Spannend Pris! Ik voor je!
Ik heb je stukje er bij gezet.
spannend Pris ook hier draaien :thumbup: :thumbdown:
Ik meld me ook hier weer.
Welkom aan alle nieuwelingen!
Hier goed en slecht nieuws. Zwager heeft geen leukemie, echter is hij zo compleet ingestort dat hij nu in de gesloten afdeling zit. Heb zuslief wel aangeraden om de pil weer te gaan slikkenâŠ
jeetum tigru dat is toch ook wat⊠Hoe kunnen ze in hemelsnaam zoân fout maken? Sterkte voor je familie. Hoeveel dagen nog voor je man thuiskomt? Hihi, kan je daar geen banner voor aanmaken?
Tigru: jemig wat een blunder zegâŠongelooflijk! :shock:
Kuona: hihi, je lijkt mij wel! Maar ik hoop dat het voor jou wel positief uitpakt en anders ook aan de ovu testen he?!
@ Tigru: wat een blunder, verschrikkelijk
Ook ik meld me in dit topic. Echt asiciaal hoeveel er vandaag gekletst is.
Beate en Loveisintheair welkom bij ons clubje. Leuk ook allebei voor 1e kindje, wij gaan ook voor de 1e.
Tigru: jezus wat een misser, sterkte ermee :hug: .
Kuona: Sterkte, hopelijk is het raak
Hoe doen jullie dat met ovu-testen? 12.00 uur is het beste tijd, maar dan zit ik op me werk. en om me nu 10 minuten op het toilet op te sluiten met een plastic bekertje mee zie ik ook niet zitten. Dus doe ik het rond 17.00 uur als ik thuiskom.
Maar nog geen positieve test gespot, ook nog geen rekbaar slijm of andere tekenen. Dus nog even afwachten, met een cyclus van 28 daagjes zou hij nog moeten komen. Kan nog alle kanten op dus deze maand! Ik vind het wel lastig om manlief niet onnodig te belasten. wij zijn namelijk niet zoân enorme sexbeesten normaal gesproken
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil gezellig meekletsen
Ik ben 28 jaar en in augustus gestopt met de pil :lol:
Sinds afgelopen maand zijn we voor het âechtâ aan het klussenâŠzoo
spannend allemaal!!
Nou tot lezens weerâŠ
ah, ook weer gevonden waar jullie nu zitten.
alle nieuwelingen: welkom!
Nou Kuona, dat ziet er spannend uit!
ik ga ook weer duimen!!!
Welkom Mimster! Het wordt druk hierâŠgezellig hoor!!
welkom mimster
Tigru, wat zwaar zeg, om dit te moeten handelen, niet zo gek dat hij nu is ingestort. Sterkte ermee.
Mimster, welkom! Jullie gaan voor een eerste kindje? En zou je een paar regels willen schrijven voor in de openingspost? Dat helpt ons allemaal om iedereen uit elkaar te houden :mrgreen:
Wat leuk dat er hier zoveel gekletst wordtâŠik hoop dat ik het allemaal bij kan houden
Ik ben dus Mimster, 28 jaar en in augustus gestopt met de pil!
We hebben twee cyclussen rustig aan gedaan en sinds afgelopen maand druk bezig
We gaan voor ons eerste kindje, dus erg spannend allemaal!!
Mijn laatste ongi was 16 oktober, dus als het goed is 13 nov nod!
Ik zie al een paar meiden die ook al bijna hun nod hebbenâŠSpannend!!!
@Fietje wrote:
he dames, als jullie zo blijven klesten dan kom ik niet meer hoor :naughty: :naughty: :naughty:Je gaat nu toch niet afhaken he :snooty: :snooty: :snooty: :mrgreen:
Mimster, je staat al in het lijstje, ik zal je intro er ook even bij zetten.
Welkom Mimster! Spannend hoor, ben benieuwd
Ik had zojuist mân rekbaar âeiwitâ :dance: , 6 dagen eerder dan vorige maand dus ik heb de goede hoop dat ik deze keer al een kortere cyclus heb. Vorige maand 32 dagen. En we hebben leuk geklust tot nog toe dus ben benieuwd!
Deze week maar weer eens solliciteren op aantal banen, eens kijken hoe dat verlooptâŠ
Ik ben wel nieuwsgierig waar die nieuwen opeens allemaal vandaan komen, is er ergens ruzie geweest op een ander forum?
Klus ze RA!
Penelope!
Ja leuk is dat he, zo ineens zoveel nieuwe mensen
Hahaha, wat leuk zeg!! Dat ik ook op het lijstje staâŠ
Ik denk dat de zomervakantie een hoop mensen doet inzien dat ze aan de kids willenâŠhihihihiâŠ
mimster welkom hier. Wij lopen redelijk vergelijkbaar op qua leeftijd en ook eerste kindje. Leuk hoor!
@ Wannabe mammie
Jaaa daar zat ik ook al naar te kijkenâŠleuk is dat he!
Grappig!!