Aug & sept. 2009.Al 10 zwanger, nog 14 te gaan

Aaaaah Lotte een dikke :hug:

wil geen valse hoopp geven, maar heb bij beide kids veel bloedingen gehad in het begin, en heb toch 2 gezonde kids

Lotte :pray: :-*

Hey dames hier nog steeds een hoge temp elke keer 37,5 moet nog zo lang wachten.

Weet iemand ook hoeveel dagen na je ei je ongeveer ongi moet worden?

Bedankt trouwens dat de mensen hebben geschreven dat die onzekerheid er ook bij hun is of geweest.

heb nu trouwens al 7 dagen hoge temp

Gemiddeld word je 14 dagen na je ei weer ongesteld. Spannend Pris, wanneer had je je ei?

Had vorige week vrijdag mijn ei

Hoop het zo ook al de hele week buikpijn en jeuk aan mijn borsten en ook heel veel afscheiding

Ja ik heb net al even terug gelezen, maar had je vrijdag de 30e echt je ei of een positieve ovutest? In dat laatste geval had je zaterdag of zondag je ei.

Donderdag en vrijdag hele donker ovu test

dus denk vrijdag ma desnoods zaterdag of zondag dan nog ebst wel lang hoge temp toch?

Daar kan ik helaas niet zinnigs over zeggen Pris. Ik lees daar verschillende ervaringen over en heb er zelf geen ervaring mee. Sorry. Maar ik :pray: voor je dat het deze keer raak is. Als je zaterdag je ei had dan kun je dinsdag op zijn vroegst testen en zou je NOD zaterdag 14 november zijn.

Ja probeer te wachten tot de 19e dan zit ik op die 40 dagen wel moeilijk maar als ik dan nog niet ongi ben is de kans wel groot

Want deze maand was me ei eerder dan vorige maand

Is gewoon zo meoilijjk wachetn haah

Op de site van predictor staat:

Een langere cyclus

De periode tussen de eisprong en de volgende menstruatie is bij iedere vrouw vrij constant. De tijd tussen de menstruatie en de eisprong kan variëren, bijvoorbeeld door stress of door reizen. Dat merk je dus doordat je later ongesteld wordt.

___

Een kortere Luteale fase (de periode tussen eisprong en ongi) kun je bijvoorbeeld hebben als je nog bv geeft. Geen idee wat oorzaken van een langere LF kunnen zijn. Maar de kans is dus groter dat de periode tussen ongi en eisprong variabel is dan de periode tussen eisprong en ongi.

Ja weet alleen niet meer hoelang er toen tussen zat :oops:

Moeten maar even afwachten

Pris, je temp blijft altijd wel een aantal dagen hoog, pas de dag voor je ongi gaat die naar beneden. Kijk hier voor voorbeelden van temp. grafieken: http://www.fertilityfriend.com/ChartGallery/index.php?cat=1

Hey meiden,

Lotte ik :pray: voor je dat het een onschuldige bloeding is en dat alles goed gaat!!!

Ik heb vanmiddag de test van de kruidvat gekocht, ik ben nog steeds niet ongi! Morgenochtend ga ik testen!!!

Ben zo zenuwachtig!! pff! :shifty:

LIITA hoe voel je je??? Ben zo benieuwd of ik een beetje dezelfde dingen voel! :slight_smile:

Wat voel jij dan allemaal, Beate? :mrgreen:

Nou Penelope daar komt die dan :smiley: :

-steken in mijn rechterlies;

-soort gevoel alsof er iemand bellen aan het blazen is in een glas cola;

-opvliegers en kort daarna weer koud zweet en rillingen;

-meer honger dan normaal;

-wel weer eerder vol zitten dan;

-pukkeltjes op mijn rug en een aantal in mijn gezicht;

-witte vloed, soms meer dan anders;

-in slaap vallen op de bank (gebeurd me normaal nooit);

-boeren en winderigheid :oops:

Dat was het ongeveer wel denk ik…

Ik ga nog even sporten nu dus ik lees en klets vanavond wel weer verder…

Liefs mij

Lotte heb je de verloskundige al gebeld?

wat zegt die?

sterkte met deze onzekerheid :hug:

Klinkt hartstikke spannend Beate! Nog 1 nachtje slapen en dan testen! :pray:

Er is alweer een hoop gebeurd zie ik sinds vanmiddag.

@Lotte; Spannend voor je meid, ik hoop dat het gewoon onschuldig is, nog steeds bloedverlies?

@ Beate; Voor jou klinkt het ook spannend Beate! Ben benieuwd wat je test morgen gaat zeggen!! :slight_smile:

@ Prissie; ik had afgelopen maand ook sinds na m’n ei tot aan de volgende menstruatie een hogere temp, is volgens mij ook normaal. Voor zover ik gelezen heb. Wij wilden namelijk eerst middels NFP anticonceptie uit gaan voeren dus best veel over de temperatuurmethode enzo gelezen. Inmiddels hebben we samen besloten om ook die anticonceptie overboord te gooien :slight_smile: Overigens temp ik nog wel, is wel ff leuk om te zien wat je lijf allemaal doet in zo’n maand…

het bloedverlies is gestopt. vanmiddag had ik wel een beetje buikpijn. alsof ik ongi moet worden. ondanks dat het bloeden gestopt is ben ik nog erg onzeker. ik heb ook niet meer last van kwaaltjes enzo.