Aug & sept. 2009.Al 10 zwanger, nog 14 te gaan

squirrel ik heb niet echt kwaaltjes, wel heel veel vlekken in mn gezicht, maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden… zullen het zien…

prissie wat leuk dat je schoonouders het zo graag willen! bij ons weet lekker niemand het (alleen jullie :stuck_out_tongue: )

Maar ik krijg mijn banner er niet onder :shock: wat doe ik fout?

Ik kopieer die tekst en zet het bij onderschrift in mijn profiel… vergeet ik iets?

Prissie, zo reageerde mijn vader ook! Heb hem alleen gevraagd nu rustig af te wachten totdat we komen vertellen dat het zover is. Mijn schoonouders krijgen als het aan mij ligt niks te weten.

Ik heb overigens ook het pakket van de babyboomshop besteld en had het de volgende dag binnen! Heel netjes :smiley:

Ga in de komende cyclus eens kijken wanneer mijn ovulatie is, dan kan ik het in de gaten houden… Als mijn mannetje terug is! Nog iets minder dan 7 weken…

Squirrel, geen idee, waar zit je zelf aan te denken, een vmk? Zou maar zo kunnen.

LIITA, ik heb je stukje erbij gezet.

Ik had al lang getest :mrgreen:

Ik weet niet hoe dat zit met je banner, heb dat zelf ook steeds op goed geluk gedaan.

Tigru: 7 weekjes! Dat schiet al lekker op!!

Prissie: leuk dat je schoonouders zo enthousiast zijn! Bij ons wist niemand dat we voor de eerste gingen en nu weet ook weer niemand het! Alleen jullie hier dus he?! :wink:

Mijn mannetje belde net (het is daar 's ochtends vroeg). Morgen vliegt hij terug Nederland en zaterdagmiddag is-ie weer thuis… :dance: :dance:

Heb 'm verteld dat het deze ronde niet raak was, hij klonk een beetje verbaasd…zo van: “nee???” Tja…het is niet altijd in ronde twee raak he… :stuck_out_tongue:

Penelope, wat grappig dat je mn naam afkort! goed idee! mijn banner staat er nu onder… ik wil aan één kant ook wel testen, maar tot nu toe iedere keer als ik een test deed werd ik snel daarna ongi. dus ik durf niet zo goed meer…

Tigru lijkt me echt balen dat je heel graag zou willen beginnen met klussen en dat je mannetje dan in afghanistan zit… Maar hij komt dan nog voor de kerst thuis toch?? Dat lijkt me wel fijn

@loveisintheair wrote:

Vlinder, wat bedoel je met vanmiddag komt moeders voor moeder??

Daar kun je aan meedoen als je zwanger bent. Dan plas je 10 weken in flessen en uit je urine halen ze hormonen waar ze medicijnen voor maken voor mensen met verminderde vruchtbaarheid. Vanmiddag komt er dus een vrouw van die organisatie langs. Dan gaan ze ook weer een zwangerschapstest doen, altijd leuk.

LIITA: ff bij het forum :hulp is onderweg kijken. Daar is een topic waar precies in staat hoe je een banner moet maken (zo heb ik het tenminste voor elkaar gekregen…)

Penelope: zou misschien kunnen he? Omdat ik wel die innestelingspijn, zeg maar gevoeld heb. Maar ja, dat kan natuurlijk ook iets heeel anders geweest zijn. Ik denk er maar niet te veel over na…kan het toch nooit zeker weten…en dan nog. Het viel me gewoon op. Ik ben ook nog steeds mega verstrooid…nóg erger dan normaal

Squirrel, ben je wel echt erg ongi dan? Bij een ander stoppers topic was ook iemand ‘ongi’ maar bleek toch zwangerr te zijn.

Leuk dat je hubbie weer thuiskomt! Weet hij het nou al van zijn familielid?

Pris, leuk dat ze zo enthousiast zijn :smiley: , nu maar hopen dat je ze snel blij kunt maken.

o, het is je al gelukt zie ik! :thumbup:

Misschien handig om dan toch te testen? Misschien stel je je ongi wel onbewust uit van de stress. Zo maar een ideetje…

je hebt gelijk, misschien test ik nog wel eerder :smiley: klinkt wel als een goede reden!

Vlinder: ik vind het wel een normale ongi, qua(?) hoeveelheid dan… iets minder misschien. Heb ook niet de normale ongi krampen in buik en rug…

Ga er wel van uit dat het een ongi is hoor, misschien een vmk of heeft het nog te maken met ontzwangeren…

Enne…nee, hij weet nog niets. Met z’n oma gaat het wat op en neer, maar het is wel een aflopen zaak. Morgen is ze jarig en ik had hem beloofd dat ik een kaartje zou sturen. Maar ff schoonmama gevraagd of ik dat in deze situatie wel zou doen en zij zei…doe maar niet. Nu ben ik dus bang dat J. gaat vragen of ik er wel aan denk ofzo…pfff. Dan vertel ik het wel gewoon, ga er niet om liegen!

Squirrel, dat is ook wel lastig. Zou je niet een kaartje kunnen sturen met wat lieve/steunende woorden erop ipv een heel feestelijk kaartje?

Squirrel, ja het kan van alles zijn, dat is waar. Maar wat Vlinder zegt, dat sluit je uit? Je hebt niet toch nog toevallig een zwangerschapstest in huis?

Ik zou denk ik hebben gedaan wat Vlinder zegt, een ingetogen kaartje sturen.

LIITA, als je goedkope testen hebt maakt het niet zoveel uit :stuck_out_tongue:

ik heb nu wat witte afscheiding… is dat een goed of een slecht teken?

weet iemand dat?

Ik heb daar nooit op gelet, wat wanneer komt, maar nu wel haha…

Hi, ik heb ook last van witte afscheiding moest ook 3 november al ongesteld worden maar nog niks…gisteren nog wel een test gedaan…weer negatief! dus weer wachten!

mm tja ik zit te twijfelen of ik een testje ga doen vandaag of niet, maar ik weet dus niet of die afscheiding nou een teken is dat ik ongi moet worden… of juist niet… ik zal es even rondkijken

Symptomen die op zwangerschap kunnen duiden:

z1 Uitblijven van menstruatie

z2 Vermoeidheid

z3 Vaak plassen

z4 Last van buik of darmen

z5 Borsten voelen anders

z6 Pijn in baarmoeder, kramp

z7 Vochtiger, vloei wit

z8 Misselijk, extra honger

z9 Emotioneel

Deze symptomen heb je in mindere mate ook wanneer je ongesteld wordt.

Bron: de site van ik ben zwanger

Jammer Melizza, maar voor vandaag weet je even waar je aan toe bent :wink:

Penelope: heb nog wel een testje liggen, maar ik wacht nog maar ff af. Ik moet als de :twisted: :twisted: weg zijn, een afspraak maken voor een uitstrijkje en daarvoor doe ik sowieso nog een testje om er echt zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben!

Gewoon een test kopen! :wink: Ik had juiste de 2 rondes dat het niet raak was veel witte afscheiding voor mijn ongi, de ronde dat het raak was was ik kurkdroog voor de nod.