Aug & sept 2009 Al 7 zwanger!

Lotte, nog niks dus, je zit al wel op dag 31 ofzo nu toch?

Kuona, jaaa jullie gaan er nu ook voor, succes! Veel plezier in de bios. Wij gaan niet veel doen vanavond, moet morgenochtend weer werken.

Ik moet me echt inhouden niet nu al te gaan testen :silenced: Knollie hoe is het bij jou? Al getest? Ik gok echt zwanger voor jou hoor.

ik wordt echt gek van mijn lijf

mijn laatste menstruatie begon op 12 september. ik heb toen op 29 sept twee dagen licht bloedverlies gehad. sindsdien niet ongesteld, en dus eigelijk naar mijn idee nu al twee weken overtijd, maar negatieve testen.

Als ik uitga van het feit dat die lichte bloeding wel een menstruatie zou zijn geweest (twee weken na mijn ongi) dan zou ik nu bijna al weer kunnen gaan testen. Maar ik heb er allemaal weinig vertrouwen meer in.

Ik heb nu al een week last van mijn borsten, lage rugpijn, overal pukkeltjes, maar de testen laten niet eens een heeeeeel licht streepje zien. Ik hoop echt van harte dat ik snel uit mijn twijfels verlost ben, want ik begin opeens heel rare dingen te denken…

zo las ik ergens dat iemand steeds maar negatief teste, maar een bloed test bij de huisarts uiteindelijk aangaf dat ze al een eind op weg was…

pffffff

wedden dat ik eigenlijk heel erg blij ben als de duivels zich binnekort aandienen… dit gedoe ben ik echt meer dan zat… enne, o ja mijn testen zijn ook bijna op!

Pff, nou, mijn gal is gespuwd… ik ga weer lekker verder met werken!

ja vlinder ik zit al op dag 31.

jammer lotte…

Janine, Gefeliciteerd!!! :dance:

goh lotte, jij houdt het ook spannend zeg!

fietje klopt maar ik heb al wel nega getest hahah

pff… ik heb al een paar dagen raar gevoel in mn buik, onderrug doet pijn. Maar vandaag is de dag dat ik ongi zou moeten worden of niet! Durf niet te testen want misschien hoop ik teveel :S

Janine gefeliciteerd…

Knollie nog even afwachten :slight_smile:

en de rest ook… :slight_smile:

Gr. Dijo

dijo ik zou gewoone en testje er aan wagen

dijo spannend ik zou er ook een testje aan wagen.

fietje voor jou nog maar 2 dagen. spannend.

vlinder voor jou duurt het ook niet lang meer he?

suzy heb je al last van kwaaltjes? en wanneer krijg jij je echo?

hier nog geen ongi. ik loop voor de zekerheid de hele tijd met maandverband voor hahahha.

ach ja, zo spannend is het voor mij niet, want mijn NOD heb ik een beetje verzonnen…geen idee meer waar ik vanuit moet gaan.

vanmorgen in elk geval een negatieve test… dinsdag mag ik weer testen van mijzelf…

spannend weer allemaal.

Penelope: Voor het lijstje, mijn Nod kan naar 20 november.

Nou net als vorige maand, heb ik nu alweer een licht positieve test :think: . Maar weer afwachten dus of het blijft of dat ik toch ongi word. Kon me weer eens niet inhouden :shifty:

spannend hoor Vlinder!!!

ooooooooooh vlinder spannend

spannend, ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:

vlinder spannend!! ik zal voor je duimen!

Lotte ik heb nog steeds niet gebeld met de vk :wink: ik denk dat ik dat van de week maar is moet doen maar je hebt hier toch pas echo met 12wkn… dus heeft weinig zin… hahaha vind ik dan zelf die intake met 8wkn kan me gestolen worden :stuck_out_tongue: tenzij ze misschien toch ff gaat kijken haha

Verder nog geen klachten behalve moe maar verder mag ik absoluut niet klagen daarom vind ik het ook allemaal zo spannend of het allemaal wel goed zal gaan… bij irene had ik veel later getest omdat mijn vader toen net pas was overleden en ik dacht dat ik overtijd was door stress dus toen was ik al 6wkn op weg… en toen had ik wel buikpijn en hoofdpijn maarja nu nog nergens last van … maar wat niet is kan nog komen en anders heb ik geluk … hopelijk gaat het vanbinnen wel allemaal goed

Vlinder wat spannend, ik weet het even niet zeker hoor, was je vorige maand dan gewoon ongesteld geworden uiteindelijk? terwijl je wel positief had getest? Waarom laat je anders geen bloedtest afnemen bij de HA? Dan weet je het echt zeker…

Ik vind het allemaal reuze spannend hier! Het idee dat het dit weekend allemaal ineens voor het eggi is… Had donderdagnacht en vrijdag dus een zeurderig gevoel in mijn buik, maar kreeg vandaag pas pijnlijke borsten, dat gaat bij mij meestal gelijk op. Of ik dus afgelopen vrijdag/zaterdag vruchtbaar was, of misschien pas morgen of overmorgen, weet ik dus niet zeker. Mijn man is vanwege zijn werk echter alleen in het weekend thuis, dus ik hoop maar dat het afgelopen weekend prime time was… Voor de volgende maand (na mijn menstruatie als die komt) ga ik beginnen met ovutesten, gezien wij een nog kleinere kans per maand hebben door afwezigheid… Bij BBshop krijg je er 30 en kan ik er dus elke dag 1 doen, dan hoef ik me ook niet af te vragen of ik eventueel te vroeg of te laat ben bijvoorbeeld. Maar weer genoeg stof tot nadenken hier!

Hoe doen jullie het qua rood vlees, bepaalde kaasjes, kattenbak etc? Nu al niet of pas na positieve test niet?

Fijne Zondag!

Kuona, vorige maand had ik voor de nod licht positief getest, had ook allerlei zwangerschapstekenen, dag later weer getest toen was er geen lijn meer te zien, dag daarna werd ik ongesteld. Dus ik denk een vroege mk. Nu dus weer een licht positieve test, overigens wel iets duidelijker dan vorige maand :pray: .

Spannend hoor nu voor het eggie. Maar dat is wel lastig zeg dat je alleen de weekenden kunt benutten! Zit hij heel ver weg dan? Anders zou je nog een keer op een avond er heen kunnen rijden? Nou ik hoop maar dat je ei dit weekend is!

Ik let nu al op dingen die tijdens de zwangerschap niet mogen. Geen wijntje op een feestje en dat soort dingen. Ben verder vegetarisch dus heb met vlees geen probleem om het te mijden :angel:

Suzy, heerlijk toch dat je geen klachtjes hebt! Lekker van genieten, gaat vast nog wel komen, of niet natuurlijk. Hoeveel weken ben je nu ook al weer?

Pris, leuk dat je weer even wat hebt laten horen.

Lotte, jammer van de negatieve testen.

RA, jammer dat je ongi bent geworden :hug: Wat is je nieuwe NOD? Dan kan ik het aanpassen in het lijstje.

WM, jammer dat de bloeding heeft doorgezet :hug: , beetje aan de vroege kant dus en je denkt een korte LF. Jammer is het dan he, dat je niet precies weet wanneer je ei is geweest. Maar ik hoop voor je dat de volgende cyclus een langere LF heeft. Ik zet je nieuwe NOD in de lijst.

Zwangeren, volgens mij is het normaal dat je buik in het begin van de zwangerschap wat op zet.

Kuona, leuk dat jullie er nu echt voor gaan!

Fietje, balen dat je cyclus zo onduidelijk is. Maar wie weet, word je over 2 dagen ongi of test je dan positief :pray:

Dijo, spannend!! :pray:

Vlinder, wow, dat klinkt toch hoopvol :pray: Zeker als ie duidelijker is dan de vorige! toch alvast een voorzichtige gefeliciteerd hoor!

Hier komt m’n ei er morgen of overmorgen aan, hoop ik!