LIITA! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk om je onzekerheid voor de test terug te lezen, zo herkenbaar!
Wat een drukte hier bij de aug/sept stoppers zeg…
Tigru hoeveel dagen nog???
Hier nog steeds een vaag ongesteldheidsgevoel, denk dat het wel gewoon door gaat zetten. We zullen zien!
A Beate: spannend, succes!!!
(ps, banners, we willen banners)
jeetje kan je jullie geen dag alleen laten he pff… ik heb net een half uur bijna alles gelezen…
Heb t zo druk met werken deze week. Vroeg, laat,Vroeg, Tussen en nu weer laat… dus even van mijn ritme om dit forum te bezoeken af.
LIITA… GEFELICITEERD… misschien voorteken had je al om je aan te melden hier en direct zwanger… t is je gegund…
Hoest verder met de dames waar hun NOD aankomt??
Squirrel: Hoest verder? Red je het allemaal nog een beetje alleen en hoe ga je ermee om dat je het niet kan vertellen!? Hij komt dit weekend thuis toch!? Veel plezier geniet ervan!!!(K) o,JA hoest met het solliciteren??
KUONA: Hoest nou? Goed gevoel over je NOD of??? Ik duim voor je…
PRISSIE: Ik heb ook die onzekerheid, maar dat komt ook omdat je zoveel op het internet leest. Vroeger dachten mensen daar allemaal niet aan was er geen internet en zoveel invloed op je gedachten om kindjes te krijgen en kwam je ook nietzoveel over de zwangerschap te weten!! Ik ben pas met de 2e ronde bezig maar soms denk ik wat als ik nou geen kindjes kan krijgen, wie zegt nou dat iedereen zwanger kan worden. Mijn vriendinnen bijvb. 3 van de 5 kunnen geen kindjes krijgen… Maar aan de andere kant zijn we gezonde dames en waarom zou je zo onzeker zijn :S haha… okey is er dus even uit
TIGRU: Vervelend dat zo iemand het leven van je zus beheerst… Hopelijk is hij in goede handen nu en kan hij geholpen worden!!
BEATE: AL GETEST… spannend he allemaal… Ik duim voor je vandaag
PENELELOPE: Heb mijn bericht naar je toegestuurd over mij hoop dat t voldoende is als ej nog vragen hebt hoor ik het wel!
Vlinder: Leuk dat MvM zo leuk was en dat die test mooi was Hoest verder voel je je goed??
Hoest met de andere zwangere dames?? Veel kwaaltjes en voelen jullie je wel goed??
Ik weet even niets meer… ik ga proberen morgen weer te lezen maar morgen de hele dag onderweg met mn sport… als het doorgaat ivm de regen
ik heb me opgegeven voor mvm.
Leuk Lotte.
Beate, vanavond ga je testen? Spannend! Ik voor je!
Melizza, ook nog niet ongi geworden? Heb je nog getest?
Kuona, heb jij niet meer getest na die ene negatieve test? Maar ook nog niet ongi begrijp ik, wel wat ongi krampen, maar dat hoeft niks te betekenen
Dijo, ik heb je intro stukje in de openingspost gezet.
help ik heb bloedverlies. ik zit hier gewoon te trillen. ik denk dat het neit goed is.
Ah Lotte, ik schrik er ook van. Is het veel? Ook klontjes? Heb je kramp? Ik hoop dat het antwoord 3 x nee is. Wat voor kleur bloed?
En een hele dikke :hug: natuurlijk!
Oh Lotte wat erg. Hopelijk valt het mee en is het slechts een klein beetje. :hug:
weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, behalve dat ik hoop dat je beebje lekker blijft zitten waar het zit.
het is een klein beetje maar ik heb al een paar dagen geen zwangerschapssymptomen meer.
Ik zou me ook zorgen maken hoor Lotte, of het nou terecht is of niet. Maar het hoeft niet erg te zijn he, wat bloedverlies, al is het natuurlijk moeilijk je daaraan vast te houden als de zwangerschapskwalen ook zijn afgenomen. Maar ook dat hoeft niet meteen foute boel te betekenen. Arme jij :hug: Ik dat alles goed is en goed blijft.
dank je penelope je bent een schat.
He Lotte, nee he, het zit je niet mee, eerste de angst met die test en nu dit! Is het rood of bruin? Ik voor je.
rood maar niet echt donker
Dus geen oud bloed denk je? Kan een ook bloedvat zijn he, dat is geknapt.
dat het nu stopt met bloeden.
Heb je toevallig sex gehad? Dat had ik in de 1e zwangerschap… dag daarna kreeg ik bloedverlies, wat toch wel een tijdje aanhield. Was wel bruin overigens.
Lotte: Ai, wat spannend… :hug: Ik hoop dat het iets onschuldigs is en dat het bloeden snel weer stopt en de beeb lekker bij je blijft zitten.
Mijn ovu testjes zijn binnen!!
vlinder ik heb geen seks gehad hahah.
Squirrel, dat is in elk geval lekker op tijd.
Lotte, niet meer gebloed?
Yep, kan niet wachten om te beginnen. Ben erg benieuwd of ik 't zelf goed gevoeld heb de vorige rondes of dat ik er helemaal naast zat!
Hoe is-ie Lotte???