Nou om de waarheid te zeggen. Gisteravond laat getest. Geen idee waarom eigenlijk, ik moest en zou testen. Negatief uiteraard, want 10 dagen na mijn eigen eispronggevoel en 8 dagen na de eisprong volgens FF kun je helemaal nog niet positief testen.
Dus nu nog niks wijzer, geen ongi en geen zwangerschap. Op zich wel gunstig dat de ongi nog niet doorzet, want anders zou ik weer een korte LF hebben, wat eigenlijk inhoudt dat je niet tot zeer moeilijk zwanger wordt. Zit nu op dag 8 na ovulatie volgens ff, zouden er eigenlijk minimaal 10 moeten zijn!
Dus we wachten verder af.
ah Fietje en Knollie, jammer zeg!!! Verder afwachten dus.
@ Wb voor jou ook jammer. We hopen toch nog op een positieve test allemaal.
ik heb net nieuwe besteld gisteren, zullen morgen wel komen
@dijo wrote:
MAAR, welkom en direct gefeliciteerd… misschien moet je je ook aansluiten bij de juli mamma’s!?
Dankje!
Ik zit bij de juni mama's :D
Ben de 30ste juni uitgerekend!
Dus net op de valreep van juni/juli, mijn gevoel zegt dat het juli gaat worden :inlove:
Maar: Gefeliciteerd!!
Fietjes, Knollie en WM: Jammer, maar het is nog erg vroeg!!
Geen bloed geeft Moed
Hier nog steeds geen bloed te bekennen…maar dat betekend geen moed hoor :o …baal als een stekker en hoop dat het nu eens doorzet!!
Kan ik weer eens verder gaan tellen!!!
Jammer meiden dat de test negatief was maar inderdaad waarschijnlijk toch ook echt te vroeg getest dus hou de moed erin!
Mijn temp is vanmorgen weer gestegen ipv gedaald en zou vandaag ongesteld moeten worden maar er is nog niets te bekennen dus ik wacht in spanning af.
Jeetje wat kletsen jullie veel :shock: :shifty:
Ik weet niet alles meer, maar wel 3 om te feliciteren zie ik! :inlove:
Guinevere, Prissie en Maar allemaal gefeliciteerd en Maar ook welkom hier! Ik zag net dat je ook bij de juni-mama’s zit, gezellig!
loveis, bruinverlies hoeft echt helemaal niks te betekenen, zolang het geen helder rood bloedverlies word en je geen krampen hebt zou ik proberen me niet teveel zorgen te maken. Het kan natuurlijk mis gaan, maar dat kan ook als je geen bloedverlies hebt. Ik ga heel hard duimen dat je echo tegen die tijd een mooi beepje in de maak laat zien
Voor een aantal dames weer spannend hier he, ik duim nog heel hard hoor! Redangel, bij jou vandaag ook nog geen ongi?
Nog 1 week en 4 dagen en dan hebben we de eerste echo…Hoezo aan het aftellen :shifty:
Zo vanmiddag of morgenmiddag het zwangeren lijstje weer even aanvullen met de 3 nieuwe zwangeren, en hopelijk mag ik er nog een paar bijzetten
ik ben druk bezig met een kerstkaart, maar heb even hulp nodig
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82732&highlight=
Nope Amaya nog niets te bekennen Dus we wachten vol spanning af!
Gister dacht ik hmm tempdaling maar die ging vandaag weer omhoog ipv verder omlaag. Vorige maand daalde die juist op dag van menstruatie!
Redangel, je had net gepost toen ik met mijn berichtje bezig was zag ik :mrgreen:
Spannend hoor, hoe hoog is je temp nu, net als voor de daling of hoger?
Sorry fietje, ik heb dat boekje niet, hopelijk kan iemand anders je wel helpen!
Eigenlijk redelijk gelijk hij was gedaald van 37,1 naar 37,0 naar 36,9 en nu zitie weer op 37,0 maar vorige maand daaldie die van 37 naar 36,8 en toen werd ik ongi. Zou nu natuurlijk ook kunnen maar tis wel opvallend!
RA: spannend
Fietje: heb een link geplaatst. Kijk maar even of het is die je bedoelt
knollie fietje en wb balen zeg maar het kan nog he?
loveis, hoe is het met je? en met het bloedverlies? ik hoop voor je dat het niks te betekenen heeft. miss kun je een vroege echo krijgen?
ra wat spannend zeg! ik duim voor je.
amaya nog ff geduld en dan kun je de kleine zien. spannend hoor.
bas was vanochtend op de radio maar hij heeft neit gewonnen. het ging om een sierhaard twv 5000 euro. dus wel balen hahaha. het is heir wel een enorm vruchtbaar zooitje hahahha. ik heb geen bloedverlies meer dus ik kan snel weer gaan klussen.
LIITA: Ben benieuwd hoe het met je is!!! xx
Knollie, Fietje en WM: jammer zeg…maar het kan nog!!
RA: spannend!!
Mimster: jammer dat de :twisted: :twisted: zich nog niet hebben laten zien. Dan heb je tenminste zekerheid en kun je door naar de volgende ronde…
Hier weer een negatieve ovutest… Ik heb wel een zwaar gevoel in m’n onderbuik, soort ongi gevoel zeg maar en de laatste dagen wat pijntjes gehad. Dus ik dacht eigelijk wel dat m’n ei binnenkort zou komen. Het klussen zit iig wel goed, maar zou het wel fijn vinden om toch eens een positieve test te hebben, zodat ik weet hoe ik mijn kwaaltjes moet intepreteren…
Hallo allemaal!
Zo lekker laatste dagje werken! Zijn er dames die nog leuke dingen gaan doen van het weekend?
RA: Wanneer ga je een zw. test doen of heb je die reeds gedaan?
Zit nu op mn werk, zal als ik thuis ben nog even mijn ticker aanpassen want daar klopt niets meer van. Heb nu waarschijnlijk een cyclus van 48 dagen omdat ik pas net mn eisprong heb gehad…
Liefs,
Dama :vlinder:
WM, ook jammer voor jou dat je een negatieve test had, maar ik blijf voor je
hier in doetinchem worden allemaal nieuwe projecten gebouwd dus we zijn druk bezig voor een koopwoning.
@dama, ik ga als ik niet ongesteld word morgen er maar eens een test tegenaan gooien Ben echt zo benieuwd!