Aug & sept 09 stoppers Graag verder in het nieuwe topic

Spannend RA!! :pray:

Hier helemaal heppie de peppie…eindelijk ongi!!!

Wil nu een nieuwe banner aan gaan maken maar weet niet wat ik nu aan moet houden als NOD dag…iemand suggesties??

Heb nu cyclus van 35-28-35…

:doh:

@RedAngel wrote:

@dama, ik ga als ik niet ongesteld word morgen er maar eens een test tegenaan gooien :slight_smile: Ben echt zo benieuwd!

Ben echt heel erg benieuwd. Ik ga voor je duimen meid!!! :pray:

Mimster, ik zou gewoon die van 35 aanhouden. Dat is en je langste en al twee keer zo voorgekomen.

Liefs,

Dama :vlinder:

Ja dat ga ik maar doen dan…dacht ik ook al! thnx :wink:

spannend ra.

ik heb het idee dat ik nuj al weer afscheiding heb. dan zou toch de vruchtbare periode aanbreken? wel vroeg dan hahaha. ik ga van mijn cyclus uit vanaf vorige week woensdag toen ik de mk kreeg. maar 5 dagen daarvoor had ik 1 keer iets bloedverlies gehad maar daarna niet meer en vorige week woensdag kreeg ik pas de mk. moet ik dan niet vna die vrijdag uitgaan qua cyclus? wat zouden jullie doen?

Blijft toch wel leuk zo! Iedereen leeft gewoon met elkaar mee echt super :slight_smile:

@ Lotte gewoon flink klussen :wink:

hahaha knollie das waar.

off topic:

Jeah!!! Mijn zoon schrijft gewoon net even zijn naam helemaal zelf voor het eerst.

Heel trots komt hij bij mij,

Mama kijk eens wat ik heb geschreven, de y…naam.

Het staat in spiegelbeeld. als ik tijd heb zal ik nog even een foto plaatsen

wat goedddddddddddd knollie.

ik heb een oproep gehad voor de mexicaanse griepprik voor abigail. a.s. maandag al. en dan 2 weken later de herhaling.

wij moeten dinsdag

alle twee de kids

en de 15e de tweede.

Lotte gaan jullie hem halen?

ja ik ga hem wel halen.

hier de kinderen ook hoor, ik niet

Knollie, wat leuk zeg! Ben benieuwd :smiley:

Heb ook de griepprik gister gehaald, nergens last van moet ik zeggen, zelfs geen stijve arm. Mag de 10e weer…

Penelope: 25 Dec is mijn nieuwe NOD dag!! Zou jij hem willen aanpassen :wink:

Lotte: Klus"ze"!! :wink:

Knollie: Wat leuk dat je kleine zijn naam schrijft!! Ik zag pas sinds kort dat we een showtopic hebben :oops: hahaha…ik hou het wel in de gaten!

Dama: Was jij nou al wat wijzer??

Tigru en Lotte, beseffen jullie wel dat ze afraden om vlak na de mex. griepprik zwanger te worden?!

Mimster, fijn dat je nu in elk geval weet waar je aan toe bent! Ik zou idd ook de 35 dagen aanhouden, maar met klussen wel wat eerder beginnen voor eht geval dit toch een kortere cyclus zou worden.

Lotte, ik zou maar klussen voor de zekerheid :angel: Gaat het verder wel goed met je?

Amaya: Bedankt voor je tip! Zat er idd ook al aan te denken,…wordt veel klussen deze cyclus :shock: hihihihi…

Ja ik hoorde dat trouwens ook ergens…over die mex.griepprik…

volgens mij moet je 2 maanden wachten ofzo??? :think:

hahahaha amaya alleen mijn dochter krijgt de mex. griepprik dus dat scheelt hahaha.

ik krijg er geen fotos in, :frowning:

Mimster, is aangepast.

Ja, ik dacht ook dat het een maand of twee was dat je ā€˜moet’ wachten met zwanger worden na de mexgriepprik.

Knollie, wat knap van hem! Je kunt het uploaden via tinypic?

Lotte, wat fijn dat je cyclus alweer op gang is gekomen.