Ik was vergeten Pris haar leeftijd er bij te zetten, dat staat er nu ook bij. Het lijstje is weer helemaal up to date.
Mimster, ja natuurlijk sta je meteen op het lijstje . Hopelijk kun je er ook snel weer af en door naar het volgende lijstje en of het volgende (mamma)topic.
Ja dan moeten we natuurlijk wel met zijn allen naar hetzelfde topic gaan
Penelope jij bent ook al bijna aan de beurt om te testen??
Veel geklust en voel je al wat??
Ik heb wel geklust maar tijdens mijn meest vruchtbare dag (volgens berekening) had ik wat bloedingā¦dit duurde een paar dagenā¦dus weet echt niet wat dat is. Even afwachten maar :lol:
Wat leuk dat ik niet meer de enige nieuwe ben! Welkom alllemaal!
Ik was idd eerst in een ander forum, totdat ik deze ontdekte!
Het is spannendā¦ ben nog steeds niet ongiā¦
Heb wel pijnlijke (.)(.), puistjes in het gezicht en op de rug een paar kleintjes, veel plassen, soms steken in mijn buik tijdens het sportenā¦
Ik wacht nog tot zaterdagochtend, zijn de :twisted: :twisted: er dan nog niet dan fiets ik snel naar de Kruidvat!
Fijne avond nog allemaal!
Liefs mij :-*
Soms verliezen vrouwen wat bloed bij de eisprong. Zou kunnen dus.
Ik heb een late eisprong gehad dus ik zou maandag op zijn vroegst kunnen testen. Redelijk wat geklust 8) Maar ik voel nog niet echt iets waarvan ik zeg: het zou wel eens zo kunnen zijn.
Ga je het vol houden tot zaterdag te wachten Beate? :shock:
Beate
Ja leuk heā¦dit is wel levendig volgens mij, ik zit ook nog in een ander topic, maar daar lijkt het of ik de enige nieuwe ben
Ik heb sinds het stoppen met de pil ook meer pukkeltjesā¦
Veel succesā¦hoop dat jij zaterdag naar de kruidvat kan gaan
Penelope
Voel jij je eisprong zelf of test jij dat met een ovu test??
Ik lees hier op het forum veel over die ovu testen, maar ik probeer het nog wel even zonder denk ikā¦die dingen zullen vast wel prijzig zijnā¦
en ik wil er ook nog niet al te veel mee bezig zijn!! Mijn man vond het al apart dat ik ineens zo vaak zin had de afgelopen tijd hihihi :mrgreen: :oops:
Ik hoop dat ik kan wachten tot zaterdag Penelope! Ik ken mezelfā¦ :think: :think: :think: en dan toch snel in de pauze heen en weer fietsen! haha
Ik was ook eerst bij een andere waar niet veel te beleven viel, deze is echt wel leuk en levendig he!!
Ik ga naar bedje, ben moe en moet morgen weer vroeg op.
Bedankt voor de gezellige dag!
Slaap lekker allemaal.
Liefs
Ik ga ookā¦welterusten tot de volgende keer weerā¦
Sorry dames, kan het niet allemaal volgen evenā¦
Wel even 1 ding, het is (helaas) geen medische blunderā¦ Het is nooit leukemie geweest, hij is er ook nooit voor getest. Het is een verzinsel, zoals nu blijkt het hele leven om mijn zusje heenā¦ Vandaar het instorten, waarschijnlijk een heel psychisch verhaal. Ben nu ook heel even blij dat ik nog niet zwanger ben en die stress er ook nog niet bij hebā¦
Hoi hoi, ik ben Melizza, 26 jaar en we zijn bezig met ons 1e kindje, in augustus ben ik gestopt met de nuvaring, in januari gaat mijn man op uitzendingā¦dus hard aan het klussen
@Tigru wrote:
Sorry dames, kan het niet allemaal volgen evenā¦
Wel even 1 ding, het is (helaas) geen medische blunderā¦ Het is nooit leukemie geweest, hij is er ook nooit voor getest. Het is een verzinsel, zoals nu blijkt het hele leven om mijn zusje heenā¦ Vandaar het instorten, waarschijnlijk een heel psychisch verhaal. Ben nu ook heel even blij dat ik nog niet zwanger ben en die stress er ook nog niet bij hebā¦
goh tigru, ik had alle stukjes naast elkaar gelegd, en was hier al een beetje bang voorā¦
gelukkig zit hij nu wel om een plaats waar hij geholpen kan wordenā¦ al zal voor jullie nooit meer iets hetzelfde zijnā¦
Mimster: babyboomshop heeft voordelige pakketten. 30 ovutesten en 6 zw testen voor 28 euro (incl. verzendkosten).
Ik gebruik nu zelf ovu testen omdat ik vorige cyclus een heel korte lf fase had (dus vanaf de eisprong tot en met de ongi), dus ik wil zeker weten wanneer ik mijn ei heb en of de lf niet te kort is.
Daarnaast is bij ons de frequentie normaal gesproken lang niet genoeg :oops voor een grote kans op een zwangerschap. Wij moeten dus iets gerichter aan de slag. :
Gelukkig gaat dat nog wel zonder echt te moeten, maar dus wel ietsies gerichter.
Vandaag een redelijk drukke dag voor de boeg op mijn werk, ook wel weer lekker, maar wel veel vergaderingen.
Ik heb het er even bij gezet in de titel, dat we 4 nieuwe stoppers hebben. Wel zo duidelijk voor iedereen. Gisteren, toen ik nog niet wist dat er nieuwen waren en ik het topic opende dacht ik even dat ik op het verkeerde topic had geklikt omdat ik de namen niet herkende :lol:
Mimster, ik heb een ronde ovutesten gebruikt (van de Babyboomshop en meteen die ronde mijn ei gespot) en daardoor weet ik een beetje wat de signalen zijn die mijn lichaam geeft rond mijn eisprong. Ik hoef niet precies te weten wanneer mijn ei is, een marge van 3 dagen vind ik prima, we klussen toch genoeg Misschien dat ik ze nog wel weer een keer bestel, maar voorlopig niet, ik vind het zo wel even goed.
Tigru, wat een toestand zeg. Ook voor je zus lijkt me dit heel erg zwaar.
In dit topic wordt aardig wat gekletst en als je het allemaal niet kunt bij benen is dat natuurlijk ook prima. Voel je niet verplicht om alles bij te lezen of om op iedereen te reageren
Tigru, jeetje zeg wat een gedoe allemaal :hug: . Moeilijke situatie hoor voor jullie.
Kuona, ik heb inderdaad 10 dagen na de eisprong positief getest, maar dat was dan wel een hele vage test hoor. Gewoon nog even afwachten, je ziet het bij Lotte die teste ook pas laat positief.
WM, ik geloof dat je voor 20.00 uur die ovutesten moet doen, dus 17.00 uur lijtk me dan prima. Op je werk is niet handig nee
Mimster, welkom!
Vanmiddag komt moeders voor moeder, ben wel benieuwd naar de test. Bij mijn zoontje was die toen superpositief.
Tigru: wat een nare situatie voor jullieā¦ :hug:
Mimster: ik ga deze ronde voor het eerst ovu testen gebruiken. Ik wil graag weten of ik de signalen van mijn lichaam goed begrijp. Voor mijn vorige zwangerschap vond ik het namelijk veel duidelijker. Bovendien kunnen we dan iets gerichter klussen als dat nodig is, met een kleine en een nieuw huis en alle drukte die daarbij hoort, is het toch iets minder als eerder :roll:
Heb deze ongi trouwens wat kwaaltjes die ik anders nooit heb: bij het minste of geringste springen de tranen in mān ogen, ik heb nog steeds gevoelige borsten en ook āeisprongā achtige steekjes bij mijn liesā¦ Kan dat opeens heel anders zijn, heeft iemand daar ervaring mee?
goeiemorgen allemaal,
Ik zal eerst even wat over mezelf schrijven:
Hai ik ben loveisintheair (echt alle gebruikersnamen zijn hier bezet) ik ben 22 jaar en we willen graag ons eerste kindje.Mijn man en ik werken allebei full-time. We wonen in de buurt van Groningen, en we hebben 2 katten. Ik vertel nog even niet te veel over mezelf omdat ik weet dat hier ook veel collegaās van me komen, en ik hou onze kinderwens het liefst nog even voor mezelf. Maar als iemand nog vragen heeftā¦
Vlinder, wat bedoel je met vanmiddag komt moeders voor moeder??
Hier is het nog steeds spannend, de eerste cyclus was 31 dagen, en ik zit nu op dag 33ā¦ Maar nog geen :evil: te bekennen. Dat is nutuurlijk heel mooi want het is ook helemaal de bedoeling dat :evil: komen, maar hoop ook niet dat mijn cyclus nou heel lang duurt.
Als ik zondag nog niks heb gezien ga ik dan testen. Ik zit dan op dag 35.
Bedankt allemaal trouwens voor de leuke welkom reacties!
Ik kom trouwens niet van een ander forum, ik wilde er tot nu toe niet te veel mee bezig zijn, maar heb dan gister toch maar besloten me hier aan te melden.
Knap dat je zo lang kunt wachten met testen hoor! :thumbup: Heb je kwaaltjes?
Hey
Loveisintehair ook uit groningen gezellig haha.
Vandaag een drukke dag schoonmaken schoonmaken en nog eens ā¦
We hebben gister aan me schoonouders verteld dat we bezig zijn met kinderen.
Omdat mijn schoonvader zijn gezondheid niet zo goed is
Ze sprongen een gat in de lucht heel leuk om te zien ze konden me wel zwanger kijken haha