonder kinderen? En heb je nog getest?

knollie hoe was je vakantie? En heb je getest???

vlinder ik hoop ook dat ie positief is!!!

Ik heb gisteren getest, deze was negatief en had vanochtend ook bruine afscheiding. dus denk dat ik gewoon ongesteld wordt.

ons weekend was geweldig, heerlijk genoten.

Ons hotel was in Terneuzen en we zijn nog naar Brugge en Antwerpen geweest en vanochtend uitgewaaid aan het strad…heerlijk.

vanavond zal ik alles terug lezen.

Knollie; fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad samen, jammer dat het niet raak is deze maand.

Voor de ander lady’s; succes met volhouden en hopelijk staat nummer 6 & & er snel bij :thumbup: :thumbup: :thumbup:

fotocollage van ons weekendje in showforum

jammer knollie

Ooooh wat spannend Vlinder!! Ik duim voor je hoor :pray: .

Knollie, welkom terug!

Dijo ook voor jou duimen dus :pray:

Spannend hoor meiden! Hopelijk snel de 6e :slight_smile:

Jammer Knollie.

Penelope, kom net tot de conclusie dat ik verkeerd heb gekeken. M’n NOD is op de 24e november :slight_smile:

Knollie, balen zeg! Je had zoveel klachtjes :frowning:

Dijo, heb je nog getest vanmorgen?

Ik kon -uiteraard- niet wachten met testen, vanmorgen dus weer een lichte streep :slight_smile: . Volgens mij moet ik nu gewoon wachten tot woensdag en dan kijken of hij donkerder wordt.

Oh vlinder wat spannend! Alvast een voorzichtige GEFELICITEERD!!! :dance: :clap: :pray:

Waaah!! Spannend hier zeg!

Vlinder: van mij ook vast een hele voorzichtige gefeliciteerd. Iig zijn jullie wel goed in raak schieten :wink: Deze keer gaat het vast goed!

Knollie: leuk weekendje gehad? Wel jammer van je aankomende ongi. Had echt gedacht dat het bij jullie raak was…

Dijo: al getest???

Lotte: nog steeds geen :twisted: :twisted:

Hier zit de klustijd er echt op… J. is vanochtend voor twee weken naar het buitenland vertrokken.Heb geen idee of en wanneer ik mijn ei nu heb gehad. :?