en ik dacht dat ik net ergens een topic had gevonden waar alle zwangeren ook weer met elkaar praatten, maar ik kan het niet weer vinden…
pff ik moet nodig wat in huis gaan doen maar het lukt niet
LIITA:
gefeliciteerd!!!
haha, wat een blijdschap zie ik van je berichtjes afstralen, wat is dat leuk om te zien!
prissie:
ik weet nog heel goed dat ik bij de eerste (zwangerschap) zó graag zwanger wilde worden, maar toen ik het eenmaal was, dacht ik ook: oeh, kan ik dat eigenlijk wel?
en: nu is er niet eens meer een weg terug!
Natuurlijk wilde ik het heel graag, en zijn we dolgelukkig met de eerste, maar het is zo definitief en voorheen had je niks, dat je weet dat je leven zo gaat veranderen is ook niet niks!
Nu denk ik hooguit: zal dat niet druk zijn? met 2 ukken in huis?
ik wordt soms al gek van hoeveel aandacht te eerste de hele dag maar wil!
:lol:
je hoeft de huisarts niet persé te bellen, je kunt gewoon binnen nu en een paar weekjes de verloskundige bellen, even adres opzoeken op internet.
en foliumzuur slikken, geen rauw vlees of rauwe vis eten, enz.
even zoeken op internet, dan weet je het zo!
@loveisintheair wrote:
en ik dacht dat ik net ergens een topic had gevonden waar alle zwangeren ook weer met elkaar praatten, maar ik kan het niet weer vinden…
pff ik moet nodig wat in huis gaan doen maar het lukt niet
Hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewforum.php?f=10
Dan nog even de maand erbij zoeken. Veel plezier daar!
Jeetje LIITA wat super voor jullie! Gefeliciteerd hoor!
Ik heb alles even een beetje bij gelezen (er wordt veel gekletst ) en volgens mij mag ik dan ook hoop hebben.
Bij mij zijn de :evil: :evil: namelijk ook nog niet gekomen en ook ik heb veel last van witte vloed, veel meer honger en een ander gevoel in mijn borsten en buik.
Wel had ik vanmorgen een mega kramp in mijn buik, ik kreeg het er helemaal warm van en moest hem alsware wegpuffen!
Dus toen dacht ik dat mijn ongi er aan zouden komen maar tot op heden dus nog niets te zien!
Mijn vriend en ik hebben samen afgesproken dat we zaterdagochtend gaan testen mocht ik dan nog niet ongi zijn…!
Ik heb dat spannende gevoel ook sterk en volgens mij heeft mijn manneke daar ook een beetje last van. Kunnen we het wel aan enzo… maar dat komt vast allemaal goed!
Hij vraagt me telkens waarom ik zo straal, ja duh ik ben nog niet ongi schat!! haha
Liefs
beate weetr je zeker dat je zaterdag pas gaat testen? ik had nl ook last van witte vloed en tadaaaaaaaaaaaaa ik ben zw ahhaha.
Ik twijfel wel heel erg, maar ik ben ook wel een beetje zenuwachtig.
De laatste keer dat ik een negatieve test zag was ik er goed kapot van namelijk.
liita van harte gefeliciteerd. gaaf man.
een hele dag gewerkt en wat is er weer veel geschreven :shock:
LIITA:GEFELICITEERD!!! :dance:
Hey LIITA nu mag je de kattebak verschonen aan je man overlaten he!! Is dat even fijn!!! haha
LIITA! Gefeliciteerd!!! :mrgreen:
Gewoon testen Beate :mrgreen:
ja testen, wij zijn niet nieuwsgierig aangelegd :liar: :liar:
nog een dagje en dan zit mijn drukke werkweek erop.
en dan komt ons klusweekend eraan! :mrgreen: :mrgreen:
Liita: Gefeliciteerd joh. Stiekem een beetje jaloers, maar het is je van harte gegunt hoor. Wel blijven vertellen hoor hier over kwaaltjes, hoe je je voelt en wat je beleeft hoor!!
ik haal me zelf van alles in mijn hoofd geloof ik. steekjes in mijn rechter lies en alle voorkomende dingen.
als ik morgenavond nog niet ongi ben dan ga ik testen.
duimen jullie voor me?
fijne avond nog allemaal.
liefs mij.
Ik duim zeker voor je! Ben zo benieuwd, leuk, weer een heleboel “nieuwen” erbij en gelijk al een zwangere! Op naar nog meer zwangeren!
welke test raden jullie trouwens aan? ik was vanmiddag bij de kruitvat daar hadden ze 2 roze verpakkingen 1 duurder dan de ander met allebei 1 test erin. en een witte verpakking met 2 testen erin voor ongeveer 5 euro.
zit daar nog veel verschil in?
LIITA gefeliciteerd!! Super net aangemeld en al zwanger! Hopen voor ons ook een vruchtbare tijd :dance:
Die twee voor 5 euro zijn goed hoor Beate.
Jeetje veel geschreven…wat ziet mijn oog… nu al goed nieuws!!!
LIITA Gefeliciteerd!! Spannend zeg… :dance:
Morgen ga ik het allemaal eens goed lezen!! :lol: