Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Oh das ook balen Tigru!! :thumbdown:

Nu maar weer effe afwachten dan!!

Dijo: Gelukkig is het van het trainen en heb je geen griepje!! Heb ik ook wel eens,…kom je bijna niet meer omhoog uit je bed sochtends hihi, maar dat is dan alleen maar omdat je hard genoeg gesport hebt :wink: wat voor sport doe jij ook al weer??

haha… ik voetbal… maar ben keepster… :S

Jaah… idd. gelukkig maar… maar mn buik is niet helemaal goed… heb weer dat zware gevoel in mn buik… misschien dat mn ongi er al aan zit te komen!!

Dijo: hoe doe je dat dan als keepster zijnde en je onregelmatige werk. Een veldspeelster lijkt me makkelijker te vervangen.

Er is toch ook een militair nederlands team. Ben je daar al eens voor geselecteerd?

tigru: just :hug: :hug:

RA: nou dan gaan we hoogstwaarschijnlijk samen door naar de volgende ronde. En de hoofdprijs van die ronde is… 3x raden

En ik ben vet laat maar meld me nog wel even!

Maartje 24 jaar getrouwd en een huwelijksreis cadeautje meegenomen! Eerste ronde raak dus een totale verrassing!

Helemaal happy de peppy met ons beebje op komst!

Welkom Maartje! En gelijk ook gefeliciteerd!

Vraagje aan op wie van toepassing: Ik slik wat medicijnen, dagelijks, nu ben ik net bij de apotheker geweest en moet ik straks stoppen met 1 (als mijn man terug is) en de ander moet een vervanging voor komen, maar liever stoppen… Hebben jullie hier rekening mee gehouden?

Ik slik geen medicijnen Tigru, maar zo wel dan zou ik daar zeker rekening mee hebben gehouden.

Hey ladies,

Wou nog even zeggen tegen jullie dat ik het super vind om hier mee te kletsen, ben echt leuk ontvangen en kan het iedereen aanraden om zich in deze toch wel onzekere tijd zich voor zoiets aan te melden! :mrgreen:

Squirel: Afgelopen maandag kwam het ineens op (zeurderig gevoel, echt helemaal onderin mn buik, bij de schaamstreek zeg maar) en toen ook ineens een felle steek, de twee dagen erna vooral in de avond echt last ervan gehad. Geen steken meer, maar net alsof dat eitje zeg maar niet wil springen haha ja ik weet ook niet goed hoe ik het moet beschrijven. Dus niet constant, maar vooral in de avond heftig. Die dagen heb ik ook positief getest met de ovulatietest en vandaag negatief. Hoop dat het raak is, nu twee weekjes wachten tot ik kan testen. Vandaag voel ik ook niets meer onderin. Misschien zijn die testjes ook iets voor jou?

Tigru: Ik heb weleens gehoord dat je ook twee keer in een cyclus last kan hebben van de eisprong. De ene keer is die dan aan het opkomen en zet niet door, de tweede keer probeert je lichaam het nog eens. En met die medicijnen… Ik zou het gewoon eens voorleggen aan je huisarts/apotheker die weten ook veel meer over de samenstelling van die specifieke medicatie en het mogelijke effect op de zwangerschap. Zelf gebruik ik geen medicijnen.

Liefs,

Dama :vlinder:

Wat leuk Dama, dat je zegt dat je zo leuk ontvangen bent :slight_smile:

Misschien je banner nog even aanpassen? :wink:

wm - idd… jaah ook al geselecteerd geweest daarvoor… echt helemaal toppie dat. Ik werk op maandag woensdag en vrijdag vroeg zodat ik kan trainen en op zat. werk ik tot 10uur bij uitwedstrijden en tot 11/12 uur bij thuis wedstrijden op zondag werk ik dan soms 12uurs diensten om t te compenseren… als ik nacht heb draai ik gewoon nacht maar dan niet op vrijdag… heel goed te combineren… mn vriend is bouwvakker en ook vaak om 3uur htuis en ik om 3uur dus dat is toppie :slight_smile: ik begin gewoon vroeg 6uur aanwezig op schiphol.

Tigru, ik heb wel eens gehoord dat je met medicijnen moet stoppen als je een kindje wilt!!

Dama… beter dat je het nare gevoel in je maag kwijt bent.

MAAR, welkom en direct gefeliciteerd… misschien moet je je ook aansluiten bij de juli mamma’s!?

Hier aan t werk… onwijs druk was het nu ffies rustig en de rare gevoelens in mn buik zijn gaan liggen… dus dat is positief!! Lekker tot uurtje of 10 werken morgen weer vroeg… hopelijk voel ik me dan beter dan vanmorgen!!

Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus, duurt dat dan ook zo lang met 2 eisprongen? Ik merk het namelijk aan mijn slijm (of ik panniekeer gewoon en is er niks aan de hand).

Ik ga mijn medicijngebruik ook echt aanpassen. Gebruik een neusspray voor mijn holtes en ter voorkoming van poliepen. Maar laat me liever nog een keer opereren dan dat ik een kindje er mee zou opzadelen.

Mijn medicijnen voor allergie is een ander verhaal… Daarvoor moet ik ook weer terug naar de dokter, want ik kan niet zonder, dan nies ik het hele jaar door. (En daarbij kapotte ogen).

o,jee vandaar de kat als advatar??

Die hebben we er drie, voor hen ben ik niet allergisch, planten, bomen, stof, blauwzuur en nog veel meer.

Guinevere! Gefeliciteerd, een jongetje dus. Weten we dat ook alvast :smiley: zou wel gek zijn als het echt zo is…

Hier een k*tdag. Werk zat wat tegen, heb keelpijn en mijn huid doet zeer (griepje op komst dus) en ik had vanmiddag na het plassen met afvegen een heel miniscuul slijnmpje wat een beetje oud-bloedig was (echt maar 4 mm ofzo) (lekker ranzig) ik schrok gelijk, wil natuurlijk helemaal niks zien… Ook nog steeds een weeig ongi-gevoel, maar dat heb ik al ruim twee weken dus dat zegt ook weer niks. Zucht, last van hormonen? Mijn man zal het vast beamen, die kreeg namelijk zojuist de wind van voren… ik duik vandaag in ieder geval lekker heel vroeg mijn mandje in.

Maartje gefeliciteerd met je huwelijk en je beebje!

mm… humeurig… ik denk dat dat aan het weer ligt want ik ben ook onwijs snel op mn teentjes getrapt :S

Okey tigru… was eigenlijk meer grapje :angel:

Ga ffies lekker schransen van de mac… had eten mee … mar mn gevoel zegt mac mac mac … :S

ben ik ook weer,

@Maar, welkom en gefeliciteerd, maar is het handig om je bij een zwangeren topic aan te sluiten, omdat dit eigenlijk een stoppers topic is (waar uiteindelijk natuurlijk wel mensen zwanger worden)

Of zeg ik nu iets verkeerds :oops:

een hele drukke dag op het werk, met erg veel zieke kindjes die naar huis moesten of helemaal niet kwamen, de MG griep komt wel erg dichtbij nu :? :?

Maar: welkom en gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Dama: die testjes heb ik dus ook… Maar tot nu toe erg verwarrend… eerst een streep en toen helemaal niet meer. Omdat ik nu dus van die vage pijntjes kreeg, heb ik toch maar weer een testje gedaan (was gestopt…) en nu dus weer een streep :think: Maar nog te vaag om positief te noemen. Ben er dus (nog) niet veel wijzer van geworden. We klussen om de dag en hopen er het beste van! :lol:

Kuona: ik verloor in het begin van mijn zwangerschap ook steeds wat ‘oud’ bloed. Schijnt erbij te horen!

Tigru: ik ben allergisch voor katten en huisstofmijt. Ik slikte xyzal, daar ben ik mee gestopt toen we voor de 1e gingen. Ik kreeg na een tijdje wel last, maar was snel zwanger en toen was de hele allergie verdwenen! (heerlijk). Nu heb ik nog steeds veel minder last als voor mijn zwangerschap en op het moment kan ik zonder medicijnen. Dus idd ff langs de HA of er alternatieven zijn de je wel bij een zwangerschap kunt gebruiken…

@Maar wrote:

En ik ben vet laat maar meld me nog wel even!

Maartje 24 jaar getrouwd en een huwelijksreis cadeautje meegenomen! Eerste ronde raak dus een totale verrassing!

Helemaal happy de peppy met ons beebje op komst!

lijkt op mijn verhaal (van 5 jaar geleden :oops: )

gefeliciteerd!!!

@Tigru wrote:

Welkom Maartje! En gelijk ook gefeliciteerd!

Vraagje aan op wie van toepassing: Ik slik wat medicijnen, dagelijks, nu ben ik net bij de apotheker geweest en moet ik straks stoppen met 1 (als mijn man terug is) en de ander moet een vervanging voor komen, maar liever stoppen… Hebben jullie hier rekening mee gehouden?

ja, en ik heb het nooit terug veranderd. eerst i.v.m. zwangerschap, toen met borstvoeding, toen weer een zwangerschap, weer borstvoding… en toen ging het eigenlijk wel lekker zoals het ging…

Thnx voor jullie antwoorden! Denk dat ik morgen de dokter even bel voor een alternatief zolang we niet zwanger zijn. Ik slik zelf Aerius. En met bv mag het inderdaad ook niet. Geen allergie tijdens de zwangerschap? Wauw, mag er voor hopen, misschien kan ik dan ook appels eten :smiley:

@ Dijo, is goed hoor :smiley: Mijn katten zijn nu mijn kindjes en in mijn sig is onze oudste.

Welkom Maartje en van harte proficiat met je huwelijk en je zwangerschap!!! :dance:

Vandaag was het vrij druk op het werk… pff, zo maar eens even een rondje hardlopen en mijn hoofd even lekker leeg maken!

Wou nog even zeggen tegen jullie dat ik het super vind om hier mee te kletsen, ben echt leuk ontvangen en kan het iedereen aanraden om zich in deze toch wel onzekere tijd zich voor zoiets aan te melden!

Daar sluit ik mij bij aan Dama!! Ik vindt het ook super prettig om hier mee te kletsen en om ervaringen van anderen te lezen! Het is een topic waar je met open armen wordt ontvangen!!! Even een applaus daarvoor: :clap: :clap: :clap:

Ik ga even lekker de buitenlucht in. Tot zo (denk ik)
Liefs mij