Aug & sept. 2009.Al 10 zwanger, nog 14 te gaan

Ik heb met mijn eisprong meestal veel witte vloed op de dag van mij eisprong was het weg,en nu heb ik er al weer de hele week last van.

Ook heb ik elke keer hoge temp en wat krampjes in de onderbuik.

19 november duurt nog zo lang:S Maar als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik wel helijk testen omdat ik dna volgens mijn berekeningen dan 7 dagen overtijd ben.

Loveisintheair kan wel een voorteken wezen van zwangerschap heb je normaal ook last van witte afscheiding.

Ai, daar heb je t al! J smst of ik oma een kaartje stuur… Kan moeilijk berichtje terugsturen dat ze zo’n beetje op sterven ligt :think:

squirrel ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar het klinkt allemaal erg lastig. ik voel me nu niet echt lekker. heb net een test gekocht. die ga ik zo maar eens doen… hou jullie op de hoogte

Squirrel, je kunt zeggen dat je niet vergeten bent daaraan te denken. . .

Vlinder, dat geeft hoop :mrgreen: Vorige keren had ik ook witte vloed tussen mijn vruchtbaren dagen en ongi en tot nu toe nog niet. Maar dat kan natuurlijk ook nog komen :think:

Spannend LIITA, ik :pray: voor je!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben zwanger!

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Penelope, wie weet dus :slight_smile:

MvM is geweest, test was supermooi volgens haar, omdat die testen veel minder gevoelig zijn dan de normale testen.

Jaaaaa, weer een zwangere erbij!! Gefeliciteerd!! Blij zeker dat je toch een testje hebt gedaan? :wink: Kun je gelijk je banner alweer aanpassen :smiley:

Penelope: dat is wel een goed idee. Als hij dan belt, (morgenochtend denk ik) dan leg ik het wel uit. Hij hoeft dan toch niet meer naar klanten enzo…

Vlinder: fijn dat de test zo mooi was. Toch weer een gerusstelling lijkt me!

LIITA, gefeliciteerd! :dance: Toch maar goed dat je hebt getest!

oh ik ben zo blij…

Maar wel jammer dat mijn man er nu niet bij is. ik heb hem natuurlijk wel meteen gebeld.

Maar ik heb die test gedaan in de veronderstelling dat hij toch negatief zou zijn, als ik dat had geweten had ik gewacht tot vanavond…

Maar ik ben zo blij ik ben zo blij. ik kan het haast niet geloven!

Mooie banner hoor :thumbup: :wink:

LIITA Gefeliciteerd :smiley:

Maakt het voor mij nog wat spannender omdat ik ook zoveel afscheiding heb haha

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen wezen

Ik wil trouwens ook nog wat vragen aan iedereen: hebben jullie ook dat je soms toch ook zo onzeker bent over het zwanger worden en zijn. We willen heel graag maar toch willen vind ik het ook zo spannend en maak ik me soms druk of we het wel aan kunnen enzo terwijl we eigenlijk zo zeker ervan zijn dat het goed zit

heeft iemand hier ervaring mee?

Heerlijk joh, geniet ervan!

prissie, het lijkt me heel normaal dat je het toch erg spannend vind.

ik heb dat ook. en nu ik ongeveer 20 min weet dat ik zwanger ben komt het helemaal op me af. Wat moet ik regelen? Hoe vertel ik het aan mn baas? (die gaat het echt niet leuk vinden) Wat mag ik wel en niet eten… Wanneer vertel ik het aan mn familie?

Ik zal in ieder geval voor de rest duimen.

Prissie (en LIITA): ik vind het normaal hoor, dat je het allemaal spannend vind. Zeker als het de eerste is…alles is dan helemaal nieuw en je hebt geen idee hoe het allemaal gaat zijn. En dat verandert eigenlijk ook niet wanneer je eenmaal zwanger bent… Ik was toen iig zo bezig met het feit dat ik zwanger was…dat ik soms een beetje vergat dat er dan ook echt een kindje kwam! :slight_smile: En wat dat allemaal weer voor gevolgen heeft enzo.

Ik was ook vrij snel zwanger dus het overdonderde ons wel een beetje. 33 en jaren aan de pil geweest…dan zijn de statistieken niet zo positief dus we dachten…dat gaat minstens een half jaar duren…

Als het lukt, is het volgens mij het beste om niet té ver vooruit te kijken…gewoon 1 ding tegelijkertijd. Je groeit er vanzelf naar toe. Ze zeggen wel eens dat een zwangerschap niet voor niets 9 maanden duurt…die heb je echt wel nodig! Ik heb het tenminste wel zo ervaren. Als je weet dat de basis goed is, dan komt de rest vanzelf!!

ik zie net bij de banner van vlinder 5 weken zwanger staan, en bij mij al meer dan 4. maar ik vraag me af of het bij mij wel klopt…

4-10 had ik mijn laatste ongi (dat was de eerste dag) en ik heb ingevuld een gemiddelde cyclus van 31 dagen… maar meestal is je eisprong toch 2 weken voor je nod…

dus zou je op je nod 2 weken zwanger zijn?? ik snap t niet…

Ze tellen bij een zwangerschap vanaf de 1e dag van je laatste ongi omdat het precieze moment van bevruchting wel moeilijk te bepalen is. Bij een zwangerschap van 40 weken is het kindje dus 38 weken. De eerste twee weken krijg je dus kado!

oooh dat als ik het goed begrijp staat op mijn bannner 4 weken, omdat het makkelijker telt, maar ben ik stiekem nog maar 2 weken zwanger?

Je bent wel gewoon 4 weken zwanger maar het kindje is twee week geleden bevrucht die twee week ervoor tellen ze gewoon mee ook bij HA

ok dankjewel!

Maar wat moet ik nu als eerste doen? en wanneer… de HA bellen??