Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

O wat weer veel te lezen!

guinevere gefeliciteerd! gaat echt heel snel hier!

ik had gister ineens wat bruine afscheiding met wat stukjes er in sorry voor deze info. maar maakte me er wat zorgen over.

ik vind net dit hier op het forum

Hallo allemaal,

Donderdag dacht ik 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Echter kreeg ik last van bruine afscheiding…niet goed natuurlijk! Heb de verloskundige gebeld omdat ik dacht het hartje moet nu te horen zijn dus kan hij mij zekerheid geven. Ik mocht meteen komen voor een inwendige echo. Inderdaad geen hartactie. Wel een vruchtzakje, veel te klein voor 6 weken zwangerschap… De verloskundige zei dat hij mij niet voor 100% zekerheid kon geven dat het niet goed is… Nu heb ik dus vanaf donderdag die bruine afscheiding en het zet maar niet door. Ik ga er gewoon vanuit dat het niet goed is. Ik bedoel die echo was toch duidelijk? En waar komt dan die afscheiding vandaan? Toch blijf ik in mijn achterhoofd hoop houden.

Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat is dan jullie ervaring? Dit is zo frustrerend en zo kan ik er geen afscheid van nemen, het idee zwanger te zijn en er weer opnieuw voor gaan!

Groetjes Ineke

niet echt hoopvol dus… mijn huisarts zij dat het niks was… maar weet niet hoor…

oeeeh LIITA…

:kaars: ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat het allemaal goed komt en dat het niets ernstigs is!! :pray:

ik had al gereageerd in je topic wat je had geopend

en ik dacht dat je met 6 weken nog geen hartje kunt horen

heb even gezocht, en je kunt het idd niet horen maar wel zien!

dankje knollie, maar aangezien mijn HA zich er niet druk om maakt, zal ik moeten wachten… nog 14 nachtjes voor de echo

Jeetje LIITA dat moet super lastig zijn zeg. Kan me voorstellen dat je daar super onzeker bij voelt. Hoop voor je dat het bloeden niet doorzet en dat je over 14 nachtjes een postieve echo hebt.

Hihi we hebben dus volgende maand de hoofdprijs? :wink: Zou wel helemaal super zijn! Maar ik wacht nog heel even af. M’n gedachten wisselen vandaag af van ; wel niet wel niet wel niet zwanger :smiley: Maar tot nog toe iig niet ongi, hoop dat het morgen ook zo blijft. En anders idd volgende maand weer gelijk op (al geloof ik dat jij iets achter loopt wat ik begreep) vandaag al 12e dag na NOD jij nog iets verder terug toch?

He slaap lekker allemaal ik ben gesloopt na een avondje shoppen :slight_smile: :zzz:

Ff kort hoor.

Love, dat berichtje van Ineke, daar moet je niet op afgaan. Het is echt heel triest voor haar, zij schrijft hier al langer, maar het gaat steeds mis. Ze heeft ook allerlei problemen met haar eileiders of baarmoeder geloof ik.

Om jou en Kuona wat gerust te stellen: ik heb wekenlang bruinverlies gehad bij mijn zoontje, zat soms ook wat rood bij. Het begon bij mij na de sex ( dat doen we nu de eerste 3 maanden dus ook niet vaak :silenced: , ik durf niet zo goed ).

ooooooooh love ik wil je ff een :hug: geven. ik hoop dat het niks betekend. maar hoe groot zijn die stukjes dan?

Ik hoop echt voor je dat het niks voor stelt LIITA, het kan gewoon wat oud bloed zijn wat je nog in je systeem had.

Maar moet wel eerlijk zeggen dat het bij mij de vorige keer zo mis is gegaan.

Je kan nu helaas alleen afwachten verder, ik heb destijds mijn schoonmoeder plat gebeld want die is verloskundige en zij heeft toen voor mij ook een inwendige echo geregeld. Toen werd het helaas pijnlijk duidelijk dat er geen leven meer in zat.

Maarrr dat is hoe het destijds bij mij ging.

Mijn eerste zwangerschap had ik ook bloedverlies, een schijn menstruatie en toch loopt mijn dochter op deze wereld rond.

Zo zie je maar dat het echt niks hoeft te betekenen.

Ik heb er ook geen ervaring mee LIITA. Wel heeft een vriendin van mij veel last van bloedingen in het begin gehad, echte bloedingen. Hun dochter wordt zondag 1, dus het hoeft echt niks te betekenen!

Hier goed nieuws, ze zijn er toch! Vanavond was het raak… :dance: Kan nu echt mijn laatste cyclus voordat het echt word in gaan!

LIITA, het kan alle kanten op, al vind ik die stukjes niet zo gunstig klinken moet ik zeggen.

Kuona, beetje bloedverlies hoeft op zich niks te betekenen hoor.

Heb ik ook gehad aan het begin van mijn 2e zwangerschap en toen kon de echoscopiste ook op de echo zien dat er waarschijnlijk nog meer bloed zou komen maar dat het niet in de buurt van de vruchtzak zat.

Zijn er nog dames die vandaag gaan testen?

ik weet niet wanneer ik ga testen, wil het eigenlijk wel, maar ja de kans dathij negatief is is natuurlijk erg groot

vanmorgen op kraambezoekl bij een vriendin

Hoeveel dagen zit je na je vermoedelijke eisprong knollie?

LIITA, watvoor stukjes zijn het? Kleine vlokjesachtige dingen? Die ‘uit elkaar’ vallen als je er overheen gaat met wcpapier?

ik gok rond de 12 dgn

Spannend :pray:

ik heb er vanmorgen een tese tegenaan gegooid, maar die was negatief.

ik voel me overigens nog steeds erg ziek, maar heb gelukkig geen koorts

ik heb net ook getest…ook negatief

Jammer Fietje & Knollie, maar het zegt nog niks he! Ik blijf voor jullie :pray: